Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
tamam bu yaz gelince oraya bi git bak içimizden yakınlarda kafe sahibi olanda varmış orayı görünce daha çok gülüceksin :mrgreen::mrgreen: ben diyim 5 metre sende 7 metre yüksekliğinde bi duvar :queen::queen: duvarın üzerinde o arabanın unutulmuş olması imkansız :queen::queen: hele bide şöförüyle birlikte :queen::queen::queen: tarihi duvar :queen::queen::mrgreen::mrgreen:

istesin istanbulu kuş bakışı seyreder o duvarda:bounce:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
ben cakma bayanım :D anamın karnında 9 ay erkekmişim son 10 gün bayan olmaya karar vermişim :D
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
vefa da ordaydı dimi :salut: çok güzel bozası ya

istanbula gelipte bozadan içmeden olmaz sonra çahil derler adama:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

ben cakma bayanım :D anamın karnında 9 ay erkekmişim son 10 gün bayan olmaya karar vermişim :D

o zaman senin son 10 gün yeter sana
:mrgreen:
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
istanbula gelipte bozadan içmeden olmaz sonra çahil derler adama:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------



o zaman senin son 10 gün yeter sana
:mrgreen:

gelip ordan vefadan boza içmeden gidene vefasız derler abi :mrgreen: o pilavcıda şahane ama bidahki sefere gelirken ben kendi kaşığımı ve tabağımı getiricem :bounce:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ya arkadaşlar bir ilgınç kaza göruntüsü ne yorum yapmamız icap etmezmi konu nerelerden nerelere gecmiş gitmiş bı vıdeolar izledım bi acaip yorumlar ya
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Yok..
Bu arkadaşlar önce çivi çaktı soora deldi :bounce:

[YT]zp7zXjpAE50[/YT]

(İzleyemeyener için vtunnel)
http://www.vtunnel.com/index.php/10...79e1b79bac63f9bd9c729e5452cef71e77438d1b17848

:queen::queen::queen:

Herkez benin kadar şanslı olmayabilir, sana da bunlar çakar çivileri :p

[YT]y2g8DdBnBIw[/YT]

http://www.vtunnel.com/index.php/10...79e1b79bac63f9bd9c71dc0410d2f92c5844f15c17848

:queen:


arkadan vurmasına bağlı.. sağlam vurunca her türlü döner..



ay başında değildir bence..


bide bu modelleri var aha bak :

[YT]-MhvFntkfX0[/YT]

37.jpg
buna ne demeli




Bu ve daha fazlası için kadınların yaptıgı kazaları görmek için aşağıdaki lince tıklayın :mrgreen:


http://www.milliyet.com.tr/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,916164&id=3&galeriid=8405#galeriStart

34.jpg


31.jpg



27.jpg


25.jpg


22.jpg


19.jpg



16.jpg


15.jpg


12.jpg


11.jpg


Sıkıldım be daha çok var da eklemek istemiyorum :mrgreen:

ohooo ben geldim muhabbet kurudu :D

Senin için su dökeriz şampanya dökeriz benzin dökeriz ama kurutmayız :)

sende yorum yapsaydın kardeşim bak arabayı yukardan düşürenmi istersin yandan girdi mi dersin yoksa başka bişeymi yazarsın yaz işte :bounce:

ya arkadaşlar bir ilgınç kaza göruntüsü ne yorum yapmamız icap etmezmi konu nerelerden nerelere gecmiş gitmiş bı vıdeolar izledım bi acaip yorumlar ya

Hepsi ayrı ayrı yetenekler :)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
aaaaaa bu arada üstten mi düşmüş aşağıya...??? :silent: :silent: :silent:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst