- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Şişli Nişantaşı Valikonağı caddesinde sol şeride yağ dökülmüş. Ayakta durmak bile mümkün değil.
Bu yolu kullanıcak arkadaşlar dikkatli olsunlar.
Belediyeyi arıyorum 3 kere farklı yere yönlendirdiler. İlgilenmemek için uğraşıyorlar resmen.
Bu yolu kullanıcak arkadaşlar dikkatli olsunlar.
Belediyeyi arıyorum 3 kere farklı yere yönlendirdiler. İlgilenmemek için uğraşıyorlar resmen.