yüreğinin götürdüğü yere git-6

Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
sevgili dostlarım,daha önce sitemizden de duyurunu yaptığımız
mer-mok(mersin motosikletklubu)tarfından ilki organize edilen
mersin motosiklet şenliği 11-12-13 haziran günlerinde idi.
bnim bulunduğum bozyazı ilçesi silifke kapızlıdaki şenlik kamp yerine
130 km mesafede bulunuyor.
cuma saat 12 yola çıkmak üzere hazırlıklarımı tamamladım.
IMG_1673.jpg

bu ifade hem şenlik heyacanı hemde motosikletle yol yapama isteğinin
resmidir. :D
IMG_1678.jpg

akdeniz sahil yolu...
IMG_1674.jpg

bir tarafda deniz, bir taraf da yeşil motorcu için daha ne olsun...
IMG_1675.jpg

IMG_1676.jpg

motorcunun hac yolu...
akdeniz sahil gezisi düşünenlere tavsiyem bir an önce gerçekleştirsinler.
çünkü sahil yolu yapım çalışmaları hızla ilerliyor, bu virajlı,inişli çıkışlı
zevkli yoldan bir daha geçemeyebilirler.
IMG_1677.jpg

IMG_1679.jpg

IMG_1681.jpg

aydıncığa doğru yaklaşıyorum.
IMG_1685.jpg

aydıncıkta bir dostumun tavsiyesi ile motorcu dostu yavuz beye uğruyorum
IMG_1686.jpg

çay ve muhabbet
IMG_1687.jpg

aydıncık limanı
IMG_1688.jpg

aydıncıktan sonra sahil yolunu bırakıp tororsları aşarak silifkeye ulaşmayı istiyorum.gülnar yolu.
müthüş virajlar,keyfi anlatılamaz
IMG_1693.jpg

IMG_1694.jpg

aydıncık gülnar arası mola yerim menvşe mağrası
IMG_1695.jpg

IMG_1696.jpg

mağranın işletmecisi(sade çay bulunur)mustafa amcam muhabbet bir adamdır.
IMG_1698.jpg

bu da yeni arkadaşı
IMG_1701.jpg

IMG_1703.jpg

IMG_1704.jpg

ne kadar sevimli
IMG_1701.jpg

IMG_1706.jpg

gülnara girerken
IMG_1708.jpg

tayzem...
IMG_1709.jpg

ve toroslar
IMG_1710.jpg

IMG_1711.jpg

gülnar,burada durmayıp silifkeye devam edeceğim.
IMG_1712.jpg

IMG_1714.jpg

IMG_1716.jpg

gökbelen yaylası,ne hikmetse burayı görünce,midemde bir sızı hissettim :p
IMG_1717.jpg

IMG_1719.jpg

atım da duracağı yeri biliyor ha.
IMG_1720.jpg

asırlık kavak ağaçları arasında müthiş bir mekan
IMG_1721.jpg

IMG_1723.jpg

kendin pişir,ye... :D
IMG_1724.jpg

ben bunları yemem ki... :lol:
IMG_1725.jpg

pardon...
IMG_1726.jpg

dostluk bu olsa gerek
IMG_1728.jpg

bu da olmaz ki kardeşim kedi kedi gibi, köpekte köpek gibi olacak.
IMG_1729.jpg

bunlar burda beleş et yiye yiye uyuzlaşmışlar
IMG_1730.jpg

IMG_1731.jpg

bu nemi..valla bilemem. bilen bilir.
IMG_1732.jpg

IMG_1734.jpg

taze kiraz
IMG_1735.jpg

gökbelenden...
IMG_1736.jpg

IMG_1737.jpg

IMG_1738.jpg

IMG_1739.jpg

rota silifke
IMG_1740.jpg

IMG_1741.jpg

deniz göründüüüüü... :wink:
IMG_1742.jpg

IMG_1743.jpg

kıbrıs savaşı hatırası
IMG_1744.jpg

IMG_1745.jpg

şehitlik
IMG_1746.jpg

IMG_1747.jpg

silifke ve akdeniz
IMG_1749.jpg

yol üstü silifke kalesine çıkıyorum
IMG_1750.jpg

IMG_1751.jpg

IMG_1752.jpg

IMG_1753.jpg

kaleden silifke müthiş görünüyor
IMG_1754.jpg

IMG_1755.jpg

IMG_1756.jpg

kalenin içi biraz harap...
IMG_1758.jpg

IMG_1759.jpg

IMG_1760.jpg

IMG_1762.jpg

IMG_1763.jpg

IMG_1765.jpg

IMG_1768.jpg

IMG_1770.jpg

güldüğüme bakmayın ter çorabımdan çıktı...
IMG_1771.jpg

IMG_1772.jpg

IMG_1775.jpg

hamok(hatay)ekibi ile aynı anda giriyorum
sevgili murat başkanım(mer-mok)bizi karşılıyor.
IMG_1776.jpg

ve sanal ortamdan tanıdığım hatay başkanı sıtkı hocam
IMG_1777.jpg

motosiklet kazsı sonrası ayağına platin takmışlar,birkaç ay istirahatli
biran önce iyleşirsin inşallah sevgili başkanım,bana künefe sözü varda.
IMG_1779.jpg

IMG_1779.jpg

sıtkı başkanım çok muhabbet ve sevecen bir insan,adana seyyahriders başkanı halil başkanımda bizlere katılıyor.
IMG_1780.jpg

IMG_1781.jpg

ve motorcuların dedesi,dedem benim.... :D
IMG_1783.jpg

mersinden aykut kardeşim
IMG_1784.jpg

ben ve pitbul
IMG_1787.jpg

bunlarda yavrular
IMG_1790.jpg

daha gözleri bile açılmamış
IMG_1794.jpg

valla bilmem sadce gördüm... :?:
IMG_1795.jpg
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
IMG_1796.jpg

bu gelenler,çemoktan(çekeslovakya motosiklet.) arkadaşlar, 8)
IMG_1798.jpg

gerçekten doğru tesadüfen bulmuşlar bizi,hoş insanlar
IMG_1800.jpg

akşam silifkeli sanatçılarımız geliyor

güzel de çalıyor arkadaş
IMG_1807.jpg

ankaradan dirtycat geldi kampa
IMG_1808.jpg

murat şahin başkan
IMG_1811.jpg

mersinden cenk kardeşimin yavrusunun çirkin olmuş hali :D
IMG_1812.jpg

motorlar
IMG_1813.jpg

bu çok sevimli geldi bana
IMG_1814.jpg

IMG_1815.jpg

bunu siz bilin
IMG_1816.jpg

IMG_1817.jpg

ha bunu ben bilirim :)
IMG_1818.jpg

yayık ayranı
IMG_1819.jpg

su soğutucusu
IMG_1821.jpg

ohh muhabbet iyi,bu arada murarat başkanım,şenlik için uzun zamandır çok emek verdi
IMG_1822.jpg

IMG_1823.jpg

idda değil gerçek,türkiyenin en geniş kumsalı(kapızlı)
IMG_1824.jpg

IMG_1825.jpg

IMG_1826.jpg

IMG_1827.jpg

moto manzaralar
IMG_1828.jpg

IMG_1829.jpg

potu da sermiş ki,motordan hiç inmiyor kesin
IMG_1830.jpg

çadırlar tamam
IMG_1831.jpg

IMG_1832.jpg

IMG_1833.jpg

bunlar da benim lisden öğrencilerim,aşı verildi
IMG_1835.jpg

mer-mok tan salih abi(muhabbet abi)
IMG_1836.jpg

mer-mok çalışıyor,hediyeleri paketliyor
IMG_1837.jpg

tasus motosiklet klübünden genç kardeşlerim,yeni tanıştık güzel insanlar
IMG_1839.jpg

IMG_1840.jpg

mer-mok muhabbette
IMG_1841.jpg

il grupları
IMG_1842.jpg

adana
IMG_1843.jpg

IMG_1844.jpg

IMG_1845.jpg

bozyazı başkanı (g_party_eyes)
IMG_1846.jpg

IMG_1847.jpg

vay vay eskişehir(anatoliariders)başkanım serdar,gerçekten adam gibi adam derlerya,ta kendisi...
IMG_1848.jpg

yörük ritüelleri
IMG_1849.jpg

iştah manzaraları
IMG_1850.jpg

IMG_1851.jpg

mersin onunla anılır
IMG_1852.jpg

IMG_1854.jpg

serdar başakanımla midye keyfi
IMG_1855.jpg

çevreyi biraz dolaşalım dedik
IMG_1872.jpg

IMG_1856.jpg

ve cennet...
IMG_1857.jpg

IMG_1861.jpg

IMG_1863.jpg

aşağıya merdivenle iniş,mağra falan varmış ama sıcaktan gözüm yemedi valla
IMG_1859.jpg

yok deve dedikleri bu heral
IMG_1860.jpg

IMG_1864.jpg

IMG_1873.jpg

akdeniz dingin
IMG_1875.jpg

mavinin en güzel tonu
IMG_1876.jpg

IMG_1877.jpg

IMG_1879.jpg

IMG_1880.jpg

IMG_1882.jpg

IMG_1883.jpg

IMG_1885.jpg

IMG_1886.jpg

bunlar ikiz mi ne...
IMG_1887.jpg

IMG_1889.jpg

IMG_1891.jpg

mersinden bora kardeşimin yeni hard crosu
IMG_1893.jpg

IMG_1894.jpg

IMG_1895.jpg

silifkeye tur
IMG_1898.jpg

IMG_1904.jpg

IMG_1906.jpg

IMG_1938.jpg

IMG_1943.jpg

IMG_1908.jpg

IMG_1912.jpg

IMG_1915.jpg

IMG_1922.jpg

IMG_1952.jpg

IMG_1947.jpg

IMG_1950.jpg

IMG_1954.jpg

IMG_1955.jpg

IMG_1957.jpg

IMG_1963.jpg

IMG_1970.jpg

IMG_1972.jpg

IMG_1977.jpg


IMG_1985.jpg


IMG_1986.jpg

IMG_1988.jpg

IMG_1990.jpg

IMG_2001.jpg

IMG_2002.jpg

IMG_2005.jpg

IMG_2007.jpg

IMG_2008.jpg

IMG_2011.jpg

IMG_2013.jpg

IMG_2014.jpg

IMG_2018.jpg

IMG_2021.jpg

göksu nehri
IMG_2023.jpg

IMG_2025.jpg

IMG_2030.jpg

istiklal marşımız
IMG_2034.jpg

dönüş yolu
IMG_2036.jpg

IMG_2038.jpg

o da ne,croscunun biri abartmış heral
IMG_2039.jpg

IMG_2040.jpg

çek arkadaşlara rota çıkarmaca
IMG_2041.jpg

IMG_2042.jpg

arkadaşlar eğirdire gidecekler
IMG_2045.jpg

illede dağ diyorlar
IMG_2046.jpg

en virajlısında dağ yolu çıkarılıyor arkadaşlara
IMG_2048.jpg

kamp ateşi yakılıor,son gece
IMG_2049.jpg

IMG_2053.jpg

en dede motosikletci
IMG_2054.jpg

IMG_2055.jpg

il gruplarına plaketleri...
IMG_2056.jpg

IMG_2058.jpg

IMG_2059.jpg

bu sana özel kadirli başkanım
IMG_2060.jpg

murat şahin duygularını ifade ediyor
IMG_2063.jpg

yörük yurdunda yörük oyunu
IMG_2064.jpg

IMG_2065.jpg

halkoyunları silifke de bir başka güzel
IMG_2066.jpg

IMG_2071.jpg

bu arada eskişehirli dostlarımızı yolcu ediyorum
IMG_2074.jpg

yolları açık olsun
IMG_2076.jpg

ve rüzgarın çocukları şarkıcısı,motor tutkunu
IMG_2077.jpg

Ogün Bülent Görgün
IMG_2078.jpg

segili dedem
IMG_2079.jpg

noluyor orda yav
IMG_2084.jpg

lastik yakmacaymış
IMG_2088.jpg

IMG_2090.jpg

yazı demi bu lastiğe yav diye bağırıyom ama dinleyen kim
IMG_2105.jpg

betonun lastik yemiş hali
IMG_2101.jpg

bir lastik düşmanı daha
IMG_2103.jpg

durun yav lastik sizinse ciğer bizim
IMG_2104.jpg

IMG_2095.jpg

sevgili murat başkanın sanatçılığı da var ha...
IMG_2096.jpg

güzel bir gece ile kampımızı noktalıyoruz.
öncelikli mer-mok başkanı murat sürücüye ve tüm emeği geçenlerin
yüreğine sağlık
IMG_2112.jpg

pazar sabahı vuruyorum kendimi gene toroslara
IMG_2113.jpg

yine dağları tercih ediyorum
IMG_2114.jpg

IMG_2106.jpg

silifke gülnar arası çay molası(kafiyeli oldu be...)
IMG_2109.jpg

çay da çay ha...
IMG_2108.jpg

bu da şekercik

IMG_2115.jpg

IMG_2117.jpg

IMG_2119.jpg

IMG_2120.jpg

harman zamanı
IMG_2122.jpg

IMG_2124.jpg

IMG_2127.jpg

IMG_2129.jpg

gülnardan sonra aydıncıka inmek için gene tenha yayla yollarını tercihediyorum
şıhömer köyü
IMG_2130.jpg

IMG_2131.jpg

IMG_2133.jpg

IMG_2134.jpg

dalında kaysı yenmez ki...
IMG_2135.jpg

IMG_2136.jpg

şıhömer türbesi
IMG_2138.jpg

IMG_2137.jpg

IMG_2143.jpg

buz gibi yayla suyu
IMG_2148.jpg

yola devam
IMG_2149.jpg

IMG_2150.jpg

IMG_2151.jpg

bu adam da hep yiyor yav.
motora binmem niçin yaşamam lazım
yaşamak için yemem lazım
ne güzel gerekçe demi
IMG_2152.jpg

aydıncık a inmeden mağralar
IMG_2153.jpg

IMG_2154.jpg

IMG_2155.jpg

kıvrım kıvrım yollar müthiş
IMG_2156.jpg

IMG_2157.jpg

IMG_2158.jpg

torosların endurocuları
IMG_2162.jpg

akdeniz
IMG_2165.jpg

aydıncık limanı
IMG_2163.jpg

IMG_2166.jpg

akdeniz yükseklerden bir başka güzel
IMG_2167.jpg

IMG_2168.jpg

bu arada sıcaktan pişiyom ha
IMG_2170.jpg

IMG_2171.jpg

IMG_2172.jpg

akdenizin berakklığı
IMG_2173.jpg

IMG_2174.jpg

çay molası için durduğumda,bu kara efsane ile karşılaşıyorum
1960 modelmiş orjinal rengi de siyah
IMG_2175.jpg

liman kafe
IMG_2176.jpg

IMG_2177.jpg

IMG_2178.jpg

IMG_2180.jpg

öyle terleyip yorulmuşum ki
IMG_2181.jpg

tüplü dalış ekibi
IMG_2182.jpg

ve böylece bir gezimi sağsalim bitirip bozyazıya ulaşıyorum sevgili dostlar.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
28
hocam vallahi motor tutkum fotolarla 2 katına cıktı..cok süper zaman geçirmişsindir.Şeytan diyo gecenin bu vakti al motoru çık istedigin şehre..ilk fotolardaki deniz harika ya.tertemiz
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
güzel bi şenikti :) pazar öglen gibi ugradım tekrar vedalaşmak için ama ne yazıkki herkes gitmişti.. sizinle de tanısmak nasip oldu hocam gercekten memnun oldum çok..görüşmek üzere tekeriniz düz bassın:)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Mehmet bey sizin gezi raporlarınızı izlemek ayrı bir zevk. Yüreğinin götürdüğü yere git serisini ilğiyle takip ediyorum. Cumartesi günü öğleden sonra bende şenlik alanına geldim ama sizinle karşılaşamadık. İnşallah başka sefere. Paylaşım için çok teşekkürler.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet şenlikte sizinle tanışmak kısmet olmadı.gezi yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum.sizin gibi yüreği zengin olan motorcunun,yüreğindeki bu aşk hiç bitmesin.:cat::rendeer:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Artık ben yetişemiyorum bu gezilerin resimlerini takip etmeye. Ayaklarına eline tekerine sağlık.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
sevgili dostlarım,bu güzel yorumlarınız için teşekkürler.
allah gönlünüze göre versin.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
Mehmet bey sizin gezi raporlarınızı izlemek ayrı bir zevk. Yüreğinin götürdüğü yere git serisini ilğiyle takip ediyorum. Cumartesi günü öğleden sonra bende şenlik alanına geldim ama sizinle karşılaşamadık. İnşallah başka sefere. Paylaşım için çok teşekkürler.

ahmet bey,karşılaşamdık siz geç gelince
bidahaki sefere inşallah.
sizede geçmişolsun biran önce sağlığınıza kavuşursunuz inşallah...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bir adam düşünün;

mersinli, motorcu... ve mersinden ayrılıp uzaklara gitmiş, motorunu satmış...

sonra mersinde motorcular bir şenlik düzenlemiş ama bizim motorcu çook uzaklardaymış...

sayende hasret giderdik be hocam, yüreğine sağlık :)
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
133
bu maceraperest ruhla resimlerdeki anlatım ve yorum tarzıyla güzel bir roman yazarı olursun bence :) paylaım için teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw fotoromanı izleyecem diye maçın ikinci yarısını kaçırdım vallah gitti 15 dakkası :mrgreen: sizinkisi harbi motorcu gezisi/buluşması oolmuş tebrik ediyorum. harikaaa :cat:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
bir adam düşünün;

mersinli, motorcu... ve mersinden ayrılıp uzaklara gitmiş, motorunu satmış...

sonra mersinde motorcular bir şenlik düzenlemiş ama bizim motorcu çook uzaklardaymış...

sayende hasret giderdik be hocam, yüreğine sağlık :)
sencer kardeşim senin de armızda olmanı çok isterdim
ama nasip değilmiş,biryerlerde karşılaşırız inşallah.
bu maceraperest ruhla resimlerdeki anlatım ve yorum tarzıyla güzel bir roman yazarı olursun bence :) paylaım için teşekkürler
eyvallah kardeş,ver coşkuyu...:)
yaw fotoromanı izleyecem diye maçın ikinci yarısını kaçırdım vallah gitti 15 dakkası :mrgreen: sizinkisi harbi motorcu gezisi/buluşması oolmuş tebrik ediyorum. harikaaa :cat:
pardon kardeş...:salut:
teşekkürler.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Emeğinize sağlık. Orda olmayı isterdim açıkcası. Temmuz-Ağustos gibi yol yapabilecek bir motora sahip olursam Mersin/Taşucuna gitmeyi planlıyorum.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
hocam tek kişilik konvoysun !!! oraları görünce burnumun direği sızladı az günlerim geçmedi Mersin-Anamur arasında .... teşekkürler :cat:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
Emeğinize sağlık. Orda olmayı isterdim açıkcası. Temmuz-Ağustos gibi yol yapabilecek bir motora sahip olursam Mersin/Taşucuna gitmeyi planlıyorum.
eyvallah kardeş,inşallah motoruna kavuşursun,bozyazı dan geçersen uğra...
hocam tek kişilik konvoysun !!! oraları görünce burnumun direği sızladı az günlerim geçmedi Mersin-Anamur arasında .... teşekkürler :cat:
ufuktan kardeşim teşekkürler,yazın bu taraflara geleceğini söylemiştin....
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Harika bir Şenlikti sizlere bu güzel atmosferi solumak beni korkunç mutlu etti Emeği geçen herkeze sonsuz teşekkürler bu arada face grup üyeliklerim dolu Hamok vb bazı gruplara üye olamıyorum tüm motosiklet tutkunu kardeşlerime selam olsun...
Ogün ....
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
Hocam, resmen kendimden geçtim bu saatte!... Bu ne güzel resimler, ne güzel anlatım ve memleketimin harika manzaraları... inanın size çok özendim, henüz böyle bir şenliğe katılmak nasip olmadı, inşallah bundan sonrakilere beraber gaz çekeriz.
Bu arada, ben de Tekmenli'yim, adım Hüseyin. "Erzincan Doğa Turları" başlığımdan hatırlarsınız. İnşallah memlekete gelince sizinle tanışmak ve görüşmek isterim. Şimdilik kalın sağlıcakla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst