yuvacık çıkartması (resimli)

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
evet arkadaşlar necdet abiyle gezelim öğrenelim adı altında düştük yollara..
ve sizlere ailecek ve MT ailesi olarak gidilecek bi mekan bulduk..
izmit/ yuvacık istanbul dan 110 km uzaklılta yuvacık baraj manzaralı asvalt yoldan gidiliyor..
yeni asvalt ve S viraj U virajlarla dolu zevkli bir yolu var..:cat:

yuvacık barajı...:)





tepeye ulaştıgınızda kartal yuvası gibi bir mekan alabalık tesisi sizi karşılıyor..
akan derenin üzerine bir köpru yapılmış ve masalar manzara şelale sesi temiz hava daha ne istenir..:cat:










buyrun hangi balıgı isterseniz elinizle tutun pişirelim..:queen: :queen:



biz yakaladık pişiyor..:) :queen:









bu bungolowlarda kalabilirsiniz günlük kahvaltı dahil 30 ytl..:)



koçlar gazlamak için bekliyor...:cat: :cherry:



geniş bir otoparkı var..



mekandan mankenler eşliğinde görüntüler..:p :) :queen:







yollar yeni yapılmış tepeye kadar asvalt...:cat:










yuvacık servetiye camii köyüne bir gezi düzenledik yedik içtik (kola) eylendik geldik....:cat: :rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
paylasim icin tskrler okul bi bitse :pr: yarini beklemiycem alcam motorumu vurcam kendimi tekerin goturdugu yere............
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
resimler için tşkler vedatcım çok güzel çıkmış:)
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
oo bızım buralara kadar gelmısınız haberımız yok bıdahakı sefer haberımız olursa eslık ederız selamlar
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
arkadaşlar ne ıyı etmısınız yuvacığa gıtmekle ben gecen sene ıkı kere gıttım çok guzel bır yer resımlerden de görüldüğü üzere önumuzdekı gunlerde bır organızasyon beklıyoruz artık sızden :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst