ya arkadaşlar veya abiler, şimdi sizler öyle yorumlar yazıyosunuz ki bazen sizlere de kızmıyor değilim. bazı arkadaşlar ana bacı karıştırılmamalı, yok foruma yakışmayan yorumlar felan diye yazmış. Allahınızı severseniz adam afedersiniz ama i..neliğine uzunları yakmış yok uyarı yok bilmem ne diye hemen olumlu düşünmeye başlamışsınız. tamam haklısınız, uzun yolculuklarda veya şehirler arasında karşıdan gelenin sana sellektör yapması, radar var, dikkat et anlamına geliyor. ama allahınızı severseniz şehir içinde yapan adamdan da bunu beklemeyyin, adam sellektör yapmış yapmış sonra da uzunları açmış. belki bu motor kullanan arkadaşımızın yolu görmesine engel olsaydı, önünü göremeseydi veya önünde herhangibir çukur,hayvan veya insan. herhangibir engel çıksaydı ve kaza yapsaydı ne olacaktı. o zamanda adamın arkasından benim yazdığım yorumun kralını yazardınız. yapmayın böyle alahınızı severseniz, sonra birde adam duruyor, özür dileyeceğine ukala ukala cevap vermiş. öyle adamın ağzını burnunu kıracaksın, bir daha da kimsenin canını tehlikeye atacak hareketler yapmayacak trafikte. bir söz vardır, sizler benden daha iyi bilirsini. " bir nusubet, bin nasihattan iyidir" bi kere dövdün mü, bi daha da aynı hatayı başkasına yapmaz.
konuyla ilgili başımdan geçen bir olayı anlatayım :
2 ay önce edirneden motosikletimle geliyorum(cbf150), hava zaten yağmurlu, akşam saati, hava karanlık. hızım 100-120km arası gidiyorum. d100karayolu ve dağ yamacı gibi bir yola girdik, tek şeride düştü yol, gidiyorum. yol dümdüz ve karşıdan gelen tüm araçlar uzunları yakmış. yağmurdan dolayıda ışık çok feci gözümü alıyor ve önümü inanın göremiyorum. allahtan bir ara karşıdan gelen aracın takip mesafesi biraz açıkmış ki yolu biraz da olsa görme fırsatım olduu. bir baktım ki hemen hemen 100-110 derecelik bir virajın başındayım ve inanın 100m daha düz gitmeye kalksam bariyere vurum yamaçtan düşme pozisyonuna gelicekmişim. hemen virajı aldım ve virajdan sonra hızımı 50-60km hızlara düşürerek birsüre devam ettim böyle.
demek istediğim araç sürücülerinin önlerini birazdaha iyi görecek diye başkarının canını tehlikeye atmaya hakkı yok...