Siz ne anlatıyorsunuz, o insanlar trafik kurallarının tam anlamıyla uygulandığı yerlerden geliyor ve orda yaşıyorlar, eee tabii türkiyeye gelince bu karmaşık trafiği görünce, adamlar şaşırıyor, aman bana bir şey olmasın mantığıyla gitmek istediği yere gitmeye çalışıyor, hata yapanı var tabii !!!!! Ben 33 yaşındayım, 15 senelik ehliyetim var, ben yurt dışında araba kullanırken çekine çekine kullanıyorum niyee...? Çünki türkiyede alışmışız kuralsızlığa, kurallara uymaya kalksan, diyer şöförler tarafından spastik muamelesi görürsün burada.....
Ne oluyor yaw 'almancı malmancı' kelimeleri, onlarda türk, adam kazanmış almış BMW yi Mercedesi birilerine batıyormu bu yoksa?????
Bazı kendini bilmez arkadaşlarda burda dengesiz dengesiz kelimeler kullanmışlar, unutmayınkii düne kadar türkiyede parayı bastırıp hiç sınava mınava girmeden ehliyet alınabiliyordu ve o alan kişilerle 12 ay aynı trafikte araç kullanıyoruz. İki yabancı plaka hata yaptı diye kafanıza göre kelimeleri sokuyorsunuz, ayıp ayıp, ilk önce bi kendinize bakın, siz ne kadar kurallara uyuyorsunuz??????
Ben hergün istanbul trafiğinde motosiklet kullanıyorum ve bu dengesiz, kıskanç, kendini bilmez arkadaların saçmalıkları sadece benii düşündürüyor.... Çünkü eğitimsiz kafaların sözleri bunlar, kendini bilen bir insan böyle konuşmaz. Türkiyenin trafiğinin ne halde olduğu, kurallara ne kadar uyulduğu, ortada. Zaten bize, motosikletlere saygı maygı yok. Birde bizim içimizde böyle saygısızlar çıkınca insan sinirleniyor!!!!!