- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,249
- Konu Yazar
- #1
Bunu yapmak için özel bir çaba mı harcamış
gözüme ilk çarpam avatarındaki resim olduuu,bence o daha etkileyicii![]()
SANKİ sabotaj yapmışlar gibi geldi bana![]()
senin parmaan varmı bu işteee, ducati nin pit inde görmüşler seni, elinde demir testeresiyle:queen: