Zealsun zs 200 gs sport
Sağol aytekin benim götürdüğüm bayi galiba biraz işi bilmiyor,iş yapmaktan kaçıyor ben ne söylersem gerek yok diyor,örnek subap ayarı yapmadı,benzin,hava filtresi temizlenmedi,zinciri bile zorla gerdirdim gerek yok bunlara sen 6000 7000 km devir ondan sonra hallederiz diyor.Hava filtresini kendim temizledim leş gibi toz çıktı bunlar bırak motosiklet servisini bisiklet servisi bile olamazlar.Motoru tanımadıkları için gerek yok deyip geçiştiriyorlar.Başka servise götürücem yada bu işi çok iyi bilen başka motosiklet tamircilerine gidicem.Yardımın için teşekkürler.