Yorumsuz

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yorumu var
bunların ikiside bir birlerinden kırıklarmış.feci bi olay olmuş alkolle yaşayanların motor sevdaları olmazmış.ya alkol ya motosiklet tercihini yapamayanların sonu budur!!!!yinede çok üzüldüm
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Biraz önce haberlerde seyrettim
adam hep içiyor hem basıyor düşüyorlar ve motoruna
binip devam ediyor.
Sabah polisler adamin evine gidiyor ve hiç bir şey
hatırlamadığını sarhoş olduğunu vede eve gidip uyudugunu
söylüyor.

Bu nasil bir olay nasil bir vurdum duymazlık???

Biz kendimizi parcalasakta bu kendini bilmez denyolar
oldukca üzgünüm ama arkadaşlar
motorcu her zaman işe yaramaz ve serseri gözüyle bakılacak.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar olay bana okadar basit değil gibi geldi.15 -16 sene önce çok sarhoş olduğum halde şu an bile arkadaşlarımla ne konuştuğumu hatırlıyorum.bir kaç güne kokusu çıkar bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst