Yurt Dışından Postayla Aksesuar Getirtmek.

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcay abi konuyu iyi hortlatmıs
neyseki faydalı bir bilgi bende bir adres ekliyim burdan katolog istemiştim hemen gönderdiler güzel şeyler var


www.aerostich.com
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
benim erk ark Amerika'da da... istemio ki motor almami.
bana ha buni ... getirir ha buni .. :D:D
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
evet bende bu topige devam ediyim....

amazondan yaptım alışverişi arkadaşlar.. türk kredikartı başka sitelerde geçseydi shippingi ödemeyecektim fakat 2si için 10ardolar civarında shipping ödedim.. mont 135$ eldiven 35$


http://www.tourmaster.com/
cortechgxblackvm0.jpg


mont bu soğuk ve bahar havası için uygun aslında çok sıcak hava için yapaılmamış ama yorum yazan bazı amerikalı arkadaşlar 38cde güneş altinda çok rahat kullandığını yazmış..
aldığım mont siyah üzerinde önünde ve arkasında kocaman reflektör bant var.. korumalıklarını begenedim cok agır degil buda iyi..
çok fazla hava giriş kanalı var.. arkada 4tane önde 4gögüste3kolda hava girişi var aynı zamanda gögüstekiler cep vazifesinde.. %100sugeçirmez, hava kanallarının üstündeki cırtlar sayesinde su gecirme iht yok.

ebatlarda şüpheliydim görmeden aldigimdan fakat
montun xl tall olanını aldim 183/83kg tam oldu,
eldivende cuk derecesine yakin oldu diyebilirim osanirim 9numara yada medium..



http://www.newenough.com/cortech_gx_sport_jacket_pictures.htm burda çok ayrıntili resimleri ve http://www.newenough.com/cortech_gx_sport_jacket_page.htm burdada özellikleri var..


buarada
aksesuarda kesinlikle 1numara inceleme yapmak isteyenler mutlaka
www.newenough.com u incelesinler super bir site cok faydali oldu bana...

buda eldiven

200w.jpg

eldiven çok rahat ince bir eldiven
tourmaster summer elite..
adindanda anlasilicagi gibi yazlik bir eldiven
vented yani üzerinde hava delikleri var ve eliniz çok rahat ediyor..
bugün modaya gidipgeldim hava sanırım 15c gibiydi gerçekten elimde yok gibiydi diyebilirm hava çok güzel akıyor ustunden.. avuc icinde jel ped var titreşimler için..

fiyat/performansı çok iyi şuan için biryamugunu görmedim
bun montun dışındada okadar çok model varki çok rahat 100lerce mont arasından tektek seçtim diyebilirim herkeseye ve herkese mont var..

yeni alışveriş yapıcak arkadaşlar imkanları varsa yurtdışı düşünsünler :cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Peki arkadaşlar, (yurtdışı) internet sitelerinden motosiklet aksesuarı/parçası sipariş edeniniz var mı acaba? Gümrükte sorun yaşanıyor mu? Prosedürü bilen, tecrübe eden var mı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst