- Katılım
- 26 Mar 2023
- Mesajlar
- 662
- Motosikleti
- Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Motoru 200'e aldın. 1 sene sonra enflasyon vb. nedenlerle sıfırı 250 oldu. Mevcut piyasada ikinci el değeri de 220-230 bandına yükseldi diyelim.
Nakite ihtiyaç, model yükseltme vb. nedenlerle 200-210'a kadar düşürebilir insanlar.
Herkes istediği fiyata malını ilana koymaya ve istediği malı istediği fiyattan almakta özgürdür.
Fakat şunu anlamıyorum, ederi 230 olan bir şeyi 260-280 yapınca cidden alan oluyor mu?
Yani ben MediaMarkt'a gidip "Fiyatı ne?" "100TL efendim" diye cevap alınca "Olmaz ben size 150 vereceğim" demiyorum.
Piyasa fiyatının üstüne alan varsa buyursun alsın. Bana tuhaf geliyor. Bir ara stokçuluk vardı binmek isteyenler yarından ucuz dünden pahalı diye alıyorlardı. Şu an o devir de bitti. Hâla ederinin üstüne alan varsa buyursun alsın para batıyor demek ki.
Nakite ihtiyaç, model yükseltme vb. nedenlerle 200-210'a kadar düşürebilir insanlar.
Herkes istediği fiyata malını ilana koymaya ve istediği malı istediği fiyattan almakta özgürdür.
Fakat şunu anlamıyorum, ederi 230 olan bir şeyi 260-280 yapınca cidden alan oluyor mu?
Yani ben MediaMarkt'a gidip "Fiyatı ne?" "100TL efendim" diye cevap alınca "Olmaz ben size 150 vereceğim" demiyorum.
Piyasa fiyatının üstüne alan varsa buyursun alsın. Bana tuhaf geliyor. Bir ara stokçuluk vardı binmek isteyenler yarından ucuz dünden pahalı diye alıyorlardı. Şu an o devir de bitti. Hâla ederinin üstüne alan varsa buyursun alsın para batıyor demek ki.