istanbul asayiş yunuslarda yani merkez yunuslarda bmw 1200 gs ve bayanların kullandıgı f 650 ler var.asayiş yunuslar bmw den devam ediyor ama ilçelerde R1150,F 650,varadero hepsini bulmak mümkün ama bildigim kadarıyla bmw 1200 pek yopk ilçelerde çünkü çok masraflı motosiklet bmw.ayrıca firmaların satış stratejisi parçadan para kazanma üzerine kurulmuş durumda.bmw nin debriyaj balatasını 2000 ytl ye deiştririyo borusan düşünün artık.varaderonun 700 ytl.hal böyle olunca da varaderoya döndü emniyet.ama varaderolar da bmw nin tırnagı olamıyor konfor manevra vs. gibi hususlarda.varaderoların pek fazla gidecegini sanmıyorum bize zamanla görecegiz bakalım.