Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
slm

x1pxzZ39wV--_eI14nJPrNXDCwI7OvOHMrB8bpwO7XTsaIKasCGiDSUK-fDJiVe-ztSrbVlrK5ugow8nf4FLebHNaTwa4HSPb8891RrxjVToJiCRx64d-mRb2lTX391vpZYuRm1iEEPhfg


bu motorla tek teker gideniniz varmı ? arkadaşda krossu var onla gidiyom ama bu agır kaçıyoo galba :D ön teker üstünde 15-20 mt gidiyo ama
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
3
slm arkadaslar

Zealsun GS 200 gerçekten beklenenden daha fazlasını veren ilginç bi makina..Ulaş Oto rumuzlu arkadaşımız Gökhan gibi tek teker gitmeye çalışan var mı bilmem ama motor istenilen zevki fazlası ile zaten veriyor..Arkadaşın bu fantezisine cevap yakında gelir forumdan..herkese iyi deneyler..burada fikir bazında kalsada paylaşım oldukça tatminkar..tüm motorcu dostlara selam ..yüzünüzden rüzgar eksik olmasın..:rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
22
userneym bilgi için saol.
birde uygun fiyata satın alabilecegim bir yer ismi verebilirsen harika olur.

ulasoto güzel hareket ama keske kaskınıda eksik etmeseydin..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Satıyorum

:cat:
x1pxzZ39wV--_eI14nJPrNXDNkH3jblZZrNHyn81ypCuYxfRx05PXNsC_NQUFKPmsIlkiTNlvbpW0PJLKfH58A9bJ4olY2g_YZ5O6njV4kVu1ZWiGgY4CB1Hu-zZxrIUAUiS5Hrm411czs
Merhaba arkadaşlar bu benim GS200RR ım :cherry: Satıyorum daha 650 kmde bu gün jantları boyattım kırmızıya güzel oldu fiyatı uygun isteyen arkadaşlar olursa beklerim [email protected] Satma sebebim motorla bi alakası yoktur bu fiyata alınabilinecek en iyisidir boşuna kanuni kms fln diğerleriyle kıyaslamaya ugraşmayın ! Hepsinden iyi....
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
1
bende kros tarzı asya var fena sayılmaz ama parası olan hyosung comet alsın.......

ben de satarım asya gs 200 2006 2500 ytl sıfırı 3150 ytl artı benden 250 ytlik arka bagaj large boy kıyak kask marmaris se yakınlar arsın olmadı satmam....bye bye
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
Lastik fiyatları standart, kimse pek seğiştirmiyor, ama onun takılması, balans yapılması vs. var onları da konuş herhangi bir motorcuya taktır...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ulasoto jant boyatmış.
var mı acaba başka boyatan.
zaman olarak çok sürer mi sök tak kurut tak ?
maliyeti ne olur ?
selamlar...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Merhaba arkadaşlar jantları boyattım demiştim resimleri daha sonra koyarım. Nasıl yaptırdım anlatayım. Sanayide tanıdık oto tamircisi vardı ona gittim beraber söktük tekerleri sonra lastikçiye söktürdüm sonra boyacıya arkadaşlar boyatırken benim gibi motorun kırmızı tonuna boyatmayın mat durdu orda bi hata yaptım güsel oldu gene ama biraz mat kaldı siz boyatırsanız şeytan kırmızıya boyatın daha güsel durur. Boyacı 20ytl usta tanıdıktı 10ytl attım lastikçi 5 ytl aldı yaklaşık bu işlem saat 1 de başladık 6 ya kadar sürdü.ama boyadan sonra 1 gün bekletin boya yaşken lastikcide baya yıpranıyo. arka kanat tutma yerinide siyaha boyadım griden daha güsel durdu.şimdilik bu kadar.
x1pgliP38XxBL3gYMcR_QIu_Qk8iUrBHvW6yn85voE06WjmvJ-jY6Rk2d5NMJnnr7goMUyttx6jDqCdQzzpUNy-kptKQYH9gAjXhHemg7l07q5RqUuXhyZpGOcQaaPSUScmSkqHWVyNPN7p8EIpxvDu2R3SHxzwEvY9



sadece 1 tanesi diğer resimlerini http://biggy77.spaces.live.com dan bakabilirsiniz. eksozun yan korumasının vidasi düşmüştü yaptırdım :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
jantlar çok güzel olmuş.
aynı operasyonu bende düşünüyorum. siyah jant biraz eksik kalıyo motorun üstünde hakkaten.

bu arada ulasoto nun sayfasına bakın arkadaşlar. amerikan-türk replikler bölümü şahane :)
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
3
selamlar

arkadaşlar ulaşoto bu işi biliyor valla..motora renk gelmiş..ben bayıldım..zaten kardeşim eski motorcudur..işi iyi bilir..kardeşim sana dörtlü makine yakışır..en kısa zamanda al da iteleyelim ..ulaşotoyu en iyi Adanadaki kardeşler tanır..az otoban ağlatmadı adam:wiinkk:
scooterları tek teker kullanan bi adam bu yav:queen:
herkese selamlar..yüzünüzden rüzgar eksik olmasın..:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Arkadaşlar !

Merhaba ben motoru arabamı değiştirmek için satıyorum motordan bi şikayetim yok ! 2006 model 650 km de yukarda resmi olan motordur! kaza sorun vs.. 0 dan farksızdır ! son fiyatı 2750 ytl dir.Motor yalovadadır. İlgilenenlere duyrulur.[email protected] dan veya 0 538 340 39 11 den ulaşabilirsiniz. diğer resimleri için yukarda verdiğim linke tıklayınız.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
selam.
gs200 ile iyk 100 km yi devirdim kısaca izlenimlerimi belirteyim:

süspansiyon çok iyi geldi bana öncelikle. ben çok sert olmasını bekliyodum ama gayet konforlu ve kararlı
frenler gayet başarılı. tedirgin olmadan durduruyo motoru.
hızlanma ve son sürat konularında rodaj döneminde olduğum için yorum yapamam ama son süratte şu an zorlanmadan 100 km/h görüyo. özellikle 2. viteste ivmelenmesi de çok güzel.
egzos sesinini ilk başlarda sevmemiştim ama nikahta keramet vardır şumdu beğeniyorum tok bi sesi var.
lastik kalınlığı iyi ama bazen çok iyi tutunmuyomuş gibi hissettiriyo.
oturma pozisyonu güzel çok yatmak gerekmiyo şehir içinde gayet dik de kullanılabiliyo.
aynalara alışamadım. sürat yükselince biraz titreşim yaratıyo ve arka görüş bozuluyo. bi de dik konumdaşken arkada ne oluyo ne bitiyo pek haberi olmuyo sürücünün. buna bi çözüm bulmak gerekecek ileride.

tek problem bozuk zeminde kasislerde falan gösterge panelinin alt tarafından lakırdı şeklinde ses geliyo. baktım baktım bulamadım. zyaşamış olan varsa fikir verirse sevinirim.
bi de bi kaç kez devir saati ibresinin takıldığın gördüm ama oralı olmadım :)


genel olarak bunları söyleyebilirim. herkese selam...
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
Islak zeminde lastiklere sakın güvenme, yol üzerinde 1m olsa bile çok dikkat et, lastiklerin ısındığına emin olmadan tedbirli git. Rodaj döneminde 7000rpm devrin üzerine çıkmamaya çalış. Motoru açtıktan sonra 4. viteste 110km görürsün düzde şimdi sabır zamanı. Laklak sesine gelince ben yaşamadım bişey diyemeyeceğim ama tahminimce ön amortisörlerin beşiğinin şaseye bağlandığı yerde boşlu olmuştur. Tüm 200GS'lerde oluyor, ilk bakımda sıksınlar bilya yatak somunlarını.

Bu arada lastik havalarını kontrol etmeyi unutma, ön-arka 28-30 iyidir, hatta müsaitsen hemen değiştir lastiklerini kışa girmeden.

İyi Sürüşler...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
aytekin kışın zaten çok fazla binemem motora o yüzden lastik işini seneye düşünürüm diyorum kısmet olursa.
süratin dediğin gibi olacağına inanıyorum motor o izlenimi veriyo ama açıkçası sürat yapan biri diilim. fazlasına da ihtiyacım yok :) umarım bu böyle devam eder.
ama dün bi 600f e artçı olarak bindim inanamadım hayran kaldım. ileride naparız bilemem...
selamlar...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
5
abiler...

zelasun cross motor 200 cc. hani şu turuncu olan. hakında bana bilgi verebilecek olan var mı?? 2. el alımlara açığım... tekliflerinizi değerlendiririm...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
zelasun cross motor 200 cc. hani şu turuncu olan. hakında bana bilgi verebilecek olan var mı?? 2. el alımlara açığım... tekliflerinizi değerlendiririm...


açıkçası zealsun crossu sadece gördüm detayını bilmiyorum ancak geçen gün asya motorun crossunu gördüm gayet heybetliydi zealsuna göre. istersen bi bak derim.
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
zelasun cross motor 200 cc. hani şu turuncu olan. hakında bana bilgi verebilecek olan var mı?? 2. el alımlara açığım... tekliflerinizi değerlendiririm...

İlgilendiğin konuyla ilgili büyükçe bir başlık var, 200GY-A ve benzer modellerinin tartışıldığı. Oraya yazarsan dahaçabuk cevap alırsın. Buradakiler asfalttan gayrisini bilmez, ben de dahil :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Slm Ben yalovadan gökhan Arkadaşımda zealsun 200 cross var truncu bende gs 200 R var kros görüntü olarak çok iyi motor olarak benimkiyle aynı 2.el fiyatı uygun ama tek kötü olan yanı titrşimi bozuk zeminde parke yokda fln fazla dolaşıyosan arka çamurlugu değiştirip durusun kırılıyo 2 de bir. Bide vidalı yerleri gevşiyoo :) sıkıp devap edersin. Motor boyun uzun ise veya 175 veya daha uzunsan iyi ama kısa isen yüksek gelir bu da tehlike yaratır bana göre. 2. el arıyosan arkadaşım satmayı düşünüyo fiyatıda 1800 ytl fln diyo 2005 model istiyosan bana mail at yardımcı olurum. Hepinize sevgiler saygılar .....

http://www.hemenpaylas.com/download/1843797/Bigg_motor_show.3gp.html adresinden indirin izleyin. Zealsun gs 200 ve ben ::cherry:

http://biggy77.spaces.live.com bu adresden ise resimleri indirebilirsiniz.

Not: Satılıktır ! 850 km de 2750 ytl 2006 model
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
12
slm bende aranıza yeni katıldım eğer kbul ederseniz.üniversite öğrencisiyim.ve bu motordan amak istiyorum.gerçekten karar verene kadar akla karayı seçtim.ama doğru kararı verdiğimden eminim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst