Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
16
arkadaşlar size sormak istediğim bikaç soru var oncelikle 200 gs nin farklı renkleri gelcekmi ben internette yeşil siyah ve gri siyah modellerini gordum gerçekten çok hoştular gelirse sonbahara kadar gelir mi?? ancak sonbahara yetişcek çünkü para ve ehliyet durumu eylül ayı!!!

cross tan vazgeçtim bu motoru gorunce :D
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
bilgi

arkadaşlar zealsun zs 200 bu motorun gerçek fiyatı nedir biliyormusunz akbuluta gittim 4100 dediler güçlüye gittim 4000 dedi peşin 3800 dedi sitede 3100 ben anlayamadım yolmaya mı çalışıyorlar üzerine ötv eklenince 4000 milyar oluyor dedi güçlü motordaki arkadaş bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
kamilaslan kardeş motorun fiyatı 3100 ytl dir. Fazlası bayinin keyfine göre koyduğu paradır. Bu motoru 3100 ytl ye satan yerler mevcuttur. ((3100 ytlye ötv ve kdv dahildir.)) Ufak bir bilgi polen'in fiyatları 30 hazirana kadar aynı sonra zamlanacak. Bayiye polen'den gelen faksta yazıyordu.
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
...

kenya kardeş çok teşekkür ederim istanbulda bu fiyata satan bildiğin bir bayii varsa söylermisin
 
Katılım
5 Tem 2005
Mesajlar
45
cem-tek motor.... 3100 YTL yanında kask ile zincir hediye aldım....

Bu arada eve yeni geldim ve ilk denemelerimi yaptım, ayaklarım,bacaklarım ağrıyor.. bana göre acemi biri için bu motoru kullanmak zor.. istop ettirdim, viteslere alışamadım 2 ye takacam derken boşta da gaza bastım gitmedi, fren diye debriyaja mı basmadım arka frenin ayakta olduğuna mı alışayım diyene kadar. epey yoruldum.. zaten kısa boyluyum ayaklarım yere zor değiyor..ağırda yaw alet :) .. ama sonuçta babam sayesinde epey bi tecrübe yaşadım ve alıştım biraz.. motor kısmı çok ısındı ama, normal bi durum mudur ? birde bu virajları felan dönerken 2 nci viteste felan dönülürmü hep 1 e aldım vitesi. ben yok bire takacam, yok boşa alacam, yok debriyaja basacaktım diyene kadar epey bi zorlandım yani.. birde bu motoru virajlarda yan yatırmazsan iyi dönmüyor ama aman dikat ben az kalsın düşüyordum.. ama çok şükür hiç bi problem yaşamadım.. ve arabalar hiç tınlamıyor sizi.. yarın sabah antremana devam herkese ii geceler...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Grafiker abim söylemiş zaten :) Bende ZS 150-19 u oradan aldım. Bide zeytinburnunda bi motorcu var ama o siparişle çalışıyo Siparişi veriyosun parayı ödüyosun 1 hafta içinde motoru teslim ediyolar. www.polen-tr.com adresine gir ordan yetkili bayi kısmına bak oradan isme ve tel numaralarına ulaşabilirsin...
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
10
selam arkadaşlar nasilsiniz? grafikler motorun hayirli olsu allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin. arkadaşlar gecen hafta arkadaşlar motorsikletini aldigi yere gittik arkadaşta regal marka capir tipi motor vardi. motosikletinin taksidini ödemek icin gittik orada hyosung gt250r gördük ama kaza yapmişti düşündük motora baktik ve motorun sadece ve sadece saşesinde yamukluk vardi hemen arkadaşin motorunu oraya verdik ve oradan hyosungu aldik.

motorun yeni fiyati 8,500ytl biz motoru 4000ytl aldik.gercekten motoru cok temiz caliştirdik bir benzin istasyonuna gittik. tam o sirada bir cocuk baktim elinde zealsun zs200gs motoru almiş sürerek geliyor.magazadan yeni almiş benzin almaya geldi.cocuklan konuştum hemen dedim nasil memnunmusun diye cocuk dedi abi ben bayan kuaförüyüm inan daha nasil calişiyor bilmiyorum. dedim nasil aldin? dedi babama bana motor aldiye söyledim oda kizdi git neyi alirsan al dedi bende almişken iyi bir motor alim dedim. inanin arkadaşlar cocuk daha vides atmasini bilmiyor. tabi ben bu motorun daha calişmasini hic duymamiştim cok merakliydim tabi.
arkadaşlan hemen motoru aldik motorun aküsü yoktu marj koluyla caliştirdik sesini duydum inanamadim cünki aylarca bu günü bekliyordum. arkadaşlar sesi nasil diyim biraz cross motorlarin sesine benzettim tabi birazdaha kalin. neyse atladim hemen motora bir tur atim dedim baktim cok güzel gercekten.
Arkadaşlar ön firenleri cok mükemmel ya biraz gaza bastim birden ön fireni kıstim motorun arkasini kaldirdim yani cok güzel firenleri var denedim.tam o sirada oradada trafik polisi vardi bana sordu bu ne cin malimi evet dedim. öyle trafik polisiylen sohbete daldik.
dedi ehliyetiniz varmi o motorun sahibi dedi benim yok abi dedi. dediki polis biran önce al yoksa cok büyük cezan yersin. bana sordu senin varmi dedim yok.araba ehliyetindemi yok dedi dedim o var haa ozaman dedi az ceza yersin dedi nasil yani dedim. dediki bana eger araba ehliyetin varsa motor ehliyetin olmasa trafikte yakalanirsan sana ehliyet yetersizliginden 200ytl ceza yersin ve kurtulursun dedi ama hic ehliyetin yoksa cok ceza yersin.
böyle bir mazi gecti arkadaşlar başimdan sizlerlen palaşmak istedim. ben 15yaşindan beri motor sürüyorum babamda bir motor hastasi benimde. diyecegim arkadaşlar o fiyata gercekten böyle bir motor cok güzel her yönüylen. Hyosugn cok güzel bir motor ama cok pahali bir motor.parasi olanlar icin diyecegim hyosung gt250r alsin ama dedigim gibi cok pahali bir motor.

BÜTÜN ARKADAŞLARA SELAMLAR KAZASİZ GÜNLER DİLERİM
 
Katılım
5 Tem 2005
Mesajlar
45
Hehehe ben öğrendim vites değiştirmeyi :) .. ama benim işler yoğun, motor kapının önünde yatıyor ben çalışıyorum... 55 km de şuan ve herşey yolunda.... bu öndeki chinia yazan bi etiket var ya bunu nasıl çıkarırız yaw.. veya nerenede çıkartma felan buluruz.. hadi işi bilen çin malı ama güzel motor diyor hiç anlamayan çin işimi bu diyor.. vitesleri alışınca çok rahat ve kolay 2 -3 -4 takır takır geçiyor..
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
6
ya gidin işinize ya bende yamaha ybr 125 var zealsunun yanından sinek gibi geçiyorum 3 sefer yarıştım nasıl 200cc bi motor bu zealsun sadece 110 yapıyo yamaha 125cc ise 120 net yapıyo

ya bu motor zealsun gs 200cc nasıl 200 cc ben anlamadım benim yamaha ybr 125 onu geçiyo 3 sefer yarıştım sinek gibi geçiyo benim hiiiiiiiiiiiiiç hoşuma gitmedi boşa övmeyin bu motoru
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Arkadaşlar slm, ben de birçok arkadaş gibi racing dünyasına yeni atılıyorum, daha önceden scooter'ım vardı. Ağustos gibi motorumu inşallah alıcam, ama hangi motoru alacağıma henüz tam karar veremedim. CBR 125 R cilerin forumunda bayadır takılmaktayım, ve oradan anladığım kadarıyla cbr 125 r sorunsuz bir motor. Yalnız eksi yanları da yok değil, teker inceliği, ses zayıflığı, aynalar vs., bu zealsun'ı yeni keşfettim, 50 sayfayı okumaya çalştım ama iyi bir inceleme yazısına rastlayamadım, uzun yolda perfonmansı vs. ayrıca bu su soğutmalı mı? Bir de resimlerden kanuni racer'a çok benziyor, gerçekte de benziyor mu? Hızlanması, vites geçişleri, yakıt, motor sesi vs. nsl? Son sürat konusunda aranızda çeşitli çelişkiler var kimi 110 diyor, kimi 140, hatta 160 dahi okudum. Ayrıca servis kalitesi nsl? Bilirsiniz bunlar geçiş motorları yaklaşık 2 sene sonra satılırlar, satıldığında alıcısı olur mu? Özellikle cbr 125 le kıyaslayarak yanıt yazarsanız sevinirim.... Tşşkkrler...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
ramazan_111 kardeş ne diye bodoslama giriyosun olaya ya... Sakin bi dille gerektiği şekilde meramını anlatırsın üslubun hiç hoş değil Bi MT üyesine yakışmıyor:farao:
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
zs200

bugün ümraniyede dolşaırken yıldız motorum yerine denk geldim ama saat geçti ve fiyatı soramadım yarın inşallah gidip soracagım ve bu hafta içi bu motoru alacagım eger ki yıldız motorda da yüksek fiyat çekerlerse o zaman sizin dediğiniz cem tek motora gidip oradan alacagım
tabi ilk önce onun bayrampaşada nerede oldugunu bilmek lazım dua edin bana arakadaşlar
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
6
ama arkadaşım bu zealsunu daha 4 gün önce aldım benim önceki yamaha ybr 125 bundan iyi gidiyo ya nasıl 200 cc bu motor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ramazan_111' Alıntı:
ama arkadaşım bu zealsunu daha 4 gün önce aldım benim önceki yamaha ybr 125 bundan iyi gidiyo ya nasıl 200 cc bu motor

Selamlar;

Ramazan motorun hayırlı olsun da kaç km'de senin makine bakıma girdinmi subap ayarların ne durumda bujini değiştinmi, lastik havalarına bak 30a 32 olacak ön arka. Bu etli bir makine yani yanlış anlaşılmasın rodajını iyi geçirip tekrar bir konuşmak lazım motor hakkında çok acele etmemek gerek.

İyi Seyirler...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
6
arkadaşlar zealsun kullanan varmı içinizde nasıl

ben motoru bakıma sokmadım ama 1000 km de açılmış olmaası lazım ama 110 geçemiyo o yüzden yamaha r6 alcam
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ramazan_111' Alıntı:
arkadaşlar zealsun kullanan varmı içinizde nasıl

ben motoru bakıma sokmadım ama 1000 km de açılmış olmaası lazım ama 110 geçemiyo o yüzden yamaha r6 alcam

Yaw dostum sen herhalde dalga falan geçiyorsun bizimle, ben daha makinem 50km'deyken gördüm senin dediğin sürati, sen nasıl geçemedin anlmadım. Neyse sen iyisi git bi R6 al kendinede sende rahatla bizde rahatlıyalım. Şimdiden hayırlı olsun allah kaza bela vermesin, bol tek tekerli sürüşler sana ghostrider...
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
aitho,bir bahçelievler'de oturan bir dostumdada gs200 var tamamen tarafsız bir gözlemci olarak şunu söylemek istiyorum arkadaşta 1000km'ye çok yaklaştı ancak halen 110km'yi geçemediğini söylüyor.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Carlitoturco' Alıntı:
Arkadaşlar slm, ben de birçok arkadaş gibi racing dünyasına yeni atılıyorum, daha önceden scooter'ım vardı. Ağustos gibi motorumu inşallah alıcam, ama hangi motoru alacağıma henüz tam karar veremedim. CBR 125 R cilerin forumunda bayadır takılmaktayım, ve oradan anladığım kadarıyla cbr 125 r sorunsuz bir motor. Yalnız eksi yanları da yok değil, teker inceliği, ses zayıflığı, aynalar vs., bu zealsun'ı yeni keşfettim, 50 sayfayı okumaya çalştım ama iyi bir inceleme yazısına rastlayamadım, uzun yolda perfonmansı vs. ayrıca bu su soğutmalı mı? Bir de resimlerden kanuni racer'a çok benziyor, gerçekte de benziyor mu? Hızlanması, vites geçişleri, yakıt, motor sesi vs. nsl? Son sürat konusunda aranızda çeşitli çelişkiler var kimi 110 diyor, kimi 140, hatta 160 dahi okudum. Ayrıca servis kalitesi nsl? Bilirsiniz bunlar geçiş motorları yaklaşık 2 sene sonra satılırlar, satıldığında alıcısı olur mu? Özellikle cbr 125 le kıyaslayarak yanıt yazarsanız sevinirim.... Tşşkkrler...
Kimse sallamadı :pale: :pale: :pale:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
ramazan dışarı alalım seni :mrgreen:
kocaday olm bi sus la :mrgreen:

Carlitoturca kardeş valla biz bu motoru seviyoruz.Honda cbr125 çok güzel bir motor.Ancak seninde gördüğün eksikleri var :cat: Bu motor hava soğutmalı.Şu ana kadar alanlardan problem çıkartanı yok.Çinli bir motor.Çinliler bu motoru motogp yarışlarında kullanıyorlar.:wiinkk: gerisini sen düşün...
Cbr ile kapışmasında cbr önce alıo gibi gözüksede 400 metrede egzoz dumanı yutuyor.Motor 162kg ve ağır.Hız olarak bakma motora.Sesi çok tatmin etmesede insanlar geldiğini anlıyorlar :cat:


Başka istediğin bir şey olursa yardımcı oluruz...

Grafiker kardeş resim ve video istiyoruz.Sesini de duymak istiyoruz :cat:
BEnde bu hafta alacağım motoru.Tabe adamlar fiyat indirirlerse.Şu anda 3.590 gözüküyor.Ama indircekler sanırsam:rendeer:

Bu arada bizim motorlarımızın yarışı Tıkla!.Sesler biraz bozuk gibi çekim kalitesinden olabilir yada kullanan arkadaşlar sesi böylemi böyleyse çok komik:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Carlitoturco' Alıntı:
Arkadaşlar slm, ben de birçok arkadaş gibi racing dünyasına yeni atılıyorum, daha önceden scooter'ım vardı. Ağustos gibi motorumu inşallah alıcam, ama hangi motoru alacağıma henüz tam karar veremedim. CBR 125 R cilerin forumunda bayadır takılmaktayım, ve oradan anladığım kadarıyla cbr 125 r sorunsuz bir motor. Yalnız eksi yanları da yok değil, teker inceliği, ses zayıflığı, aynalar vs., bu zealsun'ı yeni keşfettim, 50 sayfayı okumaya çalştım ama iyi bir inceleme yazısına rastlayamadım, uzun yolda perfonmansı vs. ayrıca bu su soğutmalı mı? Bir de resimlerden kanuni racer'a çok benziyor, gerçekte de benziyor mu? Hızlanması, vites geçişleri, yakıt, motor sesi vs. nsl? Son sürat konusunda aranızda çeşitli çelişkiler var kimi 110 diyor, kimi 140, hatta 160 dahi okudum. Ayrıca servis kalitesi nsl? Bilirsiniz bunlar geçiş motorları yaklaşık 2 sene sonra satılırlar, satıldığında alıcısı olur mu? Özellikle cbr 125 le kıyaslayarak yanıt yazarsanız sevinirim.... Tşşkkrler...

Canım kardeşim kimse sallamadı demişsin ama herhalde sallamışlardırda yeni birmakine olduğu için henüz dediğin km'lere gelip yorum yazacak durumda değildir sanırım arkadaşlar. Ben 300km civarındayım şimdilik iyi gibi. Daha detaylı bilgileri birkaç sayfa geride #729 nolu mesajda bulabilirsin.

kocaday' Alıntı:
aitho,bir bahçelievler'de oturan bir dostumdada gs200 var tamamen tarafsız bir gözlemci olarak şunu söylemek istiyorum arkadaşta 1000km'ye çok yaklaştı ancak halen 110km'yi geçemediğini söylüyor.

Kocaday walla haklı olabilirsin 110km'yi geçmeyedebilir ama o zamanda atarız ön tarafa büyükçe bir dişli bakmışsın 140-150 diyoruz, yaşasın modifiye :cherry:

Tornedo; motorun sesi iyi, tabiiki tek silindir bir motor için. Şöyle düşünebilirsin; tek silindir 600cc enduro motorların çalışmasını düşün rolantide, biraz daha bas ve gürültülü. Hani tenerelerin çaf çaf çalışamsı gibi değilde daha bi delikanlı geliyo kulağıma :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst