- Katılım
- 21 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,672
Henüz "intake" sesine tercih edebileceğimbir eksoz sesine denk gelemedim. Flatplane V8 veya V12'lerin eksoz sesi olabilir ama onlar da zaten başka bir Dünya ve o sesler dahi uzaktan hoş geliyor anca, kendi aracımda istemezdim onu. Bir de V10 var tabi gönlümün sultanı. Ama yine de güzel bir intake sesini de V10 sesine tercih ederim.
1. Intake sesi.
2. V10 sesi.
Tövbeler olsun. Bu ikisine bitiyorum.
1. Intake sesi.
2. V10 sesi.
Tövbeler olsun. Bu ikisine bitiyorum.