Yurt Dışından Gelen Tehlike!

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
69
Anlamayanlar icin birdaha

Nedense sordugum sorulara kimse yanit veremiyor. Neden Istanbul

yada baska bir sehirde ayni tepkiyi veremiyorsunuz diyorum. Herkes

susuyor. O zaman da benim aklima kedi-ciger-mundar üclüsü geliyor.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haftasonu konyadaydım. ve x5 li bir vatandaşın? benzer hareketlerine tanık oldum. plakasını arabadan alıp bir sürücünün bir tarafına takmak geldi içimden lakin yetişmek bile mümkün değildi serseriye.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz ne anlatıyorsunuz, o insanlar trafik kurallarının tam anlamıyla uygulandığı yerlerden geliyor ve orda yaşıyorlar, eee tabii türkiyeye gelince bu karmaşık trafiği görünce, adamlar şaşırıyor, aman bana bir şey olmasın mantığıyla gitmek istediği yere gitmeye çalışıyor, hata yapanı var tabii !!!!! Ben 33 yaşındayım, 15 senelik ehliyetim var, ben yurt dışında araba kullanırken çekine çekine kullanıyorum niyee...? Çünki türkiyede alışmışız kuralsızlığa, kurallara uymaya kalksan, diyer şöförler tarafından spastik muamelesi görürsün burada.....


Ne oluyor yaw 'almancı malmancı' kelimeleri, onlarda türk, adam kazanmış almış BMW yi Mercedesi birilerine batıyormu bu yoksa?????


Bazı kendini bilmez arkadaşlarda burda dengesiz dengesiz kelimeler kullanmışlar, unutmayınkii düne kadar türkiyede parayı bastırıp hiç sınava mınava girmeden ehliyet alınabiliyordu ve o alan kişilerle 12 ay aynı trafikte araç kullanıyoruz. İki yabancı plaka hata yaptı diye kafanıza göre kelimeleri sokuyorsunuz, ayıp ayıp, ilk önce bi kendinize bakın, siz ne kadar kurallara uyuyorsunuz??????

Ben hergün istanbul trafiğinde motosiklet kullanıyorum ve bu dengesiz, kıskanç, kendini bilmez arkadaların saçmalıkları sadece benii düşündürüyor.... Çünkü eğitimsiz kafaların sözleri bunlar, kendini bilen bir insan böyle konuşmaz. Türkiyenin trafiğinin ne halde olduğu, kurallara ne kadar uyulduğu, ortada. Zaten bize, motosikletlere saygı maygı yok. Birde bizim içimizde böyle saygısızlar çıkınca insan sinirleniyor!!!!!

Niye hala arabayla geliyorlar ki; hava taşımacılığı bu kadar ucuzlamışken. Gelirim arabamı da kiralarım izin boyunca...

Sen bunu kafana takıp düşünesin diye, hatta iki arkadaşta yarın yola çıkıcak haberin olsun :p:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
69
Siz ne anlatıyorsunuz, o insanlar trafik kurallarının tam anlamıyla uygulandığı yerlerden geliyor ve orda yaşıyorlar, eee tabii türkiyeye gelince bu karmaşık trafiği görünce, adamlar şaşırıyor, aman bana bir şey olmasın mantığıyla gitmek istediği yere gitmeye çalışıyor, hata yapanı var tabii !!!!! Ben 33 yaşındayım, 15 senelik ehliyetim var, ben yurt dışında araba kullanırken çekine çekine kullanıyorum niyee...? Çünki türkiyede alışmışız kuralsızlığa, kurallara uymaya kalksan, diyer şöförler tarafından spastik muamelesi görürsün burada.....


Ne oluyor yaw 'almancı malmancı' kelimeleri, onlarda türk, adam kazanmış almış BMW yi Mercedesi birilerine batıyormu bu yoksa?????


Bazı kendini bilmez arkadaşlarda burda dengesiz dengesiz kelimeler kullanmışlar, unutmayınkii düne kadar türkiyede parayı bastırıp hiç sınava mınava girmeden ehliyet alınabiliyordu ve o alan kişilerle 12 ay aynı trafikte araç kullanıyoruz. İki yabancı plaka hata yaptı diye kafanıza göre kelimeleri sokuyorsunuz, ayıp ayıp, ilk önce bi kendinize bakın, siz ne kadar kurallara uyuyorsunuz??????

Ben hergün istanbul trafiğinde motosiklet kullanıyorum ve bu dengesiz, kıskanç, kendini bilmez arkadaların saçmalıkları sadece benii düşündürüyor.... Çünkü eğitimsiz kafaların sözleri bunlar, kendini bilen bir insan böyle konuşmaz. Türkiyenin trafiğinin ne halde olduğu, kurallara ne kadar uyulduğu, ortada. Zaten bize, motosikletlere saygı maygı yok. Birde bizim içimizde böyle saygısızlar çıkınca insan sinirleniyor!!!!!

Süper.....1980'li yillarin sonlarinda Istanbul'da nasil ehliyet aliniyor (yani Veriliyor du) cok kisaca anlatiyorum...

10-12 araba yanyana diziliyordu. 200 metre ötede bir duvar vardi. Arabayi o duvara götürebilen ehliyeti aliyordu. (Nasil götürürse götürsün farketmiyordu cunkü yaninda sinav görevlisi falan yoktu.) Aksini söyleyen beri gelsin.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bir kere adam köyünden çıkıp gidiyoo kültürün göbeğine ne oluyo hemen başlıyor taklite oda insanın Türklüğünü deşenere ediyo...... bilmem anlatabildim mi??????hem benim ne yaram olacak ki...bu benim fikrim ister katılırsın ister katılmazsınnnnn
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelme abicim . Seni ülkemizde istemiyoruz:p:mrgreen:

zaten ülkemizde nekadar maganda varsa araştırdım hepsi gurbetçi. Bütün suç sizin caaaanım ülkemizin trafigini bitirdiniz bee:queen::queen:

Gurbetçi degilmisiniz kardeşim hepiniz aynısınız ::miiz::::miiz:: :p :mrgreen:

sen öncedende böylemiydin yoksa radyasyondanmı böyle dengesizleştin yazdıkların biraz ayıp değilmi

bir kere adam köyünden çıkıp gidiyoo kültürün göbeğine ne oluyo hemen başlıyor taklite oda insanın Türklüğünü deşenere ediyo...... bilmem anlatabildim mi??????hem benim ne yaram olacak ki...bu benim fikrim ister katılırsın ister katılmazsınnnnn
sana katılmıyorum arkadaşım (dejenere) yazmak istedin herhalde :p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
sıkı sıkıya konuyu takip ediyosunuz?
bizim burada adam mersedes den iner üstte atlet altta fil tarihinden kalma bi kapri çarşının ortasında bağıra bağıra küfür ederler....he geneli mi böyle evet geneli böyle kasette bangır bangır milenyumun kırosu ismail yk gezinirler kural tanımasızca
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıkı sıkıya konuyu takip ediyosunuz?
bizim burada adam mersedes den iner üstte atlet altta fil tarihinden kalma bi kapri çarşının ortasında bağıra bağıra küfür ederler....he geneli mi böyle evet geneli böyle kasette bangır bangır milenyumun kırosu ismail yk gezinirler kural tanımasızca

sende karşı kaldırımdan bu adamı seyreder ve bunların hepsi aynı der deve kuşu gibi kafanı çıkardığın toprağa gömer ve gidersin kusura bakma arkadaşım buda benim görüşüm ister katıl ister katılma
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
cepni
mesajımdaki samimitetten patriote'yi daha önce tanıdıgımı anlan gerekirdi.

tanımadıgım bir insana o sözleri söylemezdim. veya karşıdakinin bu sözleri ciddiye alıp polemik yaratacagını bilsem yine söylemezdim.:bounce:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
dostlar kendinizi gereksiz yere parçalıyosunuz TR kuralları insanın cebine göre deişiklik gösteriyo daha kabarık cepler istediğişekil gider ve suçluda olsa deildir ama benimgibi cebinde kimsesi olmayan mecbur hep kendini kollar ve sadece kalın ceplilerin yaptıklarını yorumlamakla ve bugünde ölmedim allaha şükür demekle yetinmek zorundayız maalesef:pale:yani malum Türkiyenin durumu bu olunca herkes cuzdanın kalınlığına göre hareket ediyo...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hayır deve kuşluk felan ne alaka yani böyle insanlar yok mu? elbette var
adam kültürün göbeğinden geliyo ve böyle kabaca davranıyor dogru mu sence?daha sabah işime gelirken böyle birisi ile karşılaştım kırmızı yanmasına ragmen beni asfalta yapıştıracaktı az kalsın.....
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
... ben yurtdışında biraz kaldım oradaki otoyollarda hız limiti yok gaza ne kadar basabilirsen bas serbest o yüzden gurbetçi vatandaşlarımızda bu durum alışkanlık yapmış gaza basmadan yapamıyolar hele birde anne baba köy, memleket özlemi warsa bi an önce kavuşmak için köklüyorlar o zamanda böle kötü tablolar ortaya çıkabiliyor malesef ...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
Anlamayanlar icin birdaha,

Haksiz heryerde haksizdir. Ama bunu Istanbul'da yapana birsey yok ta , neden gurbetci yapinca bu kadar acimasiz olunuyor. Benim benzer yanimin olup olmamasi ne alaka. Ben sadece vatandaslarimizin asagilanmasina karsiyim. Hatali yerde park eden bir BMW yada Mercedes sürücüsüne (TR plakali vede istanbulda oldugunu varsayin) gidin ve yaptiginin yanlis oldugunu anlatin bakalim ne oluyor. Yada birkac altin zincir takmis birine gidin ve anlatin yaptigi seyin görgüsüzlükten baska bisey olmadigini. Bakalim ne oluyor. Siz kabul etsenizde etmesenizde türklerden bahsediyoruz. Sonucta cogumuzun ailesinde, akrabasinda gurbetci var. Yani uzayli yaratiklar degil. onun icin biraz daha duyarli yaklasin. Yanlisi kimse kabul etsin demiyorum, ama ayni duyarliligi türkiye icindekiler icinde gösterebilmelisiniz.

hocam park sorunu falan deil sorun olan onu hepimiz yapmısızdır ama insanların üstüne sürmek kırmızı ışkta geçmek hatalı sollama yanlış yerden donme ters serıde gırme bunlar hafıfe alıncak hos görülcek şeyler deil kusura bakma insanların ölmesi kimsenin hosuna gıtmez
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar konu ne olursa olsun, aranızdaki samimiyet derecesi ne olursa olsun her kez düşüncesini söyleyebilir tabiki saygılı olmak kaydıyla bu benim düşüncem küçük emraha bağlamanında gereği yok
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
26
Arkadaşlar çıkıp iki turlayın iyi gelir gevşersiniz... Grilmenin anlamı yok...
Konunun özü, zaten yeterince bizi görmeyen ve duymayan insan dolu trafik
yaz aylarında yurtdışından gelen kişilerde onlara katılınca biraz daha dikkatli olmak gerekir.
Yabancılar hiç olmazsa plakadan fark edip tedbir alabiliriz....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Bu konuda bir yorumda benden.Trafik konusunda evet Türk kardeşlerimiz içlerindeki terörü buraya gelince çıkartıyorlar.Ne yapsınlar işte onlarda ne de olsa Türk.Boşa konuşmuyorum çok gurbetçi tanıdığımız var.İkincisi arkadaşımızın imkan olsa veya çağırsalar çok kişini gideceği.O eskidendi be arkadaşım.şimdi herkes kaçmaya çalışıyor ama gitmiş bir kere geride gelemiyor.Bu konuda gurbetçilere hak veremeyeceğim malesef ben karşıyım,memleketin suyumu çıktı.:farao:Kalın kalında memlekete faydanız olsun.Önemli olan kaçıp gitmek değil,kalıp mücadele etmek.:farao:
Bu konuda sakın laf etmeyin abi çok kötü tartışırız bu kişi metehan olsa bile:p
Yine durdum durdum hiç yokken karıştım adama.bende az değilim aaaa:p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Daha önce bu konudan bahsedildi mi bilmiyorum ama önemli bir husus;

Yaz mevsimi nedeniyle yurt dışından tatile gelen yurttaşlarımız. Türkiye yollarında pek fazla kural tanımıyorlar. Kullandıkları Mer_ce.des ve B,MW gibi modelli araçlarla yüksek hız ve hatalı sollama yaptıklarına birçok defa tanık oldum. Onun haricinde ani dönüşler , diğer araçları takmama , sanki yolların sadece onlara ait olduğu hissi... bizlere daha fazla dikkatli olmamız konusunda uyarı veriyor!!!

Kimse kusura bakmasın kurunun yanında yaş da yanar:cat:

Gurbetçi kim, neden gelmesin vatanına . 2.veya üçüncü sınıf köylü kim o senin vatandaşın değilmi ? senin asaletin nerden geliyor. ? ayrıca Tr.mizde sen motorcu olduğun için seni hiç iplemeyen, senin şeridinden seni sollayan ,düşüncesize, karşı şeritten gelirken yine seni görmezden gelip, üzerine süren vicdansıza ve bu yıl boyunca devam eden trafiğe hiç sesin çokmıyorda, vatanına döviz getiren ,gurbetçi vatandaşıma dil uzatma lütfen önce şapkanı önüne koy ve düşün. yukarda bir arkadaşımın dediği gibi bugün kapılar açılmış olsa. kaç kişi kalır Türkiyemde. Evet tabiri caizse o vatandaşım gerçekten eşşek gibi çalışıyor . ve emeğinin karşılığını da vatanına getiriyor . Ve burada ne oluyor , Bunlarda euro çok tırpanlayın, fiatları katlayın oluyor .ayıp diye bişey var eğer biliyorsan lütfen daha dikkatli davranın, daha misafirperver olun . Keyifli kazasız sürüşler hepinize
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:jocolor:
İzlemedeyim arkadaşlar.
Biraz daha dökün içinizi.
Sayenizde hiç bilmediğimiz özelliklerimizi öğreniyoruz.

::angry2::

----------------

Cepni,
Elint o mesajı direkt benden alıntı yaparak bana yazdı.
Daha doğrusu takıldı.
Ben de okuyup gülümsedim.
Bu bizim aramızdaki samimiyetten kaynaklanan bir şeydir.
Yanlış anlama.:wiinkk:


-------------------------
Evet arkadaşlar devam edin.
En son Mercedes-Fanila-Altın saat muhabbetinde kalmıştık.

Bi de kaçıncı sınıf köylü olduğumu unuttum. Biri hatırlatıversin bi zahmet.:pale:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Bineksiliköfte;739174' Alıntı:
Beyler birakalim bu ayaklari, su yazdiklarinizin hicbirisini gercekten inanarak yazmadiginizi siz de biliyorsunuz. Birisi daha da ileri gidip "Almandan Dönme" falan yazmis. Simdi siz bu adama neyi anlatabilirsiniz? Belli ki bir yarasi var. Desmeyelim yarasini. Atletle altin zincir demis birisi. Lewis'in altina ipek giymis ' ler daha fazla etrafa söyle bir bakarsaniz. Icindeki küheylani salmak icin kiralik arabalarla sahil turu atmaya calisanlar daha fazla. Yani görgüsüzlük derseniz istemediginiz kadar. Neden yurtdisindan birisi yapinca icimize sindiremiyoruz ben anlam veremiyorum. Su yurtdisina gitmek icin can atanlarin sayisini kafamdan da uydurmadim. birsüre önce yapilmis bir kamuoyu arastirmasidir. Isteyen google'da aratip, inceleyebilir. Isteyen istedigi sekilde parasini harcayabilir. Buna kimse karisamaz. Dolayisiyle vergili mi almis, vergisiz mi almis, kilmis , yünmüs bunlar zügürt tesellisi.
Su yurtdisina cikip yiyip icip eglenip sonra da aslanlar gibi yurduma dönerim cümleside bana birsey animsatti. Hatirlarsaniz tarihin birinde bir yurtdisi macini izlemek icin yurtdisina cikan birkac otobüs taraftar nasil olduysa birtürlü otobüslerine dönememislerdi, bazilari ortadan yokolmus bazilarida iltica talebinde falan bulunmustu. Enteresan bir olay.



Olay tamamen farklı yerlere çekildi,
İlk yazılan topic te sadece gurbetçi ler için açılmamıştı,bende dahil olmak üzere sadece gurbetçileri suclamamış bizim insanımız nerede olursa olsun,nerede yaşarsa yasasın bizim kanımızda var genimizde var yasaklara kurallara karsı gelmek kafa tutmak,atlet fanila,altın zincir beyaz çorap olayları durumları bunlar memlekette yokmu sanki

yukarıdaki maça gidip donmeme olayına gelince soylenecek cok sey var ama,konu dil,din,ırk,soy,sop olayına girecek bunun tartışma yeride burası deil,o gidenlerin nasıl kaldıkları,memleketleri hakkında neler konusup nasıl iltica etmek istediklerini en az bizim kadar sende biliyorsun Bineksiliköfte

su bir gerçekki memleketimizde kural tanımamazlık başabuyrukluk,herşeyi ben bilirimlik var,ne demişti bir zamanlar rahmetli siyasetçimiz BENİM MEMURUM İSİNİ BİLİR eeee ozaman neden uzatıyoruz geliyor avrupadan gurbetçimiz çıkartı veriyor 1 yılın acısını ''İÇİNDEKİ KUHEYLANI SALIVERİYOR MEYDANA ''
burada yasayan insanımın kuheylanı zaten serbest bu konuyuda uzatmanın kimseye bi faydası olacağını sanmıyorum......
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst