- Katılım
- 16 Ocak 2005
- Mesajlar
- 264
- Konu Yazar
- #1
İşte Karşınızda 2003 YZF R7 ( R6 değil )...
boy' Alıntı:Eee ne olacak R7 ise ??? :silent:
Nasilda R7 yi tanimadigin belli kardesim !!
Bu model varmı ya
Bir tane satilik var.
Alalim sana.
Aslinda ben alacaktim ama 50 € eksik param.
Nerden bulacam simdi o parayi.
http://www.motofrance.com/annonces-motos/viewItem.php?id=4457
Ayıpsın aramızda lafımı olur hemen gecerim ben sana![]()