yuki 150t 20

Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
12
arkadaşlar öncelikle herkese merhaba adım ersoy. yuki 150t 20 motor almak istiyorum. yuki motor hakkında bilgi sahibi olan paylaşabilirmi. tavsiyeleriinizi bekliyoorum teşekkürler...
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
Arkadaşım sıfır olarak almıstı bu motoru ilk 8.000km kadar maşallah dedirtti ama sonra ufak tefek cinconluklar başladı ama tavsiye ederim hızlanması guzel konfor guzel şekli scooter severler için guzel. :)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
12
teşekkür ederim. fiyat düşük olunca bir soru işareti oluşuyor tabi.aldıktan sonra pişman olmakta var. motorun duruşu çok hoşuma gitti. fiyata bakınca düşük. arkadaşınız pişman değildir inşallah..
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
kesinlikle pişman değil motor gayet guzel benm 8000 den sonra olanlar derken masraf cıkartmasını kastedmiştim o zamana kadar ole masraf yoktu yani ama abartı bi masrafta cıkarmadı bazen atar beni arkasına gideriz 150-250km yol ve yolunda gayet keyfini cıkarırız bi sorun yapmaz cok cabuk ısınıo uzun yolda yalnız sobanın ustunde oturuo gbi oluyo insan. :)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
12
yuki motor sahibi olan arkadaşlar kullandığınız motor hakkında değerlendirmelerinizi bekliyorum.. performans,yakıt,servis. özellikle 150t 20 kullanan varsa bu motor hakkındaki düşünceleriniz benim için çok önemli tşk....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------

umtglsr arkadaşım çok saol aydınlattığın için. şimdi o motoru almayı daha çok istiyorum saol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------

motoru alınca resimlerini atarım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst