Yunus ekibi bariyerlere çarptı!

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
İstanbul Avcılar'da hatalı sollama yapan minibüs sürücüsünü uyarmaya çalışan motorize polisler, bariyerlere çarptı. Kazada 2 polis memuru yaralandı.

Kaza, saat 21.00 sıralarında Avcılar Metrobüs son durağında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, motorize ekiplerde görevli polis memurları Halis Kaya ve Selçuk Ak'ın motosikleti, bir minibüsün bariyerlere sıkıştırması sonucu kaza yaptı. Kazanın, polis memurlarının, hatalı sollama yaptığı iddiasıyla 34 M 5536 plakalı minibüsü durdurmak istediği sırada meydana geldiği öğrenildi. Kazada polis memurları, kol ve bacaklarından yaralandı. Meslektaşlarının yaralandığını duyan polisler, olay yerine akın etti.

Yaralı polisler olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırılırken, minibüs şoförü gözaltına alındı. Kazanın meydana geldiği yol ise uzun süre trafiğe kapalı kaldı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

polis arkadaşlarımıza acil şifalar dilerim, kazaya sebebiyet veren minibüs şöförü arkadaşımıza da ne desem boş nasıl olsa bildiklerini okuyorlar.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Polıs abılerımıze gecmıs olsun dıyelım

Emun abı sen su dolmuscuya bı fıkra anlatsana :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
polis arkadaşlarımıza acil şifalar dilerim, kazaya sebebiyet veren minibüs şöförü arkadaşımıza da ne desem boş nasıl olsa bildiklerini okuyorlar.

kanka geçmiş olsunda bu olay Yunus ve Şahinlerin ne kadar tehlikeli motor kullandıklarının delili işte...bende trafikte çok şahit oluyorum...polisiz diye en olmadık yerden fırlıyorlar...bu olayı bir kenara bırakırsak altlarında 2 tekerlek olduğunu hep unutuyorlar...:farao:

olay hakkındaki yorumum ise bence bir polis motorunu sıkıştıracak kadar salak hiç bir şoför yoktur...

bunu yazan Polis çocuğu...:p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
valla mete abi bende çok şaşırıyorum bazıları son derece tehlikeli kullanıyorlar artı korumaları sadece kasktan ibaret o da takarlarsa.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Valla ben yine minibüs şöförünü örnek göstererek dikkatsiz birilerine
kızıcam ama bir işe yarayacak mı?
Polis arkadaşlara acil şifalar... Umarım en yakın zamanda sağlıklarına kavuşurlar.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Minübüsçü arkadaşa geçmiş olsun der memur kardeşlerimede dikkatli olmalarını öneririm :mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Münübüscüyede geçmiş olsun. Polis lerede. Umarım sivil motorcularında durumunu biraz anlamışlardır. Yunusların taşkın kullanmaları konusunda bir şey diyemeyecem, çünkü istanbulda o kadar uzun kalamıyorum...:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
bana bi tane hatasız sollama yapan minibüs cü gösterin bende size geleceği gösteriyim ;)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
bır defasında ben motorla seyır halındeyken ıkı yıunus carpısmıstı acelelrı vardı galıba hemen toparlanıp hılı bır sekılde kalkıp gıttıler allahtan bır sey olmadı
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Yaralı polislere geçmiş olsun

Minibüslerin ani kalkış ve duruşlarında dolayı sol kolumdaki kaslar zarar gördü.2 adır kolum ağrı içinde inşallah bir gün düzelirler.

O düzelmede metro gibi toplu taşıma araçlarının gelmesi neticesinde olur. Yani ben göremem gençlere nasip
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hergün kaçtane böyle olayla karşılaşıyorum sayamadım ist trafiği felç olmuş kö rdüğüm olmuş nasıl çözülcek bilinmez,kazada yaralanan polis arkadaşlara geçmişolsun.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
gecmıs olsun arkadaslara.buarada sıtede yunus olarak gorev yapan uyemız varmı.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bana laf düşer mi bilmiyorum bu konuya yorum yapmak ama;
arkadaşlarıma büyük geçmiş olsun demek ve olayın iç yüzünü
bilmeden fikri yürütmenin hiç kimseye yarar getirmeyeceğini
söylemek istiyorum..

Dipnot:
15 gün önce dolmuş hatlarının değişikliğinde, bu kişilerin (kişi diyorum; çünki sürücü değiller onlar),
hat seçimindeki kavgaları tv'de yayınlanmıştı..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Bana laf düşer mi bilmiyorum bu konuya yorum yapmak ama;
arkadaşlarıma büyük geçmiş olsun demek ve olayın iç yüzünü
bilmeden fikri yürütmenin hiç kimseye yarar getirmeyeceğini
söylemek istiyorum..

Dipnot:
15 gün önce dolmuş hatlarının değişikliğinde, bu kişilerin (kişi diyorum; çünki sürücü değiller onlar),
hat seçimindeki kavgaları tv'de yayınlanmıştı..

:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
kanka geçmiş olsunda bu olay Yunus ve Şahinlerin ne kadar tehlikeli motor kullandıklarının delili işte...bende trafikte çok şahit oluyorum...polisiz diye en olmadık yerden fırlıyorlar...bu olayı bir kenara bırakırsak altlarında 2 tekerlek olduğunu hep unutuyorlar...:farao:

olay hakkındaki yorumum ise bence bir polis motorunu sıkıştıracak kadar salak hiç bir şoför yoktur...

bunu yazan Polis çocuğu...:p

aynen katılıyorum metehandrosa çünkü bende çok rastladım deli gib kullanıyorlar

zaten gelecekte onların çocuklarıda cbf le motora başlarlar :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst