- Katılım
- 13 Şub 2006
- Mesajlar
- 558
Pandemi öncesi xmax le Dedeağaç-Kavala-Drama gezmiştim nisan sonu olmasına rağmen soğuk, yağmurlu ve çok keyifliydi.
Kavala’yı geçince Nea Isaklista civarı deniz çok güzel, motor turu sonrası ailecek arabayla gitmiştik.
Şimdi Bulgaristan Burgaz tarafını düşünüyorum, tavsiyelere açığım.
Kavala’yı geçince Nea Isaklista civarı deniz çok güzel, motor turu sonrası ailecek arabayla gitmiştik.
Şimdi Bulgaristan Burgaz tarafını düşünüyorum, tavsiyelere açığım.