Yuki Motosiklet

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
çinliler ısırır dikat et ne bu ya cin düşmanlıgı
ewt avrupalı deyıl japonda deyıl kalıtesı parasına gore takıl kafana gore varsa oralarda servısı varsa orada kullananlar sor onlara
bu arada mondial ve kanuni vede bisan ne kadar turk se kewayda okadar macar gelry de okadar ingiliz dir. ikinci elde sonradan prıplem cıkmasın devri içinde para harcıyacan butceni ona gore ayarla.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
METE HAN ABİ konuyu sana izah edim.senide yordum kusura bakma zahmet oldu.sen yine cevabını foruma yazarsın..benim hiç motorum olmadı bu işe yeni girmeye başladım yaklaşık 1 yıldır istiyorum..150 cc lik scoterr istiyodum babam istemedi.sonra mopad dedik onada fuarda baktık hem pahalı biraz.hemde bana küçük.cup motor benim için ideal..bu motor konusunda hep fikir degiştiriyorum bi türlü karar veremedim.ben istanbul avcılardayım.sen sirkeciyi bilirsin ben oraya gidip bu cuplara baktım RAMZEY CUP=1,300 YTL ÇELİK(YUAN)CUP 1,350 YTL PLAKA RUHSAT HARİÇ BUNLAR VAR.BENİM ARKADAŞIMIN TANIDIGI YUKİDE ÇALIŞIYORMUŞ.DEMİŞKİ 1.100 VERİRLER (ARKADAŞIMLA BANA) AKSİLİK ÇIKMAZSA YUKİYİ 1,100 ALICAM.EGER AKSİLİK ÇIKARSA 1.600 E YUKİ ALICAM..100 CC LİK CUP İSTİYORUM. VERGİ VERMEYELİM DİYE..2.ELLERE VERİLEN PARAHA 0 ALIYOSUN:queen: BİLİYORUM AMA HONDADA MOTOR YANİ LAF YOK.1,500 - 2,000 YTL YE 2, EL MOTORA BİNMEK Bİ TUHAF OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM:cyclopsan



dostum o rakamlara çin işi alırsın rahat sıfır makina güzeldir...cillop gibi...yakışır...ama şehiriçinden ayrılma bi yere...fazla gazlama...kökleme...yolda bırakır seni...dikkatli ol...a2 yoksa bitersin...şimdiden hayırlı olsun...ben 3-4 yıl mobilet kullandım...pejo 105 lik cobraydı...süperdi...bizde o yollardan geçtik...en iyi motor senin motorundur...ama ilk tercihin iyi olsun ki zararlı çıkma...satarken aynı fiyata ver ki daha iyi bişey alırken sermayen olsun..peder bidaha sana yardım etmez...elindeki satarsın bişeylerde sen katarsın ilerde...anladınmı...hadi sağlıcakla kal...
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Günlerdir forumda hatta googleda aratıyorum, Yuki hakkında ve de özellikle Yuki YK200-GY2 model cross motor hakkında kayda değer bir bilgiye ulaşamıyorum. Kullanan, bilen arkadaşlar bu başlık altında deneyimlerini paylaşabilirlerse sevinirim. Tavsiye edermisiniz? Servisi nasıldır?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
dostum o rakamlara çin işi alırsın rahat sıfır makina güzeldir...cillop gibi...yakışır...ama şehiriçinden ayrılma bi yere...fazla gazlama...kökleme...yolda bırakır seni...dikkatli ol...a2 yoksa bitersin...şimdiden hayırlı olsun...ben 3-4 yıl mobilet kullandım...pejo 105 lik cobraydı...süperdi...bizde o yollardan geçtik...en iyi motor senin motorundur...ama ilk tercihin iyi olsun ki zararlı çıkma...satarken aynı fiyata ver ki daha iyi bişey alırken sermayen olsun..peder bidaha sana yardım etmez...elindeki satarsın bişeylerde sen katarsın ilerde...anladınmı...hadi sağlıcakla kal...



mete han abi bende mobilet alıcaktım fakat benim gibi 1.80 boyunda 80 kg adama küçük geliyo..arkaya kimseyi bindiremem.senin ve diger arkadaşların yorumları için tşk ederim.motoru alırken görüşlerini dikkate alıcam:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ilk motorun olunca gözünü kapatıyorsun bilirim...ben çok bindim daha fazlası cüsseyle...millet şeyinle gülerdi ama umursamazdım...ayrıca benzinle yağ karıştırma dönemi kapandı...iyi ki almamışsın...boşver...
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
44
Merhabalar Bende Yuki Kullanıcısıyım Daha Yeni Aldım tr250-4 yuki motora sahibim cok rahat bir motor ne deyim 4/4 lük bir motor görüntü de süper fiyatıda diyer motorlarla aynı ama sesi beni bitiriyor cinliler bile böyle bir moturu oldugunu bilmiyordur :D
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Yuki Motorunuda ilk defa duydum burda bir kaç foto koyarsanız ıyı olur arkadaslar nasıl bi model ne kadar fiyatlarını gorelım enazından tşk ederım.
 
Katılım
29 Kas 2007
Mesajlar
23
arkadaşlar bende yuki 250-4 alıyorum... the sany kullandıkça artı ve eksileri yazarsan takip edecem... bende elimden geldikce yazacam....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
senin açtığın tüm YUKİ başlıklarını birleştirince komik oldu be :cherry:
 
Katılım
29 Kas 2007
Mesajlar
23
yuuuukkiiii :)

senin açtığın tüm YUKİ başlıklarını birleştirince komik oldu be :cherry:

prometheus : yuki alıyorum hiç kimse kullanmıyomu bu motoru servisi yokmu varsa nerde... 2 aydır forumları takip ediyorum artık çin motorlarını sormak mantıksız geliyo herkessin solicek bişeyleri var ama bence herkes motor aşkıyla tutuşuyor ve ilk eline geçen imkanla bitane alıyo ki bende ole yapıyorum :) ilgilenirsen ve yol gösterirsen sevinirim
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
YUKİ MUKİ boş iş bunlar. Kaç paraya alıyorsun onu? Git onun yerine 1994-1995 model temiz ikinci el bir Japon al daha iyi. Ha illa Çin malı alacağım diyorsan arkasında güçlü bir distribütörü olanları dene. Motomax-Keeway, Kanuni vs. gibi.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
YUKİ MUKİ boş iş bunlar. Kaç paraya alıyorsun onu? Git onun yerine 1994-1995 model temiz ikinci el bir Japon al daha iyi. Ha illa Çin malı alacağım diyorsan arkasında güçlü bir distribütörü olanları dene. Motomax-Keeway, Kanuni vs. gibi.

sayın modaratorumuz siz nasıl olurda 6 aylık topic e cvb yazarsınız :pr: :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
sayın myheart azcık araştırsaydınız aynı şahsa ait 5 başlığın birleştirildiğini, son açılanın da yaklaşık 2 saat önce açıldığını görebilirdiniz. :cat:

Prometheus bu, boru değil :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
adamlar çinden ithal ediyolarlar bir sticker yapıştırıyorlar yukide oluyorr cukide ..o model çinlilerin hepsi aynı..biliyorumm çünkü kırsal kesimde köy kasaba vs. gençlerin en büyük tercihi... oyüzden fiyatı düşük olanı almak eniyisi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2007
Mesajlar
23
YUKİ MUKİ boş iş bunlar. Kaç paraya alıyorsun onu? Git onun yerine 1994-1995 model temiz ikinci el bir Japon al daha iyi. Ha illa Çin malı alacağım diyorsan arkasında güçlü bir distribütörü olanları dene. Motomax-Keeway, Kanuni vs. gibi.

bu gün gittim gördüm.. elden maşlı kadran 120, 100 ve sonrasını kırmızı işarete almışlar :mrgreen: anladım kadarıyla 100 üstüne çıkmamak lazım. eeee peki nasılş 250 cc bu. ve motor kısmından fazla bilgim yok ama v motor olmadını anladım . hız olayının ondan kaynaklandını düşünüyorum...
prometheus : gösterdiğin ilgiye teşekkür ediyorum, aslında şuan çin malından başkasına param çıkışmıyo fakat kullanım amacımı anlatmak isterim 2008 sonuna kadar beni taşıması yeterli sonra motorcular hakkında bir kısa film çkme gayretindeyiz, 2 bolümlü olacak biri ilk baharda diğeri sonbaharda hayat bulucak inşallah. son baharda kinde motosikleti bir kaza sahnesinde kullanmayı düşünüyorum.. motor 2007 mod 2950 km de ve beni sorunsuz o zamana götürecene inanıyorum fiatı 1300 ytl 2.el...
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
YUKİ MUKİ boş iş bunlar. Kaç paraya alıyorsun onu? Git onun yerine 1994-1995 model temiz ikinci el bir Japon al daha iyi. Ha illa Çin malı alacağım diyorsan arkasında güçlü bir distribütörü olanları dene. Motomax-Keeway, Kanuni vs. gibi.

Motomax-Keeway bildiğim kadarıyla çin değil macar malı ve kullananlar 150 lik nakedından memnunlar. Görünüşüde güzel ve daha çok sağlamlık hissi veriyo çinlilere göre.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
YUKi profesyonel dikiş makinelerinin türkiye distrubutoru olan firmanın çinden ithal motosikletlerin çok satmasını görerek,kendi etiketiyle çinden getirdiği motorlarını satar.şirket merkezi istanbul merter ve ana deposu ikitelli de olan bu firma ithal ettiği ürünleri gelişigüzel kurduğu ve düzensiz bayilik ağında satmaya çalışan bir firmadır.ürün grubuna bakıldığında diğer çin ithali yapılan motosikletlerle aynı teknik düzeydeki motorlardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst