- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
en düşük binilebilir bisiklet 1500 tl. canta suluk eldiven alsan en az sana 2bin tl'ye geliyor.
2023 'de artık "zamlardan sonra yürümeye karar verdim" diyeceğiz![]()
O zaman da yürüyüş ekipmanları çok pahalı diye isyan edeceğiz anlaşılan![]()
Son zamlardan sonra bisiklet aldım. Artık bisiklete bineceğim. Bisiklet iyidir, hoştur. Park sorunu yoktur. Ekonomik ve pratiktir. Sağlıklı yaşam için açılan bir kapıdır bisiklet. Hey hey de hey bisiklet.
[url]https://i.hizliresim.com/4zck1xh.jpg[/url]
Yalnız, pazar günü 30 km. sürdüm, götüm ağrıdı. Bunun çözümü nedir ağalar?
Son zamlardan sonra bisiklet aldım. Artık bisiklete bineceğim. Bisiklet iyidir, hoştur. Park sorunu yoktur. Ekonomik ve pratiktir. Sağlıklı yaşam için açılan bir kapıdır bisiklet. Hey hey de hey bisiklet.
[url]https://i.hizliresim.com/4zck1xh.jpg[/url]
Yalnız, pazar günü 30 km. sürdüm, götüm ağrıdı. Bunun çözümü nedir ağalar?
Birak bu goy goy u. 350 binlik araban var.Desene suna gobek yaptim kilo vermek istiyorum.
Bu arada goz altlarin sismis.Ayaklarin da sisiyorsa doktora git.
Son zamlardan sonra bisiklet aldım. Artık bisiklete bineceğim. Bisiklet iyidir, hoştur. Park sorunu yoktur. Ekonomik ve pratiktir. Sağlıklı yaşam için açılan bir kapıdır bisiklet. Hey hey de hey bisiklet.
[url]https://i.hizliresim.com/4zck1xh.jpg[/url]
Yalnız, pazar günü 30 km. sürdüm, götüm ağrıdı. Bunun çözümü nedir ağalar?
Sele yüksekliğini boyunuza göre alçak ayarlamışsanız uzun sürüşlerde göt ağrıtır. Selede otururken yere sadece ayak parmaklarının ucu zar zor değmeli, ayak pedaldayken ayağın ortası pedala basılı halde ve pedal en aşağıdayken bacak dizlerden tam düz halde olmalı, bu şekilde ayarlı sele yüksekliği ile ve pedala ayakların ön tarafı ile basarsanız en ideal gücü verirsiniz hem daha az yorulursunuz hem de ağrımaz. Bu şekilde çukurlarda hafifçe ağırlığı ayaklara vermeniz kolayca kalkmanız da kolaylaşır, zaten dümdüz yollar haricinde seleye pek oturulmaz, fazla ağırlık verilmez. Sele ayarını bu şekilde yaparsanız daha rahat edersiniz.
Kask ve eldiven'i de ihmal etmeyin. Düşünce en çok eller yaralanıyor, kafamızı da korumamız lazım bisiklet de 20-25km hız normal sayılır ama kafamızı sert bir yere vurmak için aşırı bir hız.
düzgün bir spor ayakkabı 400 lira.
yürümek bile pahalı.
Abi gözünü seveyim o filamingolu şey nedir :mrgreen:
Abi gözünü seveyim o filamingolu şey nedir :mrgreen:
düzgün bir spor ayakkabı 400 lira.
yürümek bile pahalı.
Deniz şortu![]()
r::cherry:
Kemal sunalin dedigi gibi,Mayom neyim yok benim..
Büyük sele alacaksın bu biiirikiii pedli tayt giyeceksin
iç çamaşırı zinhar giymeyeceksin bu da üüüüç
Şort tamam da, pempe pempe filamingolar çok değişik olmuş
Sen söyleyince tekrar tekrar izledim efsane ya :mrgreen:
Bir bisiklet uğruna Ya Rab :queen:
Ahaha al benden de o kadar. Bugün bisikletle gittim işe. Sele için decathlondan jelli sele kılıfı alın ben öyle hallettim
en ucuzu 75 tl. gecen ay aldım![]()