zealsun cross arka amartisör

Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
benim motor zealsun 200 cc cros arkası bana alçak gibi geliyordu bugün bitane zealsun 125 lik cross gördüm benim motor ona göre epey alçak acaba nedendir bilen varmı amartisörde mi sorun var motor 2. el aldığımda alçaktı eğer amartisördense değişecem
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motorların amortısorlerı zaman ıle aşınır ve daha basık kalır,
sıfır motor ile 2. el motor amortısorlerı arasında fark vardır,

bu amortısor patlak demek degıldır ama,

istege baglı değişebılırde...
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
benim motor zealsun 200 cc cros arkası bana alçak gibi geliyordu bugün bitane zealsun 125 lik cross gördüm benim motor ona göre epey alçak acaba nedendir bilen varmı amartisörde mi sorun var motor 2. el aldığımda alçaktı eğer amartisördense değişecem

Günaydın. Amortisör gövdesinin hemen altında boru anahtarı ile çevrilebilen bir somun var. Bu somunu çevirmek sureti ile amortisörü yükseltebilirsiniz. Sökmenize gerek yok ama biraz zahmetli...
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
Günaydın. Amortisör gövdesinin hemen altında boru anahtarı ile çevrilebilen bir somun var. Bu somunu çevirmek sureti ile amortisörü yükseltebilirsiniz. Sökmenize gerek yok ama biraz zahmetli...

abi o somun yayı kıstırıyor evet amartisör biraz yükseliyor onu sıktım benim somun yarıda o yüksek dediğim motorun ise tamamen açık yani benimkinden alcak olması lazım lütfen yardım ve benim amortisör ona göre çok sert
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
motoru sattım şuan ama satmadan önce o alçaklık işinede şase kırma işinede çözüm buldum bu motorlar sert kullanımda şase kırıyo genelde ama ben çözdüm sorunu olan varsa yardımcı olurum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst