- Katılım
- 23 May 2011
- Mesajlar
- 603
- Konu Yazar
- #1
Bir çoğunuz istanbulda yol kenarlarına kaderine terk edilmiş motorsikletleri görmüşsünüzdür.Çoğunluğu çin malı scooter olan motorsikletler ya benzini bitmiş ya herzaman ki arızasını vermiş ya da kaza yapmış ve sahibi artık motorsikletten bıkmış bırakmış gitmiştir.Bu sezon bu şekilde o kadar fazla motorsiklet gördüm ki genelde adı sanı duyulmamış çin markaları, zaten kim hondayı yamahayı bırakıp gider ki
Siz hiç motorsikletinizi bırakıp gidermisiniz?