yunanistan yollarında rx3i evo ile 859 km

Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
19
Yunanistan yollarında rx3i evo ile 859 km yaptım hemen paylaşmak istedim :)
rotam aşağıdaki gibiydi.
kremasti diye bi köyde konakladım ve 3 gün aşağıdaki rotayı tamamladım.


heyecandan çok az fotoğraf çekilmişim gelince fark ettim :)





 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Ortalama suratiniz kacti? Titresim sorunu yasadiniz mi? Konaklamayi nerede ve nasil gerceklestirdiniz?

Kisa ama keyifli bir rota olmus :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
güzel olmuş bende yapmak isterim bigün ama bu gezide sizi neler zorladı merak ediyorum sınırı geçtikten sonra başınızı ağrıtan bişey oldumu
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,525
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Üstat güzel rota olmuş da hakikaten sürmekten fotoğraf çekememişsin :)
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
19
Ortalama suratiniz kacti? Titresim sorunu yasadiniz mi? Konaklamayi nerede ve nasil gerceklestirdiniz?

Kisa ama keyifli bir rota olmus :)

-ortalama hızım 100 km/h dı.
-105 km/h a kadar titreşim yok denecek kadar az ortalam 100-200 km arası sürüşten sonra kısa molalar vererek dinlendim.Bu seyahatte titreşim sorun olmadı diyebilirim.
-booking.com dan Kremasti rooms diye biryerde kaldım thasos,kavala ve iskeçenin tam ortasında kalıyordu her gün gezeceğim yerleri tamamlayıp kremasti ye geri dönüş yaptım

daha detaylı bilgileri yakında bloğumda paylaşacağım
https://utkuozanocak.com/

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

güzel olmuş bende yapmak isterim bigün ama bu gezide sizi neler zorladı merak ediyorum sınırı geçtikten sonra başınızı ağrıtan bişey oldumu

Baş ağrıtan şey sadece maddiyat. Malum EURO :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Bi Selanik’e falanda gideydin. :)

Çok istedim dostum ama @ozan1991 arkadaşa da dediğim gibi euro sıkıntı
büyük büyük dedelerimin memleketi dramaya bile gidemedim
 
Son düzenleme:

faz

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
78
Aslında bu tarz geziler gidilmeden önce paylaşılsa da ikili üçlü artçılı yani çoklu gezilse çok daha iyi olur bence.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Utku , Uma'ya bir sorsaydın , (( bana bi omuz atabilir misiniz ?)) diye. Ha Onlar ; ben görmedim ben duymadım ben bilmiyom derse Sen de burada
bizlerle durumu paylaşırdın. Hem rx3i evo ile yurt dışı gezisi yapacaksın , hem de Uğur Mondial pamuk elini cebine atmayacak. En bedava reklam.
Tamam Türk atasözü - kurda sormuşlar ensen niye kalın ? Cevap vermiş kendi işimi kendim görürüm de ondan.- Burnunu kesip yiyeceksin , kasaba
mihnet etmeyeceksin. Utku , eline koluna, evona , deklanşörüne , yüreğine sağlık .
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
19
Utku , Uma'ya bir sorsaydın , (( bana bi omuz atabilir misiniz ?)) diye. Ha Onlar ; ben görmedim ben duymadım ben bilmiyom derse Sen de burada
bizlerle durumu paylaşırdın. Hem rx3i evo ile yurt dışı gezisi yapacaksın , hem de Uğur Mondial pamuk elini cebine atmayacak. En bedava reklam.
Tamam Türk atasözü - kurda sormuşlar ensen niye kalın ? Cevap vermiş kendi işimi kendim görürüm de ondan.- Burnunu kesip yiyeceksin , kasaba
mihnet etmeyeceksin. Utku , eline koluna, evona , deklanşörüne , yüreğine sağlık .

Selam Ali Abi,

Teşekkür ederim düşüncelerin için.

bi görüneyim öyle sorayım dedim. yazdım instagram dm den. az önce webistesi talep bölümünden yazdım ama tık yok :)
ya da senin bildiğin bi muhattap mail adresi vs. varsa özelden atabilir misin bana.
Yarın öğlene kadar cevap vermezlerse çağrı merkezini ağrıcam aslında :)
olumsuz da olsa bir cevap bekliyorum onlardan bakalım kısmet :)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Utku bende yaş 63. M.T. nin mesajlar sisteminde çok zorlanıyorum . Profilimde telim var . Watsapp dan daha kolay ulaşabilirim. Sevgilerle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:12 ----------

Günün 24 saati arayabilirsin de , yada kendi telini ve hangi saatlerde aranmak istediğini yaz . Söyleyeceğin saatlerde ben seni arayayım.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
40
Motosikleti
Suzuki Vstrom 650
merhaba utku kardeşim
güzel gezi olmuş bizde eşimle evo ile ilave olarak +selanik ve bulgaristan yaptık hiç bir sorun yaşamadık motosikletle ilgili bu motosikletle Gürsel Çoşkun ilave olarak yunanistan italya yaptı eşi ile 90-110 bandında bu motosikletle her yere gidersin ben 2015 model kulanıyorum 22 binde
selamlar
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
19
Herkese Merhaba,

Yapmış olduğum kısa Yunanistan turu ile ilgili
https://utkuozanocak.com/2018/06/18/yunanistan/
blogumda daha detaylı bilgiler paylaştım
merak edip gitmek isteyen arkadaşlar varsa bakabilirler ve istedikleri kadar soru sorabilirler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst