Youtube açıldı ve yzf r-125 test sürüşü

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
[YT]6dDC9teF5n4[/YT]

youtubenın acılmasını kutlamak maksatlı :p

[YT]Wf-bKQkEQzw[/YT]


[YT]uER98sV8-4g[/YT]


buda düşen kadın :p

[YT]sK811laxuEU[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sorun sende olabilir daha önce dns girdiysen otomatik dns algılayı işaretle..
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Sağolasın vasko1925 sayende şimdi haberim oldu.
Kanınızı donduracak şeyler izlemek isterseniz:queen:hasan bölüm 1 yazın ve 2,3,4 diye devam eden kısımlarıda seyredin..aynı kullanıcıya ait videoları seçin
ÖNEMLİ UYARI:18 YAŞ ALTI VE KALP SORUNU OLANLAR SEYRETMESİN. ::evil::
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
dostum nasıl düşmüş o öyle ama keske üzerinde bi mont falan olsaydı
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karizmatik makina be kardeşim ...birazda fiyatı uygun olsa çok daha iyi olacak
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben bu başlıkta tek bişiye sevindim o da youtube nin açılması..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
valla youtube proxy ile misler gibi giriliyodu , canıııııımmmm telekomcular bilmiyo bu işi....
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bu meleti buradaki bayiye gelirse inceleyeyim de

"bisiklet" demek için acele etmeyeyim :)
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
76
Sağolasın vasko1925 sayende şimdi haberim oldu.
Kanınızı donduracak şeyler izlemek isterseniz:queen:hasan bölüm 1 yazın ve 2,3,4 diye devam eden kısımlarıda seyredin..aynı kullanıcıya ait videoları seçin
ÖNEMLİ UYARI:18 YAŞ ALTI VE KALP SORUNU OLANLAR SEYRETMESİN. ::evil::

Çok teşekkür ederim arkadaş bir solukta 1. bölümün 8 kısımdan oluşan videosunu izledim. Gerçekten çok güzel. Acaba devamını nerede bulabilirim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yamaha resmen 4 zamanlı diğer 125 likleri her bakımdan ezmiş ama parasıda para
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Çok teşekkür ederim arkadaş bir solukta 1. bölümün 8 kısımdan oluşan videosunu izledim. Gerçekten çok güzel. Acaba devamını nerede bulabilirim.

Rica ederim kardeş..önemli değil..güzel ve etkileyici değilmi:wiinkk: zaten iranlılar çok iyiler görüntüleme tekniklerinde ve sinema araçlarının kullanımında..yapımlarıda film değilde sanki gerçek bi olayın kayıtları gibi:cat: Bi kaç yıl önce motosikletimle pamukkaleden dönerken bir scoterın kazasına şahit olmuştum ve genç bir kardeşimiz yaşamını kaybetmişti.malesef son anlarını gördüğüm için videodaki ölüm anının ne kadar başarılı gerçekleştirildiğini anladım


İsmini hatırlayamadım fakat hasan bölüm1 yazdığında aynı kullanıcının hasan bölüm2,3 ve 4 olarak seyrettiğiniz videonun devamı geliyor youtubeda.
ÖNEMLİ UYARI:18 YAŞ ALTI VE KALP SORUNU OLANLAR SEYRETMESİN..KENDİNE GÜVENİ TAM OLANLAR SEYRETSİN ::evil::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst