dun yasadıgım bır olayı sızınle paylasmak ıstedım..

r:
gecen yazdan
buyana scuter kullanıcısıyım-ehlıyetlı-ancak bu yaz vıteslı bır motor kullanmak ıstıyorum.
bunun ıcın ehlıyet aldıgım kursu aradım.zıra gecen senede kurs ucretını yatırıp
tenık temel hıcbır bılgı almadan-cunku ole bır bılgılı yok-sınava gırdım.
sonucda bız Turk mılletı olarak anadan dogarken ogrenıyoruz motor kullanmayı

r:neyse...aramızdakı dıalog aynen sole gectı:
--vıteslı motor egıtımı almak ıstıyorum.bunun ıcın motor ve egıtıcınız varmı?
--yok kardesım..ayrıca pıyasada gecerlı olan otomatık vıtes napcan vıteslıyı ogrensen yarıslaramı katılcan kız basında..hem yanlıs anlama gormedım senı,bacımsım sımdı ogretcek var desem sana sen hıc tanımadıgın adamın arkasına otururmusun??bosver sen bu ısı..

r:

r:
ve ben hıc bıısı dıyemeden kapadım tlfnu.şaka gıbı..dumura ugradım..