YUKI Yuki YK 100 Yıldız Cup

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yukinin sitesinde gezerken gördüm ve begendim fiyatıda uygun acıkcası güzel makinaya benziyor kullanan varmı?


Boyutlar (U-G-Y mm) 1920x715x1100
Ağırlık 93 kg (yüksüz)
Motor Tipi Tek silindir, hava soğutmalı, 4 zamanlı
Silindir Hacmi 93 cc
Maksimum Güç 5.1 Kw, 6.9 HP / 7500r/min
Maksimum Tork 6.4 N.m / 5000r/min
Maksimum hız 100 km/HIZ
Çalıştırma Elden, ayaktan marşlı
Şanzıman 4 vites (Yarı Otomatik)
Ateşleme Elektronik CDI
Ön - (Arka) Lastik 2.50-17 * (2.75-17)
Fren Ön - (Arka) Disk - (Kampana)
Yakıt Sarfiyatı 1.7 lt / 100 km
Yağlama Tipi Basınç / Püskürtme
Yakıt Tankı 4 lt

2,160 TL

YILDIZ.jpg
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
Ben kullanıyorum henüz 100 km de motor çok hoşuma gitti ve aldım fotoğrafları en yakın zamanda koyarım
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
fren ön arka disk fotoğrafları koyamadım birisi anlatırsa koyarım
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
sitesinde yedek parça fiyatları yazmış güzel olmuş.gözüme debriyaj balatası takıldı bana pahalı gibi geldi 97.50.yerli arabaların debriyaj balatası bile o kadar ancak...
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
bayisine sordum motoru önemli değil ama granajlarına zarar verme dedi ama kendine güvenen bi sürücü parça fiyatlarını dertt etmezz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

90493-albums1221-picture7157.html

http://www.motosiklet.net/forum/members/ogozgugur/90493-albums1221-picture7156.html
http://www.motosiklet.net/forum/members/ogozgugur/90493-albums1221-picture7153.html
http://www.motosiklet.net/forum/members/ogozgugur/90493-albums1221-picture7152.html
http://www.motosiklet.net/forum/members/ogozgugur/90493-albums1221-picture7151.html
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
kardeşim motor çok güzelmiş hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
kımse kusura bakmasın bu motora bu para fazla 1700 fln olmalıydı ayrıca parca sıkıntısı cekebilir alanlar
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
zaten motorun fiyatı 1700 üstüne bastın kardeş nette taksitli fiyatını koymuşlar peşin 1700 :)
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
arkadaşım iyi güzel de kendine güvenen sürücü ile parça fiyatlarını dert etmemesi konusunda ne gibi bir bağlantı kurdun onu anlamadım?
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
adaconda saol ilk cezamı yedim bugün 1 milyaz geçirdiler sağlık olsun yarın alcam polis otoparkından tekrar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

ADAM GİBİ SÜRERSEN NE PARÇAYA GEREK KALIR NE DE BAŞKA BİRŞEYE BUNU ANLATMAYA ÇALIŞTIM NEKADAR ANLATABİLDİYSEM ARTIK :)
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
adaconda saol ilk cezamı yedim bugün 1 milyaz geçirdiler sağlık olsun yarın alcam polis otoparkından tekrar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

ADAM GİBİ SÜRERSEN NE PARÇAYA GEREK KALIR NE DE BAŞKA BİRŞEYE BUNU ANLATMAYA ÇALIŞTIM NEKADAR ANLATABİLDİYSEM ARTIK :)
geçmiş olsun ya üzüldüm valla.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
adaconda saol ilk cezamı yedim bugün 1 milyaz geçirdiler sağlık olsun yarın alcam polis otoparkından tekrar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

ADAM GİBİ SÜRERSEN NE PARÇAYA GEREK KALIR NE DE BAŞKA BİRŞEYE BUNU ANLATMAYA ÇALIŞTIM NEKADAR ANLATABİLDİYSEM ARTIK :)
Plakasız gezme cezası mı o ? off kötü risk almışım plakasız gezerken, o kadar ceza alsam motoru yakarım bir kask takmama cezasına bile sinir oldum.
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
66 kask 66 ters yön 154 plakasızlık 100 polise hakaret 600 ehliyet :) güzel karne

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------

geçmiş olsun ya üzüldüm valla.
geçirenler sağolsun sağlık olsun ne diyelim :):pl:
 
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
2
herkese selam ben de aldım kullanıyorum gerçek yakıt sarfiyatı 100 km 10 TL arkadaşlar diğer cup motrlara kıyasla daha konforlu ve şık benim ilk motosikletim 1400 km oldu güzel motosiklet :)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
hayırlı olsun mehmet akar
biraz km ilerlesin şöyle bol fotolu güzel yorumlar yapta bizde motor neymiş ne değilmiş anlıyalım almak isteyenlere yol gösterirsin...
mutlu yıllar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

özgür hayırlı olsun sen ilk alanlardansın biraz yorum biraz km bekliyoruz
mutlu yıllar..
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
motor ile fazla ilgilenme fırsatı bulamıyorum ancAK şehir içi gidebileceğim yerlere gidiyorum cumartesi pazarları havanın soğukluğuna rağmen çevre illere manisa izmir vs. yerlere gidiyorum motoru hor kullanan birisiyim 8000 km de ve yağını kendim değiştirdim normalde motorun ilk yağı değişmeden basmak biraz tehlikeli ve sakıncalıdır motor kullanan çoğu kişi bunu bilir ama heves işte tek kişi 115 km ye çıktım ama motorun heryeri titremeye başladı bakıma götürdüm biraz hor kullandığımdan ve kasislerde bile yavaşlamadığımdan dolayı motorun bütün civataları gevşemiş 10 tl civata parası verdim ve şuan ilk günkü gibi harika :) çok rahat tavsiye edebilirim pişman olmazsınız motoru çoğu erkek 125 lik ya da 150 lik sanıyor arkadaki 100 lük yazısını görmedikleri sürece ve motor park halindeyken bile üzerine binenler oluyor hoş bi duygu gerçekten :) ancak dikkat edilmesi gereken gerçek ve tek nokta motorun granajlarına bir zarar gelmemesi, tavsiye edebileceğim tek renk siyah motorun videosunu çektim pati falan çektirirken yükleyebilecek olan varsa gönderebilirim
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
özgür kardeşim merhaba
yanlız ben yanlışmı görüyorum 8000km doğrumu 800 mü yazacaktın 8000km ve sıfır problemse süpermiş yaaaa
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
forumu sonradan inceledim de yanlışı gördüm ama nasıl düzeltilir yada silinir bilmiyordum öylece kaldı
ama 8000 olsa süperdi ya bende hemen yarın almıştım
özgür kardeşim konu dışı ama bi ilan var bana fikir versene vakit ayırabilirsen çok makbule geçer
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...s-cok-temiz-ls2-kask-yagmurlk-69952543/detay/
ne dersin alınırmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

alayım artık bi motor ya......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst