- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
İyide ben niye otları yolar gibi frene asılıyorum ki, ezik hissettim kendimi.![]()
o zaman sede 2 de 80 de deb. tokatla, bize katıl, 3 ümüz de aynı pozu verirsek belki farketmezler
İyide ben niye otları yolar gibi frene asılıyorum ki, ezik hissettim kendimi.![]()
çekince kalkıyomu, kalkıncamı çekiyosun :cherry: gaz kolunu![]()
o zaman sede 2 de 80 de deb. tokatla, bize katıl, 3 ümüz de aynı pozu verirsek belki farketmezler![]()
209 km de 12 haftaysa, biz taklaya geldik![]()
GKN,MERT,aYe siz merak etmeyin içeri tıkarlarsa sizi ben size sigara, iç çamaşırı falan getiririm.....![]()
GKN, aYe, Mert ;
Abi bu resimlerden veya videolardan polise enselenirmisiniz bilmem ama birazdan bıuraya modlar damlarsa sizi geyikten tezat olarak dısarı atarlar
Hemde nerenizin kalktıgına bakmaksızın :cherry: