- Katılım
- 4 Eki 2008
- Mesajlar
- 837
- Konu Yazar
- #1
sevgili dostlarım,daha önce sitemizden de duyurunu yaptığımız
mer-mok(mersin motosikletklubu)tarfından ilki organize edilen
mersin motosiklet şenliği 11-12-13 haziran günlerinde idi.
bnim bulunduğum bozyazı ilçesi silifke kapızlıdaki şenlik kamp yerine
130 km mesafede bulunuyor.
cuma saat 12 yola çıkmak üzere hazırlıklarımı tamamladım.
bu ifade hem şenlik heyacanı hemde motosikletle yol yapama isteğinin
resmidir.
akdeniz sahil yolu...
bir tarafda deniz, bir taraf da yeşil motorcu için daha ne olsun...
motorcunun hac yolu...
akdeniz sahil gezisi düşünenlere tavsiyem bir an önce gerçekleştirsinler.
çünkü sahil yolu yapım çalışmaları hızla ilerliyor, bu virajlı,inişli çıkışlı
zevkli yoldan bir daha geçemeyebilirler.
aydıncığa doğru yaklaşıyorum.
aydıncıkta bir dostumun tavsiyesi ile motorcu dostu yavuz beye uğruyorum
çay ve muhabbet
aydıncık limanı
aydıncıktan sonra sahil yolunu bırakıp tororsları aşarak silifkeye ulaşmayı istiyorum.gülnar yolu.
müthüş virajlar,keyfi anlatılamaz
aydıncık gülnar arası mola yerim menvşe mağrası
mağranın işletmecisi(sade çay bulunur)mustafa amcam muhabbet bir adamdır.
bu da yeni arkadaşı
ne kadar sevimli
gülnara girerken
tayzem...
ve toroslar
gülnar,burada durmayıp silifkeye devam edeceğim.
gökbelen yaylası,ne hikmetse burayı görünce,midemde bir sızı hissettim
atım da duracağı yeri biliyor ha.
asırlık kavak ağaçları arasında müthiş bir mekan
kendin pişir,ye...
ben bunları yemem ki... :lol:
pardon...
dostluk bu olsa gerek
bu da olmaz ki kardeşim kedi kedi gibi, köpekte köpek gibi olacak.
bunlar burda beleş et yiye yiye uyuzlaşmışlar
bu nemi..valla bilemem. bilen bilir.
taze kiraz
gökbelenden...
rota silifke
deniz göründüüüüü... :wink:
kıbrıs savaşı hatırası
şehitlik
silifke ve akdeniz
yol üstü silifke kalesine çıkıyorum
kaleden silifke müthiş görünüyor
kalenin içi biraz harap...
güldüğüme bakmayın ter çorabımdan çıktı...
hamok(hatay)ekibi ile aynı anda giriyorum
sevgili murat başkanım(mer-mok)bizi karşılıyor.
ve sanal ortamdan tanıdığım hatay başkanı sıtkı hocam
motosiklet kazsı sonrası ayağına platin takmışlar,birkaç ay istirahatli
biran önce iyleşirsin inşallah sevgili başkanım,bana künefe sözü varda.
sıtkı başkanım çok muhabbet ve sevecen bir insan,adana seyyahriders başkanı halil başkanımda bizlere katılıyor.
ve motorcuların dedesi,dedem benim....
mersinden aykut kardeşim
ben ve pitbul
bunlarda yavrular
daha gözleri bile açılmamış
valla bilmem sadce gördüm... :?:
mer-mok(mersin motosikletklubu)tarfından ilki organize edilen
mersin motosiklet şenliği 11-12-13 haziran günlerinde idi.
bnim bulunduğum bozyazı ilçesi silifke kapızlıdaki şenlik kamp yerine
130 km mesafede bulunuyor.
cuma saat 12 yola çıkmak üzere hazırlıklarımı tamamladım.
bu ifade hem şenlik heyacanı hemde motosikletle yol yapama isteğinin
resmidir.
akdeniz sahil yolu...
bir tarafda deniz, bir taraf da yeşil motorcu için daha ne olsun...
motorcunun hac yolu...
akdeniz sahil gezisi düşünenlere tavsiyem bir an önce gerçekleştirsinler.
çünkü sahil yolu yapım çalışmaları hızla ilerliyor, bu virajlı,inişli çıkışlı
zevkli yoldan bir daha geçemeyebilirler.
aydıncığa doğru yaklaşıyorum.
aydıncıkta bir dostumun tavsiyesi ile motorcu dostu yavuz beye uğruyorum
çay ve muhabbet
aydıncık limanı
aydıncıktan sonra sahil yolunu bırakıp tororsları aşarak silifkeye ulaşmayı istiyorum.gülnar yolu.
müthüş virajlar,keyfi anlatılamaz
aydıncık gülnar arası mola yerim menvşe mağrası
mağranın işletmecisi(sade çay bulunur)mustafa amcam muhabbet bir adamdır.
bu da yeni arkadaşı
ne kadar sevimli
gülnara girerken
tayzem...
ve toroslar
gülnar,burada durmayıp silifkeye devam edeceğim.
gökbelen yaylası,ne hikmetse burayı görünce,midemde bir sızı hissettim
atım da duracağı yeri biliyor ha.
asırlık kavak ağaçları arasında müthiş bir mekan
kendin pişir,ye...
ben bunları yemem ki... :lol:
pardon...
dostluk bu olsa gerek
bu da olmaz ki kardeşim kedi kedi gibi, köpekte köpek gibi olacak.
bunlar burda beleş et yiye yiye uyuzlaşmışlar
bu nemi..valla bilemem. bilen bilir.
taze kiraz
gökbelenden...
rota silifke
deniz göründüüüüü... :wink:
kıbrıs savaşı hatırası
şehitlik
silifke ve akdeniz
yol üstü silifke kalesine çıkıyorum
kaleden silifke müthiş görünüyor
kalenin içi biraz harap...
güldüğüme bakmayın ter çorabımdan çıktı...
hamok(hatay)ekibi ile aynı anda giriyorum
sevgili murat başkanım(mer-mok)bizi karşılıyor.
ve sanal ortamdan tanıdığım hatay başkanı sıtkı hocam
motosiklet kazsı sonrası ayağına platin takmışlar,birkaç ay istirahatli
biran önce iyleşirsin inşallah sevgili başkanım,bana künefe sözü varda.
sıtkı başkanım çok muhabbet ve sevecen bir insan,adana seyyahriders başkanı halil başkanımda bizlere katılıyor.
ve motorcuların dedesi,dedem benim....
mersinden aykut kardeşim
ben ve pitbul
bunlarda yavrular
daha gözleri bile açılmamış
valla bilmem sadce gördüm... :?:
