- Konu Yazar
- #1
Selamın aleyküm hayırlı akşamlar. 1 haftadır kafamı kurcalayan Bi mesele var işin içinden çıkamadım geleyim forma abilerime ablalarıma danışayım yol gösterirler dedim. Uzun lafın kısası Almanya'dan crf 250l süpermoto kiti alcam fiyatı 1.900 dolara geliyor. Firma türkiye kargo sağlıyor fakat çevremdeki insanların gümrükte takılır vergisi fazla vbs şeyler söylüyor biraz araştırma yaptım herkez farklı farklı bişe diyor. O yüzden gözü kararttım kendim gidip alacağım fakat ülkeye nasıl sokacagım yasal olarak işlemler nedir. Kendi gitmemi mantıklı yoksa kargoyla gelmesimi?