- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 550
- Motosikleti
- QJ SRT800s
Şase olarak büyük olduğu bi gerçek bunu kimse inkar edemez. Ama yağ radyatörü gerçekten işe yarar, pompanın yetersiz kaldığını görmedim. Hortumdaki çatlaktan nasıl attığını iyi biliyorum
. Şase cüsse olarak büyük olduğundan yürütmek için motor daha çok güç harcar ve bu hararet demektir. Radyatör bu durumda işini başarılı bir şekilde yapar. Trafikte bunu anlarsınız. Motor sıkıştırılmadığı sürece olmasada olur durumundadır. Hortum kırıldığında iki tarafada kör tıpa takıp kullanan arkadaşlarımızda vardı bu forumda, bi sıkıntıdan bahsetmediler. Benim gibi genelde 2 kişi ve e5 trafiğinde gidiyosan gerekli derim.
Yedek parça motoru için sıkıntı değil uyumlu onlarca model var. Benim en son karburatör arızalandı mct 250 karburatörü taktım sıkıntısız.
Ama yan kapak, çamurluk vs. biraz sıkıntılıdır. Yeni modelleri gelmediğinden dolayı. Ama benzer bi modeli asya motordamı gördüm hatırlamıyorum tam markayı. Göstergeler falanda aynıydı.
Egzoz konusuna fazla takılmamak gerek. Tek silindir olduğundan ufak kaynak işleriyle sıfırdan daha güzel yapacak yerler mevcut.
Yedek parça motoru için sıkıntı değil uyumlu onlarca model var. Benim en son karburatör arızalandı mct 250 karburatörü taktım sıkıntısız.
Ama yan kapak, çamurluk vs. biraz sıkıntılıdır. Yeni modelleri gelmediğinden dolayı. Ama benzer bi modeli asya motordamı gördüm hatırlamıyorum tam markayı. Göstergeler falanda aynıydı.
Egzoz konusuna fazla takılmamak gerek. Tek silindir olduğundan ufak kaynak işleriyle sıfırdan daha güzel yapacak yerler mevcut.