Yol kesip akıl vermeye başladık.

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
nasıl bir düşünce tarzıdır bu arkadaş annesiyle konuş kız kardeşiyle konuş tarzı yorumlar totonuz yerse gidin adamla konusun abuk subuk yazılar yazmayın bi sizlerinde anaları kız kardeşleri vae her olayda böylemi yorumlar yapacaksınız
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
adam olana adam gibi yorum yapılır merak etme. çok sükür g..tümüzden korktuğumuz yok, ben trafikte bóyle davranan kendini bilmez yavşaklara zaten bóyle konuşuyorum. adamsada gelir karşımda durup bana sen kimsin der veya mukavamet uygulamaya çalışır. zaten trafikte kibar olucaz, kimseyi kırmıcaz, altan alıcaz diye diye artık sürücüler bizi tiii lemıyolar ya.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
adam olana adam gibi yorum yapılır merak etme. çok sükür g..tümüzden korktuğumuz yok, ben trafikte bóyle davranan kendini bilmez yavşaklara zaten bóyle konuşuyorum. adamsada gelir karşımda durup bana sen kimsin der veya mukavamet uygulamaya çalışır. zaten trafikte kibar olucaz, kimseyi kırmıcaz, altan alıcaz diye diye artık sürücüler bizi tiii lemıyolar ya.

Genel kullanıma açık, motosiklet temalı bir forumda sokak ağzıyla konuşmak mıdır sizin doğrunuz? Sokakta bile akranınızla ayrı büyüğünüzle ayrı tavır takınırsınız. Burada ekranın öteki ucunda kimin olduğunu bilmeden bu şekilde bir jargonla yazışmak yakışık almıyor.

Trafikteki tavrınız da takdire şayan. Bu davranışlarınızı buraya, ve bu tür mecralara yazarak alkış alabilirsiniz. Devam edin. Trafikteki en güçlü yaratık da inşallah sizsinizdir de herkesi dövüp bir temiz hizaya getirirsiniz. İstanbul da böylelikle temizlenmiş olur. Siz sopaladıklarınızı yazın arada bir. Biz de yollardaki tehlikeler azalıyor diye sevinir alkış tutarız.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
92
Klavyene sağlık..her on motorcudan 9 u bu yukardaki görüşleri savunur yıllar yılı,dahası motorcu demeyelimde trafikteki her 10 sürücüden 9 u bu görüşte ne kullanığının önemi yok,ister motor kullansın ister kamyon ister taxi,ama hep haklıdır ve hep haksızlığa uğramıştı,
sıkıştırılmıştır,canına kast edilmiştir vs vs ve hemen ağzını burnunu ya dağıtıcak,ya küfredicek ama illa bişey yapıcak tepkisiz kalmıcak ya güya..bu şekilde yaşamayı öğretiyoruz işte birbirimize forum sayfasında bile nasıl dövülür tekniği anlatılıyor daha ne olsun.daha neyin saygısını beklerler ben onuda anlamam hiç,ne kadar saygı duyarsan okadar karşılık alırsın ama bir gün mutlaka alırsın bu bir gerçektir...herkeze saygılar

Genel kullanıma açık, motosiklet temalı bir forumda sokak ağzıyla konuşmak mıdır sizin doğrunuz? Sokakta bile akranınızla ayrı büyüğünüzle ayrı tavır takınırsınız. Burada ekranın öteki ucunda kimin olduğunu bilmeden bu şekilde bir jargonla yazışmak yakışık almıyor.

Trafikteki tavrınız da takdire şayan. Bu davranışlarınızı buraya, ve bu tür mecralara yazarak alkış alabilirsiniz. Devam edin. Trafikteki en güçlü yaratık da inşallah sizsinizdir de herkesi dövüp bir temiz hizaya getirirsiniz. İstanbul da böylelikle temizlenmiş olur. Siz sopaladıklarınızı yazın arada bir. Biz de yollardaki tehlikeler azalıyor diye sevinir alkış tutarız.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
Genel kullanıma açık, motosiklet temalı bir forumda sokak ağzıyla konuşmak mıdır sizin doğrunuz? Sokakta bile akranınızla ayrı büyüğünüzle ayrı tavır takınırsınız. Burada ekranın öteki ucunda kimin olduğunu bilmeden bu şekilde bir jargonla yazışmak yakışık almıyor.

k.bakmayın yapmacık olamadığım icin ózür dilerim. ben kavgacı bir insan değilim, ama bazı sürücülerin trafikte biz motosiklet sürücülerine bir bócek gózüyle bakıp górmezden gelmeleri beni çileden çıkartıyor. ve siz bu davranışlara sakin ve edepli davranmamı istiyosunuz. ama şuda bir gerçek ki, bazı kelimeleri yazmam terbiyesizlik olabilir, çünkü bayan ve yaş itibariyle büyüklerimiz var.bunun icin ózür dilerim. ama isin dogrusuda bu, daha doğrusu düşüncem bu
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Carbon-fiber eldivenle, ziyaret yap bi. Yada su markasını öğren. evine spariş ver o adam gelsin öyle döv.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
Klavyene sağlık..her on motorcudan 9 u bu yukardaki görüşleri savunur yıllar yılı,dahası motorcu demeyelimde trafikteki her 10 sürücüden 9 u bu görüşte ne kullanığının önemi yok,

haklısınız, yıllardır motorcular hoşgörülü davrandığı için hiçe sayılıyorlar zaten. türkiyede kendi şeritinde diğer sürücüler tarafından rahatsız edilmeden gönül rahatlıgıyla gideniniz var mı? sırf adilik olsun diye, ışıklarda duran araçlarin arasindan geçmeyelim diye sıkıştıran zihniyetler yokmu? bu zamana kadar hep yumaşak yüzlemi hallettiniz kazalardaki yaşananları. ben o kadar geniş bir insan değilim. karşımdaki suçlu olup birde dalga geçer gibi konuşması gibi durumları kaldırmam, anlayışta göstermem. ben hayatımın karşımdakinin aptallığı yüzünden bitmesini istemiyorum. bu yüzdendir bu serzenişim. yoksa kimseye ders vermek gibi lüksüm yok. sadece burdaki arkadaşin yerine kendinizi koymanizı istiyorum. o kibar, beyefendi abiler ne yapardı merak ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst