locoly Katılım 1 Eyl 2008 Mesajlar 55 13 Eki 2008 #42 pozuna %20 verdim olmamış yaww nerdesn gözükmüo:queen:
tanrinin_kirbaci34 Katılım 12 Ocak 2007 Mesajlar 907 13 Eki 2008 #43 %90 verdim gitti Son düzenleme: 13 Eki 2008
RoLa Katılım 12 Haz 2007 Mesajlar 793 14 Eki 2008 #44 atilla sana %100 verdim. o da müşteri beklio gibi durduğun için
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 14 Eki 2008 #47 İmzasına %70 Memleketine %20 Avatarına %10 Total:%100 ...
emomen Katılım 27 Nis 2006 Mesajlar 1,059 14 Eki 2008 #48 ::biggrinn%100 kullandıgı boing 727 'sine.:queen: Son düzenleme: 14 Eki 2008
a4tech Katılım 19 Eyl 2008 Mesajlar 202 14 Eki 2008 #50 erisilmez' Alıntı: %81 a4 kagidi gibi :=[/QU Çok vermişsin elin korkak alışmış arkadaşım o halde %50 sana % 50 yanındakine toplam ne yaptı % 100 Genişletmek için tıkla ...
erisilmez' Alıntı: %81 a4 kagidi gibi :=[/QU Çok vermişsin elin korkak alışmış arkadaşım o halde %50 sana % 50 yanındakine toplam ne yaptı % 100 Genişletmek için tıkla ...
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 14 Eki 2008 #53 İmzasında Söylediği ile düşündürdüğü aynı olmadığı için %100
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 14 Eki 2008 #54 vermiyorum vermek zorundamıyım arkadan karizma olmaz benden % 77,21
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 14 Eki 2008 #56 gönlü hoş eli bol oldup puanı yuksek verdiğinden 95,01 aldı benden
contrary Katılım 16 Eyl 2008 Mesajlar 429 14 Eki 2008 #59 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. heryerde kuvvetmira.tekrar hoşgeldin abi:rendeer: ben bu abime 98 den az verirsem uyuyamam walla.%98:cherry:
heryerde kuvvetmira.tekrar hoşgeldin abi:rendeer: ben bu abime 98 den az verirsem uyuyamam walla.%98:cherry:
KUVVETMİRA Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 9,061 14 Eki 2008 #60 mr. karizma'ya helalinden bi %99. yüzde biri şekerli msn isminden kırdım