tornedo arkadaşım, sen daha motoru görmekten öte gidememişsin, hiç kullanmamışsın, hatta alırsan bu senin ilk motorun olacak. Anlayacağın insanların anlatabildiği kadar bilgi sahibisin ve çoğu kişi motorunu anlatırken gereksiz abartılara başvurur. Bence cevap yazarken hislerini bastır yaz, bu motoru övmek ya da yermek kimseye bir şey kazandırmaz, aklında bulunsun. Ayrıca benim sorumun muhatabı zealsun sahibi kişilerdi, bu yüzden sorumu tekrarlıyorm ::
Zealsun'un teknik özelliklerini içeren ayrıntılı bir döküman elinizde mevcut mu? Sıkıştırma oranı, ateşleme, akü vs... Ayrıca bu motor hava soğutmalı, uzun yol düşünen arkadaşlar bunu dikkate almalı?
bilgi sahibi kişilerin yanıtlaması dileğiyle, hepinize teşekkürler.