- Katılım
- 3 Tem 2006
- Mesajlar
- 267
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Daytona 675 almayı düşünüyorum ama motorun orjinal fiyatı ile türkiye satış fiyatı arasında çok büyük fark var. Neredeyse 10000 Euro. Bu motorun temini konusunda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim. Bu kadar gümrük farkı olacağını da düşünmüyorum. Motoru alsak ne kadar gümrük ödenir ? Bu konuda da bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum...
Orjinal Site: http://www.onyertriumph.net/offers.htm
Türkiye Bayii :http://www.demaksmotor.com/liste/liste.htm
Orjinal Site: http://www.onyertriumph.net/offers.htm
Türkiye Bayii :http://www.demaksmotor.com/liste/liste.htm
MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.