Yurtdışını gezmek tozmak

Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Pandemi öncesi xmax le Dedeağaç-Kavala-Drama gezmiştim nisan sonu olmasına rağmen soğuk, yağmurlu ve çok keyifliydi.
Kavala’yı geçince Nea Isaklista civarı deniz çok güzel, motor turu sonrası ailecek arabayla gitmiştik.

Şimdi Bulgaristan Burgaz tarafını düşünüyorum, tavsiyelere açığım.
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
Selam, yurtdışına gidcek olan var mı ? motorla hiç çıkmadım gidecek olan varsa açılışı beraber yapabileceğim birilerini arıyorum. Yunanistan'a bi çay içip dönmelik tadımlık tur yapabileceğim birileri varsa mükemmel olur :king:

Bu yaz Bursa dan 7 motor Yunanistan turumuz var. Thassos, Kavala, Selanik, Larisa ve Meteora uğrak yerlerimiz.

Bu destinasyonlara gitmiş arkadaşlarımız mutlaka var. Mutlaka şunu yap, yapma veya şu AVM ye uğra şeklinde fikirleri varsa açığım.

Selanikteki motosiklet mağazasına uğrayacağız. Taxfree alış verişle uyguna geleceğini umuyorum.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Selamlar, birşey soracağım. Ben de motosiklet ile kısa bir Bulgaristan turu planlıyorum yakın zamanda. Bu belgelere ek olarak bazı web sitelerinde sağlık sigortası da zorunlu olarak bahsediliyor. Nolur nolmaz bir sağlık sigortası yaptırmayı planlıyorum ama zorunlu olup olmadığını merak ettim.

schengen veya BG vizesi alman için seyahat sigortası yaptırman lazım. vize başvurusunda istiyorlar. ama seyahatini kapsayacak kadar yaptırıyorsun (1 gin önce başlayıp 1 gün sonra bitecek şekilde). o yüzden çok pahalı bişey değil.

ama hali hazırda vizen varsa veya yeşil pasaportun varsa ekstradan seyahat sigortası yaptırmana gerek yok. ama tabi ki sigortanın zararı yok. yaptırmanda fayda var. alah kourusn bi kaza bi sağlık sorununda faydası oluyor sigortanın (bu arada o sigorta ordaki masraflarını karşılamıyor, sen cebinden ödüyorsun, fatura alıp tr ye dönünce sigorta şirketine faturalarla başvurup parayı sigortadan alıyorsun)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hiç tanımadığın kişiler ile şehir dışı seyahat yapmak bile hem güvenlik (mola verilen, konaklama yapılan, gezilen yerlerdeki tutum ve davranışları), hem de sürüş güvenliği (belki seni ve trafikteki diğer araçları riske atacak hareketler yapan tipler vs.) açısından riskli iken, yurtdışı seyahati yapmak çok akıllıca gelmedi. Birlikte sürüş deneyimi gerekir. O da yoksa en azından bir süre arkadaş buluşmalarında vs. vakit geçirmiş ve birbirinizi biraz tanımış olmak şart diye düşünüyorum. Uzun mesafeli seyahatlerde birlikte tempo tutturmanız gerekecek. Haliyle motor hacim ve segmentleriniz arasında çok fark olmamalı. Öbür türlü birbirinizi yorarsınız.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Pandemi öncesi xmax le Dedeağaç-Kavala-Drama gezmiştim nisan sonu olmasına rağmen soğuk, yağmurlu ve çok keyifliydi.
Kavala’yı geçince Nea Isaklista civarı deniz çok güzel, motor turu sonrası ailecek arabayla gitmiştik.

Şimdi Bulgaristan Burgaz tarafını düşünüyorum, tavsiyelere açığım.

bekar gidiyorsunsan temmuz ağustos sunnubech i kesinlikle tavsiye ederim. gece hayatı çok iyi :) (BG de gece kulüplerinde 2 tarz var. bir chalga dedikleri BG-folk müzük. birde yabancı klasik club şarkılarının olduğu meknalar). tabi deniz plajı da güzel. onun dışında varna burgas gezmek için de güzel yerler.

sormak istediğin bişey varsa buyur sor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Bu yaz Bursa dan 7 motor Yunanistan turumuz var. Thassos, Kavala, Selanik, Larisa ve Meteora uğrak yerlerimiz.

Bu destinasyonlara gitmiş arkadaşlarımız mutlaka var. Mutlaka şunu yap, yapma veya şu AVM ye uğra şeklinde fikirleri varsa açığım.

Selanikteki motosiklet mağazasına uğrayacağız. Taxfree alış verişle uyguna geleceğini umuyorum.

kavala da kesnlikle Nemesis restorantıta uğra, hem öyle arada falan değil sahilde, hem de çok uygun fiyatlar. şu ana kadar gidip memnun kalmayan duymadım yönlendirğim kişilerden. gerçekten çok iyi...

https://goo.gl/maps/qHHnkzVbaW1o3mwt7
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Kavala nemesis iyidir, ilginç şekilde eti de başarılı olan ender balık restoranlarından.
Uzo-balık veya Alfa-et
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst