yuki motor sahibi olan arkadaşlar kullandığınız motor hakkında değerlendirmelerinizi bekliyorum.. performans,yakıt,servis. özellikle 150t 20 kullanan varsa bu motor hakkındaki düşünceleriniz benim için çok önemli tşk....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------
umtglsr arkadaşım çok saol aydınlattığın için. şimdi o motoru almayı daha çok istiyorum saol
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------
motoru alınca resimlerini atarım
