Biraz önce haberlerde seyrettim
adam hep içiyor hem basıyor düşüyorlar ve motoruna
binip devam ediyor.
Sabah polisler adamin evine gidiyor ve hiç bir şey
hatırlamadığını sarhoş olduğunu vede eve gidip uyudugunu
söylüyor.
Bu nasil bir olay nasil bir vurdum duymazlık???
Biz kendimizi parcalasakta bu kendini bilmez denyolar
oldukca üzgünüm ama arkadaşlar
motorcu her zaman işe yaramaz ve serseri gözüyle bakılacak.