Yurtdışından Motosiklet Getirtmek

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Arkadaşlar Daytona 675 almayı düşünüyorum ama motorun orjinal fiyatı ile türkiye satış fiyatı arasında çok büyük fark var. Neredeyse 10000 Euro. Bu motorun temini konusunda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim. Bu kadar gümrük farkı olacağını da düşünmüyorum. Motoru alsak ne kadar gümrük ödenir ? Bu konuda da bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum...

Orjinal Site: http://www.onyertriumph.net/offers.htm
Türkiye Bayii :http://www.demaksmotor.com/liste/liste.htm
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Tamam Ben öğrendim cevabını !! Türkiyede olmayan bir ürünü getirdiğin zaman (Araba - Motor) Gümrükte Fatura fiyatının %105 kadar giriş bedeli ödüyormuşsun !! Artı trafiğe çıkması için gereken masraflar hariç !! Yani motoru türkiyeden almak bu hali ile daha ucuza gelio !!...:queen: :queen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Yurtdışından motosiklet getirmek

Merhaba arkadaşlar yurtdışından motosiklet getirmek istiyorum türkiyede legal olarak kullanmak istiyorum normalde 6 ayda bir çıkış giriş yapmak gerekli galiba birde kaça patlar acaba türkiyede vergisi girşi filan bilgisi olan varmı?
 
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
2
riskli bir niyet

bulgaristandanmı getiricen t.r arasında motor başına 1000 2000. ytl oynuyor ama her 6. ayda bir giriş çıkış yapman gerekiyor ve aldığında 6.ay orda :silent: :silent: beklemesi gerekli şansın bol olsun
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bu konu forumda defalarca açıldı hatta ilk üye oldugum günlerde bende aynı konuya kafa patlattım araştırdım topic açtım. ama yurt dışından motor getirmek burdan almakdan daha fazlaya patlıyor. hiç deneme zararlı çıkarsın. ama şu olabilir. türkiyede hurda kullanılmayacak durumda bir motor bulursun. onu resmen demir yıgını parasına alırsın. motorun içindeki parçaları ve diger aksamları dışardan getirtirebilirsin( bu iş için en iyi ülke almanya her motorun parçasını bulursun). bu işten biraz karın olur ama karışık iş deger mi dersen bence degmez. en iyisi birazdaha bekle bütçeyi zorla türkiyeden motor al veya.......
yurt dışında birisi ile anlaşmalı evlilik yap. ve bir tanıdıgın varsa ordan iş bulursun. 3-4 sene sonrada oranın vatandaşı olursun ve anllaşmalı yaptıgın evliligi bitirirsin. sonrada istedigin motoru burdakinin yarı fiyatına paşa paşa alll


ulen ne tavsiyede bulundum be nekadar yasadışı yasa içi yol varsa hepsini saydık. inşallah içimizde emliyetten birileri yoktur.:mrgreen:
topic amacına ulaşmıştır kilitleyebilirsiniz. arkadaşa hertürlü yolu anlattım:mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ne tavsiye ama... koptum valla... butun gece kaza haberlerinin ustune gulebildim yani...
arkadasi sirf motor alabilsin diye evlendirdin,:cherry: :cherry: bi de calistirdin 3-4 sene:cat:

bu arada anlasmali evlilik zaten bi motor parasi:p
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
ya emniyetten birileri varsa :)

Valla bitek kaçak yolla yurtdışına çıkmayı anlatmamışsın o kadar...:)
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ben deniz nakliye firmasında calısıyorum yurtdısından gelen motorla pasaport ve konsımento(yuk teslim belgesi) aynı kisye ait olması gerekiyor ayrıca yurtdısından resmi olarak duzenlenen tamir bakım belgesini istiyorlar gumrukte gelip takılan cok fazla arac oldu en güzel yorumu elint yapmıs
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ben

ben deniz nakliye firmasında calısıyorum yurtdısından gelen motorla pasaport ve konsımento(yuk teslim belgesi) aynı kisye ait olması gerekiyor ayrıca yurtdısından resmi olarak duzenlenen tamir bakım belgesini istiyorlar gumrukte gelip takılan cok fazla arac oldu en güzel yorumu elint yapmıs

Ben daha önce aynı konu da bir istekte bulunmuştum fakat kimseden ses çıkmadı. Belki siz yardımcı olabilirsiniz.

Geçtiğimiz yıllarda yurtdışında işçi olarak çalışan Türk vatandaşlarına
3 yaşına kadar araçları gümrüksüz ithal edebilme hakkı tanıyan bir yasa tasarısı hazırlanmıştı.
Bu yasa onaylandımı?
Bu günkü durum nedir? içiniz de bilen ya da araştırabilecek olan bir arkadaşımız varsa çok memnun olurum.

Hatırladığım kadarıyla bu yasa önerisi; yılda 1 yada 2 aracı gümrüksüz getirip
satabilmemize olanak tanıyordu. Hatta önce yaş limiti yoktu fakat sonradan 3 yaş limiti konmuştu.

Yalnız sorduğum soruyu araç getirme hakkı olarak algılamayın.
Yurtdışında ki aracımı bir defaya mahsus Türkiye'ye getirebiliyorum.
Benim sorduğum getirip satabilmek ile ilgili.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler arkadaşlar nebileyim yurtdışındaki fiyatları görünce insanın hemen alası geliyor neyse artık türkiyeden bakıcaz bişeyler
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ya emniyetten birileri varsa :)

Valla bitek kaçak yolla yurtdışına çıkmayı anlatmamışsın o kadar...:)

ya aslında onuda anlatacaktım ama bildigim saglam bir yol yok.:silent:
yakalanma riski olmayan bir ulaşım yolu bulabilsem onuda özelden yazardım:mrgreen:

ama arkadaşımız illa kaçak yolla dışarı gitcem diyorsa yine birşeyler ayarlayabilir

bu arada çek senet tahsilatı, kara para aklama, tefecilik, kaçakçılık ve bilimum şantaj işleri itina ile yapılır:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bayağı tuzluya patlar....Burdan almak daha hayırlı olur senin için...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
Tamam Ben öğrendim cevabını !! Türkiyede olmayan bir ürünü getirdiğin zaman (Araba - Motor) Gümrükte Fatura fiyatının %105 kadar giriş bedeli ödüyormuşsun !! Artı trafiğe çıkması için gereken masraflar hariç !! Yani motoru türkiyeden almak bu hali ile daha ucuza gelio !!...:queen: :queen:

Bayağı tuzluya patlar....Burdan almak daha hayırlı olur senin için...
zaten cevabı kendisi bulmuş:cat:
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
3
edırnede yasıyorum duydugumu anlatıyım burdan motoru bıtık vazıyettekı ama ruhsatı olan makınanızla ıttırerek bıle olsa olur benzını bıttı dıyebılıomussunuz yurt dısına cıkıp ruhsatınızın aynısı ozellıklerdekı hatta kasa degısıklıgı yoksa 1 2 yas ustundekı motora kendı motorunuzun motor serı numarasını soker ordan alıcanıza eklettırırsınız ulkeye gırıp muayeneden bıle gecermıssınız olmaz ya olurda motor sase numarası neden bu sekılde kaynaklı dıye sorarlarsa calınmıstı bulundu dıyebılırmıssınız ve aynısını burda bulgar sınır kapısında yapmıslar kı arada da yapıolarmıs dıye duydumdu zamanında orda yapanlar varmıs zaten ordan sız gıdıp motoru alıcam gelıcem dersenız yardımcı bıle oluolarmıs
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
edırnede yasıyorum duydugumu anlatıyım burdan motoru bıtık vazıyettekı ama ruhsatı olan makınanızla ıttırerek bıle olsa olur benzını bıttı dıyebılıomussunuz yurt dısına cıkıp ruhsatınızın aynısı ozellıklerdekı hatta kasa degısıklıgı yoksa 1 2 yas ustundekı motora kendı motorunuzun motor serı numarasını soker ordan alıcanıza eklettırırsınız ulkeye gırıp muayeneden bıle gecermıssınız olmaz ya olurda motor sase numarası neden bu sekılde kaynaklı dıye sorarlarsa calınmıstı bulundu dıyebılırmıssınız ve aynısını burda bulgar sınır kapısında yapmıslar kı arada da yapıolarmıs dıye duydumdu zamanında orda yapanlar varmıs zaten ordan sız gıdıp motoru alıcam gelıcem dersenız yardımcı bıle oluolarmıs
arkadaş trabzonlu heralde :D
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
3
hala merak eden vardır belkı dıye yazmısdım hortlatmak ıcın degıl trabzon deyınce aklıma geldı eger aradıgınız motor rus ulkelerınde varsa artvın sarp sınır kapısı uzerınden hıcbır gumruge takılmadanda getırebılırsınız sase numarası degısımı orda daha kolay olucaktır artı rus ulkelerınde motorsıklet cesıdı bulmanızda zor olmayacaktır
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
kardeşim var yurtdışında onun üstüne alsak da bütün sene burada binsek olmuyor değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst