yüksek gidon için tellerin uzaması..yardım

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yüksek gidon için bu debriyaj ve fren tellerini uzatmasını için nerden bulabilirim..yani gidona debriyaj ve fren telleri olmuyor bi 10 cm uzaması lazım bu telleri nerden temin edebilirim gülsuyunda biyer duydum ama tam yerini bulamıyorum..bilen gören varsa lütfen yardım
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Özel markaların setlerini alacaksınız, uzatma ile olmaz. Standart oem ürünler belli uzunluktadır, fakat barnet, lucas gibi markalar model bazlı daha uzun ürünler üretiyor ama fiyatları tabiki daha tuzlu...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani özel marka için derken mesela vn 900 klasik için higway hawk ın gidonunu aldım 55 cm uzunlugunda
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yok teller için demiştim :) bende gidon yükseltici aldım ama telleri alana kadar takılmadan duracak :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw ben ape hanger gidon aldım şimdi debriyaj ve fren teli 10 cm kısa geliyo digerleri tam oluyo..napacagımı şaşırdım
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
telleri sökcen motorcuları gezecen başları aynı ama daha uzun olan telden alacaksın gelip takacan soran olursa da mondial falan de :D kawa deyip 3 kuruşluk teli 5 kuruşa alma ;)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyw burak..ben düşündüm öyle ama işte orjinal bişey yapan varmı diye bi araştırıyım dedim neyse sagolasın en son çagre o olacak görünen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soner kardeş konuyla ilgisi yok ama profilinde gördüm rf yi alıcam galba nasıl bir motor yani sorun çıkarttımı sana :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş ben eşime aldım motoru ama hep ben kullanıyom :mrgreen: çünki okadar seri ve okadar zevkli motorki..ama artılarıda var eksileride ben alalı daha 700 km oldu iyide rodaj yaptım..ne sormak istersin yada motordan ne beklersin söyle hepsini anlatayım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşey için saol o zaman şimdiden :queen:
şimdi kafamdaki sorular :cherry:
-zc ile karşılaştırıyorum motoru şimdi zc hantal motor o yüzden rf mondialin runneri
-fakat rf nin forumda başlığı yok yani kullanıcısı az kullanıcının az olması kafamda soru işarati bıraktı.
-birde öğrenciyim gözünün içine bakarım motorun yani altımdakinin çin olduğunu biliyorum.yani gözüne bile baksam masraf çııkarırmı
-birde kullanıcısı olarak (+)ları (-) leri nelerdir üşenmezsen yazarmsın kardeş uzun oldu ama :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi kardeşim öncelikle motor çok ama çok seri hemde şaşırtıcı olarak forumda kullanıcısı olmaması daha yeni bi motor..artıları çok seri ve yakıtta fena degil tip olarak da gayet yakışıklı bi motor parça olanagı zaten hiç saymıyorum o gayet tatmin edici hızı seversen ben 120 gördüm daha rodajdayken ve eminim rf rahat bi 130 135 görürü ama bu pek saglıklı degil ve tavsiye etmem.sele olarak gayet rahat..bunlar artılar zaten fazla bişeyde yok fazla bişey beklemem lazım...gelelim eksilere aşırı derece çukurları hisstiriyor yerden baya bi yüksek yüksek hızlarda rüzgardan çok etkileniyor oturma şekli biraz dar yani bacaklar yetmiyor eger boyun uzunsa sıkıntı olabiliri..eger sıfır alırsan çukurlarda bi tıkırtı hissedersen o akü yerinden geliyor buda bi dip not ben bay bi aradım sesin nerden geldigini :)kardesim bunların dışında hiçbir sıkıntısı yok emiin ol zc sakın alma çünki gitmiyo..rf aldıgın an pişman olmıcaksın bunu bütün kalbimle inanıyorum şimdien hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkür ederim üşenmeyip yazdığın için soner kardeş yazdıkların aklımda olucak bnde RF ci olucam galba bu aralar :queen:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedemek kardeş hayırlı ugurlu olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst