YUKI Yuki YK250-21 R-SAMURAI Kullanıcıları/ Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,251
yk250-21-r-samurai.jpg

yk250-21-r-samurai.jpg

yk250-21-r-samurai.jpg

yk250-21-r-samurai.jpg


Sarfiyat 2.5 Litre (100 Km)
Motor CBB Tek Silindir 4 Zamanlı Su Soğutmalı Balansörlü Motor
Silindir Hacmi (cm³) 249 cc
Silindir Çapı ve Strok (mm) 66.5x66.2
Silindir Sıkıştırma Oranı 9.6 ± 0.1 : 1
Max. Tork 23N.m/7000r/min
Max. Güç 20.5 kw (28 Beygir) /8500 min
Max. Hız (km/h) 150 km
Rölanti 1500±100 min
Şanzıman 5 Vites
İlk Vites Oranı 2.769
Son Vites Oranı 0.960
Çalıştırma Metodu Elden ve Ayaktan Marşlı
Soğutma Tipi Su Soğutma
Yağlama Tipi Yağ Pompası
Ateşleme Tipi CDI
Debriyaj Tipi Islak Tip / Çoklu Plaka
Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile
Lastik (Ön/Arka) 110*70-17x(130*70-17)
Yakıt Tankı Kapasitesi (L) 14 Litre
Max Yükleme Kapasitesi (Kg) 150 kg
Boyutlar U-G-Y (mm) 2000x690x1075
Dingil Mesafesi (mm) 1395
Fren Tipi (Ön/Arka) Ön Çift Disk / Arka Disk
Ağırlık (Kg) 139 Kg (Yüksüz)

Fiyat:9,850 Tl
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,548
kağıt üzerinde güzel verileri varmış, spitzerin üzerine iyi oldu ama fiyattan ötürü yine kimse almayacak :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Naked versiyona max hız 160 ss versiyona max hız 150 nasıl oluyor ki? Bu daha hafif ayrıca naked olanından hemde neredeyse 30 kg. Üstelik ss versiyonu 3 hp ve 1 nm daha güçlü iken. Bunların ayarı mı bozuk ki?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
130 yazarken 3 yerine 6 ya basıp 160 yazmışlardır vardır bi hayır deyip bırakmışlardır. bende bazen oluyor. İlginç. Racing daha yavaş naket den.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Silindir Hacmi (cm³) 249 cc
Silindir Çapı ve Strok (mm) 66.5x66.2
Silindir Sıkıştırma Oranı 9.6 ± 0.1 : 1
Max. Tork 23N.m/7000r/min
Max. Güç 20.5 kw (28 Beygir) /8500 min

motor 249 değil 229cc ve şahsen burada yazan bir çok değer gibi, o beygir ve torku vereceğine inanmıyorum. çöp.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Çöp mü, olur mu hocam ya, 10 kağıda motor satıyor adamlar :queen:

Birileri alır, yine yılda bir tane görürüz, güzel görünür ama dökülür işte.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,434
Ön çift disk diyor ben tek disk gördüm,sanırsam kağıtları yanlışlıkla değiştirmişler veya boş bir zamanlarına gelmiş, hayırlı olsun kendilerine bol satışlar diliyorum.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
şu çinli motorların tasarım mühendislerini bilindik markalara niye almıyorlar yav:silent:

bumoto calibre olsun,Megelli 250R olsun gerçekten görünüş olarak harika motorlar ama,ama işte :)

alana hayırlı olsun ::winkwink
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
şu çinli motorların tasarım mühendislerini bilindik markalara niye almıyorlar yav:silent:

bumoto calibre olsun,Megelli 250R olsun gerçekten görünüş olarak harika motorlar ama,ama işte :)

alana hayırlı olsun ::winkwink
Çinli mühendis tasarlamıyor ki-çalıyor (emek hırsızı)...Örnek mi...Bu çaki naked önü Yamaha fz8 arkası Hyo gtr 250, la renkler ve şeritler bile Yamaha (beyaz-kırmızı-siyah)..Pes diyorum...:santa:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Çinli mühendis tasarlamıyor ki-çalıyor (emek hırsızı)...Örnek mi...Bu çaki naked önü Yamaha fz8 arkası Hyo gtr 250, la renkler ve şeritler bile Yamaha (beyaz-kırmızı-siyah)..Pes diyorum...:santa:

valla ne derseniz diyin adamlar iyi çalıyor demek ki ben bunlara bakınca görsel şölen yaşıyorum ama o kadar ilerisi yok :D
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Spitzerden farki yok gibi ayni motoru guclendirmemi var anlamadim bilgilerde yanlislikta var ama cift disk gorunmuyor, ayaktan marj nedir :)
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,352
Bunlar türkleri sanırım okyonus adasında yaşayan, ilk kez motosikletle karşılaşan kabile zannediyor.Alanında aklına osurayım 10 bine cbr 250 babasına binersin .
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,447
Sadece bu modelin değil, başka modellerin de verileri yanlış yazılmış. Mesela Vespa'lara benzeyen eski görünüşlü bir scooter var ve 99 cc ama verdikleri çap ve strok değerlerine göre 150 cc çıkıyor. Başka başlıklarda da, burada da arkadaşların kağıt üzerinde yazılan hız değerlerine çok takıldığını görüyorum. Mesela Lifan standart olarak maksimum hızlara 95 Km/saat yazıyor ama motor 200 cc. Bunda da 130 yazmışlar, aynı motorlu diğer modele 160 yazmışlar. Çok fazla takılmayın hepsi yanlış olabilir. Her zaman şuna inanırım, bu memlekette her parası olanın girişimci olup, sırf parası var diye iş kurmasına, hadi kurdu diyelim yönetmesine izin vermeyeceksin. Sen parayı ver kardeşim ama hiçbir karar alamazsın diyeceksin. Gitsinler motosiklet markası yaratacaklarına lahmacun salonu açsınlar, kahve işletsinler. Yani bakın, ben mühendisim ve gerçekten bu gibi firmaların sitelerine nasıl yanlış bilgi yazılır ve hadi yazdınız, nasıl olup da orada çalışan mühendis bozuntularında bunu düzeltme içgüdüsü olmaz anlayamıyorum ? Millete gazoz kapağı dağıtır gibi mühendislik diploması dağıtırsan böyle olur işte...
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
bunu tasarlayan mühendis kör olmuş

mühendis ne mühendisi?

bu arada bir mühendis olarak söylüyorum firmaların genelde yaptığı şudur. ben kağıtta şu değeri görmek istiyorum der mühendiste allem eder kallem eder ne yapar eder o değeri göstermenin bir yolunu bulur ama gerçekte durum farklıdır.
 
Katılım
28 Tem 2014
Mesajlar
85
bu fiyatlara boyle motorlar!
cinliler maalesef bir sey kopyaliyorlarsa kotu kopyaliyorlar. Zaten birsey icad etme yada yeni teknoloji gelistirme acisindan sifirlar.
yazik verilen paralara.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,447
Naked modeli bir incelemesini buldum. Maksimum 130 yapıyormuş, bu moedel ondan biraz daha fazla yapar ama 150'yi geçeceğini sanmıyorum. İşin ilginci incelemede motorun enjeksiyonlu olduğunu yazmış, umarım öyledir. Fiyat Çin motoru için fazla ama motor o kadar da kötü olmayabilir. Ne kadar ekmek, o kadar köfte ve ekmek miktarı da bunda az değil. Test motoru kesin yoktur. İnceleme linki burada
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst