- Katılım
- 29 Nis 2014
- Mesajlar
- 368
Sağolun, diyelimki sipariş verdik. Sonra gümrüğe takıldığını nasıl öğrenicez ? Takip kodundanmı ? Ve vergisi ne kadar ? Birde gümrüğe takılınca ben mesela istanbuldayım. İstanbulda biryerde olacak demi ödeyeceğim yer.
Bu arada arkadaşlar cevap geldi diye yazmamazlık etmeyin he sizde yollayın :queen: :cat:
Gümrükten yazı geliyor, ya da takip kodundan görebiliyorsunuz. Ben kağıt beklemeden gittim, ben ürünü aldıktan 3 gün sonra kağıt geldi. Vergisi %20 (ekstre çıktısı isteyebilirler, internetten bakabilirler, ya da ürünü tanıyabilirler). İstanbul'da İkitelli UKİM var oraya gitmek gerekiyor.
