Yuki YK250-4 Alayım mı?

Katılım
14 Eyl 2011
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar 250-4 alacağım yuki, sizce fiyat ve performans olarak şu motor alınır mı?


2009 ağustos ayında alınmış motor arkadaşlar.

indir.png


5.000 KM 'de 2500 TL

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

Resim olarak da ekledim arkadaşlar. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim .Alsam mı - almasam mı ikilemindeyim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
fotoğraflarından temiz gibi duruyor ama ne kadar temiz olursa olsun klasik çinli grubunda
bu gruptan çok şikayet edende var yıllarca kullanıp memnun olanda var
benim önerim illa çinli olacaksa regal raptor olmasıdır. üstüne küçük bir eklemeyle alabilirsin
ama yok ben illa bunu alıcam dersen temiz gözüküyor ustaya göster onay verirse alabilirsin
unutmadan söylemek gerekirse son zamanlarda bu ucuz çinli grup cruiser ların satışı biraz zorlamaya başlamış
elinden çıkarabilir misin bilinmez.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bu paraya daha bilinen bi motor tercih edebilirsin örn: kanuni tiger, mondial mct, keeway süperlight gibi..

Not: temiz bulursan regal en iyisi olur tabi :cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bu modelın pıonner marka olanı var 200 cc al sorunsuz bın tabiii temız bulabılırsen
 
Katılım
14 Eyl 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar, fiyat olarak ne diyorsunuz? Sizce 2500 biraz fazla gibi geldi ikinci el için.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Bende Yuki 250 cc cruiserini kullandim. Babama almistim, kendi motorum GV 250. Fakat daha cok o motoru kullandim diyebilirim. Neden diye sorarsaniz, oncelikle gorunumu cok hos. Birazda ben ugrastim tipiyle falan. Mesela tekerlekleri dolma lastik tekerlek gibi sariya boyali falan, ben onlari siyaha boyadim. Butun amblemlerini soktum. Yan ayaklik kisimlarini cikardim, spor ayaklik taktim. Tamamen spor cruiser modeli oldu. Bu motorla yaklasik 25.000 km ben yaptim. Babam pek haz etmedi motordan, o daha cok bisiklete biniyordu. Velhasil kelam motoru 30.000 de sattim. Sattigim arkadasta motordan cok memnundu, sanirim 50.000 km olmus. 5 kere canakkaleye gidip gelmis tek marsta. Arayip hala tesekkur eder. He motorun hic arizasi olmadi mi diye sorarsaniz, bende bi kere gidonun ordan gecen elektirik aksamlarini kisa yapmislar. Bi muddet sonra mars kapatma dugmesi baglantisiyla, sinyalin biri kopmustu. Kablo ekleyip uzattim hepsini iste bu kadar. Bu tarz sorunlar onemli bile degil. Muhim olan bakimlarini yapin, zincir bakimi, yag bakimi, motora ilgi gosterin, fazla yormayin. inanin o da size saygi gosterecektir.

Kesinlikle keewaymis, superlightmis, mondial mct imis. Sakin ugrasma..!



Uploaded with ImageShack.us
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst