Zamlardan sonra bisiklete binme kararı aldım ağalar.

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Son zamlardan sonra bisiklet aldım. Artık bisiklete bineceğim. Bisiklet iyidir, hoştur. Park sorunu yoktur. Ekonomik ve pratiktir. Sağlıklı yaşam için açılan bir kapıdır bisiklet. Hey hey de hey bisiklet.



Yalnız, pazar günü 30 km. sürdüm, götüm ağrıdı. Bunun çözümü nedir ağalar?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
en düşük binilebilir bisiklet 1500 tl. canta suluk eldiven alsan en az sana 2bin tl'ye geliyor.

2023 'de artık "zamlardan sonra yürümeye karar verdim" diyeceğiz :D
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
en düşük binilebilir bisiklet 1500 tl. canta suluk eldiven alsan en az sana 2bin tl'ye geliyor.

2023 'de artık "zamlardan sonra yürümeye karar verdim" diyeceğiz :D

O zaman da yürüyüş ekipmanları çok pahalı diye isyan edeceğiz anlaşılan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son zamlardan sonra bisiklet aldım. Artık bisiklete bineceğim. Bisiklet iyidir, hoştur. Park sorunu yoktur. Ekonomik ve pratiktir. Sağlıklı yaşam için açılan bir kapıdır bisiklet. Hey hey de hey bisiklet.

[url]https://i.hizliresim.com/4zck1xh.jpg[/url]

Yalnız, pazar günü 30 km. sürdüm, götüm ağrıdı. Bunun çözümü nedir ağalar?

Birak bu goy goy u. 350 binlik araban var.Desene suna gobek yaptim kilo vermek istiyorum.


Bu arada goz altlarin sismis.Ayaklarin da sisiyorsa doktora git.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Son zamlardan sonra bisiklet aldım. Artık bisiklete bineceğim. Bisiklet iyidir, hoştur. Park sorunu yoktur. Ekonomik ve pratiktir. Sağlıklı yaşam için açılan bir kapıdır bisiklet. Hey hey de hey bisiklet.

[url]https://i.hizliresim.com/4zck1xh.jpg[/url]

Yalnız, pazar günü 30 km. sürdüm, götüm ağrıdı. Bunun çözümü nedir ağalar?

Sele yüksekliğini boyunuza göre alçak ayarlamışsanız uzun sürüşlerde göt ağrıtır. Selede otururken yere sadece ayak parmaklarının ucu zar zor değmeli, ayak pedaldayken ayağın ortası pedala basılı halde ve pedal en aşağıdayken bacak dizlerden tam düz halde olmalı, bu şekilde ayarlı sele yüksekliği ile ve pedala ayakların ön tarafı ile basarsanız en ideal gücü verirsiniz hem daha az yorulursunuz hem de ağrımaz. Bu şekilde çukurlarda hafifçe ağırlığı ayaklara vermeniz kolayca kalkmanız da kolaylaşır, zaten dümdüz yollar haricinde seleye pek oturulmaz, fazla ağırlık verilmez. Sele ayarını bu şekilde yaparsanız daha rahat edersiniz.

Kask ve eldiven'i de ihmal etmeyin. Düşünce en çok eller yaralanıyor, kafamızı da korumamız lazım bisiklet de 20-25km hız normal sayılır ama kafamızı sert bir yere vurmak için aşırı bir hız.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Birak bu goy goy u. 350 binlik araban var.Desene suna gobek yaptim kilo vermek istiyorum.


Bu arada goz altlarin sismis.Ayaklarin da sisiyorsa doktora git.

Göz altı torbaları genetik hırbocuğum.

İnan ki arabaya binmek hiç canım istemiyor. Park ayrı sorun, kocaman demir yığını. Her yer araba, arabadan adım atılmıyor. Tamam bazen binmek zorunda kalıyoruz ama mecbur kalmadıkça binmek istemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son zamlardan sonra bisiklet aldım. Artık bisiklete bineceğim. Bisiklet iyidir, hoştur. Park sorunu yoktur. Ekonomik ve pratiktir. Sağlıklı yaşam için açılan bir kapıdır bisiklet. Hey hey de hey bisiklet.

[url]https://i.hizliresim.com/4zck1xh.jpg[/url]

Yalnız, pazar günü 30 km. sürdüm, götüm ağrıdı. Bunun çözümü nedir ağalar?

boşver hocam bisikleti. 9bin TL ye sıfır mondial superboy var. ayağını yerden keser en azından.
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-superboy-100i-0-km-5-vitesli-905418364/detay
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Sele yüksekliğini boyunuza göre alçak ayarlamışsanız uzun sürüşlerde göt ağrıtır. Selede otururken yere sadece ayak parmaklarının ucu zar zor değmeli, ayak pedaldayken ayağın ortası pedala basılı halde ve pedal en aşağıdayken bacak dizlerden tam düz halde olmalı, bu şekilde ayarlı sele yüksekliği ile ve pedala ayakların ön tarafı ile basarsanız en ideal gücü verirsiniz hem daha az yorulursunuz hem de ağrımaz. Bu şekilde çukurlarda hafifçe ağırlığı ayaklara vermeniz kolayca kalkmanız da kolaylaşır, zaten dümdüz yollar haricinde seleye pek oturulmaz, fazla ağırlık verilmez. Sele ayarını bu şekilde yaparsanız daha rahat edersiniz.

Kask ve eldiven'i de ihmal etmeyin. Düşünce en çok eller yaralanıyor, kafamızı da korumamız lazım bisiklet de 20-25km hız normal sayılır ama kafamızı sert bir yere vurmak için aşırı bir hız.

Teşekkür ederim başkan tavsiyelerini dikkate alacağım.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Büyük sele alacaksın bu biiir :D ikiii pedli tayt giyeceksin :D iç çamaşırı zinhar giymeyeceksin bu da üüüüç :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

düzgün bir spor ayakkabı 400 lira.

yürümek bile pahalı.

Efenim ? 400 mü ben 2013 de 400 tl ye alıyordum düzgün spor ayakkabısını :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

şakası bir yana abi o seleyi büyüt geriye uygun büyüklükte olsun çok büyük olunca da olmuyor, sonra seleyi de yükselt bacağın olabildiğince pedal aşağıdayken dik konumda olsun.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ben mirendyoldan 100 tl lık ayakkabı alıyorum :D
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351


Şort tamam da, pempe pempe filamingolar çok değişik olmuş :)



:pr::cherry:

Kemal sunalin dedigi gibi,Mayom neyim yok benim..

Sen söyleyince tekrar tekrar izledim efsane ya :mrgreen:


Büyük sele alacaksın bu biiir :D ikiii pedli tayt giyeceksin :D iç çamaşırı zinhar giymeyeceksin bu da üüüüç :D




Bir bisiklet uğruna Ya Rab :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Şort tamam da, pempe pempe filamingolar çok değişik olmuş :)





Sen söyleyince tekrar tekrar izledim efsane ya :mrgreen:





Bir bisiklet uğruna Ya Rab :queen:

Adam kombin yapmiş daha ne olsun..

Flamingo hayvani renkli kişiliği ve pozitif enerjisiyle tüm kanatli camiasini domine eden yegane bir kuş türudur..
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Ahaha al benden de o kadar. Bugün bisikletle gittim işe. Sele için decathlondan jelli sele kılıfı alın ben öyle hallettim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst