Sen hem kural hatası yap, kazaya sebep ol, hemde artistlik yap.
Kurye arkadaş yerde yatmasa öyle konuşabiliyor mu bu adam.
Çevrede de bi tane delikanlı yok ki "sen ne diyorsun" diye adama hesap soran.
Artist herif,bi gün indirirler seni o yerde yatan,ekmeğinin peşindeki adamdan beter olursun.
Düzeltme: Kavşak girişindeki trafik ışıklarını fark etmeden yorum yapmışım. Motosikletli arkadaşın kazada payı var gibi.
Ancak ne olursa olsun böyle insanlık dışı bir davranış kabul edilebilir değil.
Aynen, motorun yol ayrımına girişinde sağından geçtiği araç duruyor. Yan yoldan ana yola çıkan aracın yanındaki araç ta ufaktan ilerliyor yani buradan anlaşılan ışık değişmiş ama o son yanma sönme (gıcığım o halta) esnasında motorcu arkadaş gazlamış muhtemelen. Bence motorcu arkadaşın kabahati büyük. Bir kez hızlı, bağlantı noktası, hele de trafik lambası konacak bir bağlantı noktası için fazla hızlı (dominos arması gördüm t-shirtte. Şu kadar dakikada gelmezse pizzanız bizden deyip vaktinde yetişemeden kuryeye de maddi yaptırım uyguluyorlar diye duymuştum. O yüzden hızlıdır muhtemelen. Ancak kaza bu, sebebi ne olursa olsun, kaza olmuş ve birisi yaralanmış, yatıyor yerde. O nasıl bir tavırdır yahu?