- Katılım
- 12 Ocak 2007
- Mesajlar
- 907
atilla sana %100 verdim. o da müşteri beklio gibi durduğun için![]()
saol kanka:queen: benden de sana bi %100 verim nuri alço bakışını iyi yaptıgın için
atilla sana %100 verdim. o da müşteri beklio gibi durduğun için![]()
Yine yeşillendi fındık dalları e bi dah yeşillendi fındık dallarıyeşilliğine %100
![]()