gümrüğe takılmadan kasıt gümrüğün yakalayıp vergi koyup almakmı
yoksa gümrüğe takılıp bir türlü ürünü alamamakmı
özel kargo ile gelirse gümrükte çok sorun yaşanıyormuş geri iadeye kadar gidiyormuş bir dünyada masraf çıkıyormuş
devlet kargosu ile gelirse yüzde 20 vergi ödeyip alıyorsun her halükarda türkiyede satılan fiyattan ucuza geliyor...gözden kaçarsa vergi ödemedende alabilirsin

bende kask alacağım ama az daha zamanı var

bu ara çok açıldım haklarımı doldurdum
