Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Arkadaşlar herkese merhaba, bugün elime sj4000 wi-fi kameram ulaştı yanlız bir sorum var. Bu telefona yüklenecek olan programı google play store dan mi indiroyoruz. Orada sjcam hd diye bir program bulamadım ben.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
98
Selamlar arkadaşlar,

Shoei xr1100 kaskına aksiyon kamera yapıştıran oldumu?
Sony as100v aldım ve uygun aparatı ile birlikte kaskın yan tarafına takmak istiyorum.
Fakat yapıştırıcıyı kaska bir türlü sağlam olarak tutturamadım.
Yapıştırcağım alanı kolonya ile temizledim ve yapıştırdıktan sonra 24 saat bekledim.
Bunu iki kez denedim fakat ikisindede sonuç hüsran. Küçücük bir oynatma ile yerlerinden çıktılar
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
arkadaslar benim sorum action kamera ile internet üzerinden online yayın yapabiliyomuyuz bunun bi yontemi varmıdır kamera sonyHDR-AZ1 mini bilgisi olanvarsa tejrubelerini paylasırsa memnun oluruz yurtdısında oldukca yaygın olarak yapılıyo sanırım bu sekil kisisel yayın
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
162
Arkadaşlar herkese merhaba, bugün elime sj4000 wi-fi kameram ulaştı yanlız bir sorum var. Bu telefona yüklenecek olan programı google play store dan mi indiroyoruz. Orada sjcam hd diye bir program bulamadım ben.

Aynı sıkıntı bende var. Dün benimde kameram geldi playe baktım yok... Sipariş verirken vardı :) Bende senin gibi onu araştırıyorum. Farklı programlarlada oluyor galiba ama bakıcaz artık bişeyler...
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
SJ5000 için linkineyes programını kullanıyorum, deneyin isterseniz ben gayet memnunum (Puhui Digital de bu programı tavsiye ediyordu).
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
uygulama adı ;
SJ Versatile Cameras


app storede mevcut arkadaşla kuzene almıştık bu kameradan iphon da sıkınıtsız eşleştirip kullanıyor kendisi...

google playde bakındım ama aynı programı bulamadım :)


app stere linki;
https://itunes.apple.com/cn/app/sj-versatile-cameras/id906303485?mt=8

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

arkadaslar benim sorum action kamera ile internet üzerinden online yayın yapabiliyomuyuz bunun bi yontemi varmıdır kamera sonyHDR-AZ1 mini bilgisi olanvarsa tejrubelerini paylasırsa memnun oluruz yurtdısında oldukca yaygın olarak yapılıyo sanırım bu sekil kisisel yayın

 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
çok zor bir olay yok hocam...yapıştırıcağınız her iki yerin temiz olması gerekiyor ve yapıla biliyorsa hem bant hemde yapıştırılacak yüzey fön makinası ile 5-10 saniye ısıtılırsa daha iyi olur..yapıştırıldıktan sonra ilk 2 3 saat kendi haline bırakın kullanmayı ürünleri ondan sonra gönül rahatlığı ile kullana bilirsinizi :) takıldığınız başka bir aparat felan varsa yazın daha detaylı anlata bilirim..iyi sürüşlerrr :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaşlar Merhaba,

Codegen HD20 marka kameramı satıyorum.
Forumdan almak isteyen arkadaş olursa kargoyu da ben karşılayabilirim.

KAMERAYI ALDIĞIMDAN BERİ 3 DEFA KULLANDIM
İKİ TANE DAHA KAMERAM OLDUĞU İÇİN KULLANMIYORUM
TÜM APARATLARIYLA BİRLİKTE VERİLECEKTİR
YANINDA POWERBANK DA VERECEĞİM


Aşağıdaki linkten detaylı fotoğraflarına ulaşabilirsiniz:


http://www.sahibinden.com/ilan/alis...mera-plus-2800-mah-powerbank-208351409/detay/
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Açıkçası dış mikrofon takmak için böyle bir seçenek olsaydı youtube'de kameranın içindeki mikrofon bağlı kısma lehim yapmakla falan uğraşmazlardı diye düşünüyorum. :)



60 fps kayıt yapmanıza gerek yok, çünkü gerçek 60 fps değil çekimi. her kareyi 2 defa kaydederek 30 fps'yi 60'a çıkarıyor. Belirteyim dedim.

bizim next aee sd21 ler için de bu durum geçerli mi, nereden aldınız bu bilgiyi?

eğer öyleyse boşuna 60 fps çekim yapmayayım, pil ömrünü ciddi derecede azaltıyor çünkü
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
çok zor bir olay yok hocam...yapıştırıcağınız her iki yerin temiz olması gerekiyor ve yapıla biliyorsa hem bant hemde yapıştırılacak yüzey fön makinası ile 5-10 saniye ısıtılırsa daha iyi olur..yapıştırıldıktan sonra ilk 2 3 saat kendi haline bırakın kullanmayı ürünleri ondan sonra gönül rahatlığı ile kullana bilirsinizi :) takıldığınız başka bir aparat felan varsa yazın daha detaylı anlata bilirim..iyi sürüşlerrr :)

Açıkcası 4-5 büyük bir o kadarda kucuk parçlar var, nasıl birleştiriceğimi bilmiyorum kullanım klavuzu hiç düzgün anlatmamış
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
fotoğraflarını çekip paylaşırsanız sizin için açıklayıcı bir şekilde anlatmaya çalışa bilirim..
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
bizim next aee sd21 ler için de bu durum geçerli mi, nereden aldınız bu bilgiyi?

eğer öyleyse boşuna 60 fps çekim yapmayayım, pil ömrünü ciddi derecede azaltıyor çünkü

Hocam araştırmalarımdan, incelemelerden öğrendim. En güzel "araç kayıt kamerası" incelemelerini, bilgilerini ve karşılaştırmalarını youtube'da "techmoan" adlı kullanıcının kanalında bulursunuz. Orada da açıklıyor, sj4000 ve sj4000-wifi modelindeki 60fps gerçek 60fps değil.

Açıkçası aee sd21 için bu durum nasıl bilmiyorum, iki kamera da var bende.

Açıkcası 4-5 büyük bir o kadarda kucuk parçlar var, nasıl birleştiriceğimi bilmiyorum kullanım klavuzu hiç düzgün anlatmamış
Hocam belli bir birleştirme prosedürü yok ki, lego gibi ihtiyacınıza göre birleştiriyorsunuz. 2çıkıntısı(1 aralığı) olan taraflar 3 çıkıntısı(2 aralığı) olana geçiyor ve vidalanıyor. 1 tane uzun vida var, o da her zaman koruma kabının altına gelecek şekilde oluyor. Plastiklerden 1'i de eksen değiştirmeye yarıyor. Elinizin yatkın olması gerekmiyor açıkçası, çok da karmaşık değil, alın bağlayın, olmadı sökün bir daha bağlayın.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Yarın bi kullanım klavuzu cd sini takıp önüme sarıp deniyim. Aparatları alıyorum elime biri birine geçmiyor felan karışık 2 tanede siyah bant çıktı kucuk onlar çift taraflı bantmıdır neyde kullanacagız acaba?
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Arkadaşlar google play store da sjcam hd programı gozuktu çok şükür. Programı kurdum sıkıntı yok. Herkese teşekkürler.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Usta iyi güzel yapmışsında sen bu yapışkanı oradan cıkarmaya calısırsan kaskının üst tarafını komple dağıtırsın haberin olsun daha önce kullandıgım bi ürün tabi kaskta deyil ama ürünün nasıl bişy oldugunu cok iyi biliyorum tamamen kurudumu tamam elinle asla sökemessin biz benzin deposu üzerinde denemiştik daha sonra sökmeye calıstık sökemedik tornavidalar çekiç ler girdi işin içine :D Bilgin olsun.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Merhabalar ufak bi sorum olacaktı. Vatan dan sony Hdr-as30v almayı düşünüyorum afyondaki vatanda olmadığı için sipariş edip gelir dedi ama kutu içeriğini tam olarak bilmiyorlar. Şimdi görmeden satın almak istemiyorum ama yapabilecek birşeyim yok.. Acaba bu aletin kutu içeriği nedir ne çıkar özellikle kask bağlantıları eksik çıkarmı çıkmaz mı bilgi verebilecek var mı ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst