Yolların Fatihi, iyiki doğdun ÜMMET PERKİTAN

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
iyi ki doğdun ÜMMET Abi... Yeni Yaşın Hayırlı uğurlu Olsun Sana... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi doğum günün kutlu olsun kazasız belasız bol kmler dilerim tekerin düz bassın yürüyen aksamına zeval gelmesin..:rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Doğum günün kutlu olsun Ümmet abi.Tanımasamda imrendiğim bi insansınız.Allah yolunuzu açık etsin.Nice yıllara:rendeer:
ummetdunyaoc1.gif

Harika:cat::cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
nice mutlu yıllara ümmet abi ::wish::bu arada kaça girdin 18 mi 19 mu:queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
:bounce:ümmet abicim doğum günün kutlu olsun :rendeer:allah nice sağlıklı ve huzur dolu bir ömür versin :rendeer:tekerin hep düz basın yolun açık olsun telefonun şarzı hiç bitmesin telefon faturan hiç gelmesin :queen:benzini litresi 1 yt le olsun ammin daha ne diyim saygılar :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Mutlu yıllar Ümmet abi; ne dileyeceğimi bilemedim şimdi..:)
Herkese uzun yollar zevkli yolculuklar dilenir, sana onlardan bahsetmek ayıp olur artık..
Yeni yaşının en başta sağlık ve mutluluk olmak üzere sınır aşırı ve hatta kıta aşırı yolculuklara da şahit olması dileklerimle..:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Doğum günün kutlu olsun Ümmet abi...

Dilediğin motorlarla dilediğin yollarda nice kilometrelere,herşey gönlünce olsun:rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
nice mutlu yıllara ümmet abi ::wish::bu arada kaça girdin 18 mi 19 mu:queen:

ah be o espriyi ben yapcaktım:queen: gerçi ümmet abi gerçekten 18lik delikanlı gibi. hepimizi sırtına alır açık ara fark atar

Ümmet abim doğun günün kutlu olsun. senin gibi bir dosta sahip olmak gerçekten çok güsel. nice bok km'lere:rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun Ümmet abi,Bu arada Skullhunter'in yaptıgı resim de canavar olmuş.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Doğum günün kutlu olsun,:rendeer:
Nice mutlu yıllara,:rendeer:
Tekerin düz bassın,:rendeer:
...
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
iyiki doğdun ümmet abi nice yıllar ve yollar kat etmen dileğiyle bide aklımdayken ümmet abi bi türkiye turu atmanın konaklam haric maliyeti ne kadra oluyor 250 cc bi motorla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst