Zealsun Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
Şase olarak büyük olduğu bi gerçek bunu kimse inkar edemez. Ama yağ radyatörü gerçekten işe yarar, pompanın yetersiz kaldığını görmedim. Hortumdaki çatlaktan nasıl attığını iyi biliyorum ;) . Şase cüsse olarak büyük olduğundan yürütmek için motor daha çok güç harcar ve bu hararet demektir. Radyatör bu durumda işini başarılı bir şekilde yapar. Trafikte bunu anlarsınız. Motor sıkıştırılmadığı sürece olmasada olur durumundadır. Hortum kırıldığında iki tarafada kör tıpa takıp kullanan arkadaşlarımızda vardı bu forumda, bi sıkıntıdan bahsetmediler. Benim gibi genelde 2 kişi ve e5 trafiğinde gidiyosan gerekli derim.
Yedek parça motoru için sıkıntı değil uyumlu onlarca model var. Benim en son karburatör arızalandı mct 250 karburatörü taktım sıkıntısız.
Ama yan kapak, çamurluk vs. biraz sıkıntılıdır. Yeni modelleri gelmediğinden dolayı. Ama benzer bi modeli asya motordamı gördüm hatırlamıyorum tam markayı. Göstergeler falanda aynıydı.
Egzoz konusuna fazla takılmamak gerek. Tek silindir olduğundan ufak kaynak işleriyle sıfırdan daha güzel yapacak yerler mevcut.
 

Bah

Katılım
8 Haz 2011
Mesajlar
15
arkadaşlar selam , redresör değiştirmem gerekti baktım bizim motorlarda diyod gibi bir şey var arada, piyasada aynısını bulamadım bir fikri olan var mı ?
 
Katılım
12 May 2014
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar
bu motoru 3 yıldır kullanıyorum 2 hafta boyunca roman okur gibi 252 sayfayı okudum 2006 yıllında başlayan sıkı dostluk nerde..
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
23
merhabalar bende aranıza yeni katıldım scooter üstü ilk motorumu almak istiyorum bütçem 3bine kadar ve çok fazla motor araştırdım ilkkez zealsunda olumsuz yorum görmedim yada az gördüm diyim sormak istediğim şey yakıt tüketimi olsun sesi olsun tavsiye edermisiniz hala kullanan varmı burda aktif bilmiyorum ama şunu buldum ne dersiniz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-zealsun-zealsun-zs150-19-156349171/detay
 
Katılım
28 Mar 2012
Mesajlar
32
arkadaslar ben bu motordan almak istiyorum yağ sogutmali oldugu beni cezbediyor hiç uzun yol yapan varmi bu motorla mesala yazin en fazla kac km durmadan gidebildi ?
 
Katılım
12 May 2014
Mesajlar
2
2 hafta önce durmadan 130 km yaptım aynı gün içinde 180km ortalama 80-85 gittim bir sorun çıkarmadı
 
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
5
selam arkadaslar ben yigit ankaradan motorum zealsun 150 19 arka fren balatası neyle aynı yardımcı oursanız sevinirim bir balata aldım ama fren performansı son derece kötü yardımcı olan herkese şimdiden tşkler tekerinize taş degmesin
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
1
selam arkadaşlar. foruma yeni katıldım. honda titan motorsikletim var çok fazla yıpranmış aldığım adam kaza yapmış bende ucuza almıştım 4 yıl önce ve satıyorum. geçenlerde zealasun zs 150-19 motosiklet gördüm satarsa sahibi alayım diye aradım sahibini buldum adam satarım dedi. bende bu motosikleti gidip tamircilere sorayım dedim nasıl bişey. bana 'başını ağrıtmak istiyorsan al', 'çöp gibi motor', '200 tl bile olsa alma', 'yedek parçası bulunmadığı için elinde kalır' vs gibi bi dünya laf söylediler. bunun tipi harika. resmen cezbediyor adamı. şimdi çok kararsız kaldım ne yapmalıyım en doğrusunu kullanan kişiler söyler diye düşüünüyorum o yüzden siz değerli üyelere sorup fikirlerini alayım ona göre haraket edeyim dedim.
saygılarımla..
 

Bah

Katılım
8 Haz 2011
Mesajlar
15
arkadaşlar bana arka çanta demiri ve yolcu basamağı lazım bu motorun bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
arkadaşlar bana arka çanta demiri ve yolcu basamağı lazım bu motorun bilgisi olan var mı ?

Kendi motorumda değişiklik yaptım. Değişik bir caferacer projesi oldu. Yakında resimleri paylaşırım. Arka çanta demiri, yolcu basamağı, ön koruma demiri, plastik yaz kapaklar, hava filtresi yan kapakları, depo altı plastik kapaklar ve ön amortisör üst kovan muhafazaları boşa çıktı. İsteyen arkadaşlara özel mesajdan yardımcı olurum.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar herkese merhaba. Aranıza Antalya'dan katılıyorum. Bir zs150-19 sahibiyim. Zaten bu motoru almaya da bu konuyu inceledikten sonra karar verdim :)

Sağolsun Muhahha306 bazı parçalar konusunda yardımcı oldu fakat motorumun yeni bir benzin deposuna ihtiyacı var ve bulmakta güçlük çekiyorum. Bu konuda bana yardım ederseniz çok sevinirim. Çelik Motor'un bir adet deposunu buldum fakat o da turuncu renkte... Bütün sanayiyi gezdim fakat nafile. Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Uzun süreden beri girmiyordum meğer eski dostlar varmış
Muhahha306 dostum benim gibi istikrarlı kullanıcıymışsın demek forumu ve topiği ihmal etmemeliymişim

Salihyldr hayırlı olsun Kanuni Caracal ie kanuni Seyhan250 depoları benzer diye aklımda kalmış bir de öyle ara veya denk gelirsen önce kıyasla kolay gelsin
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Tekrar hoş geldiniz Murat hocam. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

Arkadaşlar herkese merhaba. Aranıza Antalya'dan katılıyorum. Bir zs150-19 sahibiyim. Zaten bu motoru almaya da bu konuyu inceledikten sonra karar verdim :)

Sağolsun Muhahha306 bazı parçalar konusunda yardımcı oldu fakat motorumun yeni bir benzin deposuna ihtiyacı var ve bulmakta güçlük çekiyorum. Bu konuda bana yardım ederseniz çok sevinirim. Çelik Motor'un bir adet deposunu buldum fakat o da turuncu renkte... Bütün sanayiyi gezdim fakat nafile. Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.

Sizin kargo hazır. Sevgilerle...
 
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
5
Arkadaslar formda kimseler varmi yardim gerekiyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

Zealsun150 19 sol yan grenaj lazim nerden bulabilirim adana camgozu ariyorum telefona bakan yok
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Camgözler bildiğim aktif Adana'nın eskilerinden ama işi bırakmışlar mı sanmam ancak Sirkeci'de yıllardır irtibatı olan dostuma sorarım belki numara değişikliği olmuştur ancak karenaj ellerinde var mıdır bana da ön çamurluk gerekli Caracal ın uyumlu ama şimdilik onu da bulamadım
Kolay gelsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

http://www.avrupamotorrad.com/?d7105/Yan-Kapak-Chopper-Siyah-I-C.html üt parlak parçaları dışında bize uyar yanlış anımsamıyorsam
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Arkadaslar formda kimseler varmi yardim gerekiyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

Zealsun150 19 sol yan grenaj lazim nerden bulabilirim adana camgozu ariyorum telefona bakan yok

http://www.aliexpress.com/item/Original-factory-accessories-QJ150-about-3-a-guard-plate-cover-Electric-bottle-caps/32333888560.html
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Alibaba kırk haramilere karışmış 33 dolar :) bir üst yazımda linkini verdiğim avrupamotor satış yerine gittiğimde
2 yan kapak yazısız siyah
ön çamurluk 45 tlki almaya gitmiştim
arka çamurluk 69 tl yanılmıyorsam
2 li sele isteyene
lastikli jant
ama parlak krom 2 küçük yan kapak ve benzin deposu üstü bana gerekli olan krom kaplama plastik üstlük yoktu
Far vesaire sitesinde de göreceğiniz gibiuygun fiyata
iyi
günler kolay gelsin
 
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
5
Banada yandaki ust taraf grenaj olan kapaklazim netten arastirmadigim yer kalmadi ama buladim malesef
 
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
5
slm almayı düşünen arkadaşlar uzun yol yaparmı diye merak edenler ankara amasra arası gittim yzın ve sadece 2 defa durdum birinde benzin aldım 15 dkk felan birindede çay içme vakti kadr durdum ne şişme oldu ne de başka bişey banamısın demedi 100 120 arası hızla ve bartının o yokuşlarını 4 . vitesde 70 80 ile çıkmışlıgı oldu tabi virajlar hariç 3 yıldır kullanıyorum maşallah arıza felanda açmadı temiz bulursanız tereddütsüz alın derim ama grenaj kısmında parça skıntısı oluyor bunuda göz ününde bulundurun

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

muhahha link atmışsınız ama bizim grenajlar bunlardan degil daha uzun ve üzerinde mikelajlı plastik var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst