Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
haha. merak etme oraları Türkiyenin dalış merkezleri.
orada av yapmaya kalkanın kökününü kurutan çıkar oralarda.

tam tersine bu sporu başka seven çıkar mı diye bakıyorum...


@ectuna Forumdaş keşke balık popülasyonu olan yerlerin isimlerini video başlığından belirtmese idiniz, malum kökünü kuruturlar, sualtı videoaları harika olmuş elinize sağlık.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
haha. merak etme oraları Türkiyenin dalış merkezleri.
orada av yapmaya kalkanın kökününü kurutan çıkar oralarda.

tam tersine bu sporu başka seven çıkar mı diye bakıyorum...

Buna sevindim, bende balık avcısıyım, defalarca başımıza geldi internet üzerinden verimli avlak, mera paylaşılınca sıfır canlıya düşürüyorlar, sebeb bu idi, neyse, scuba'ya bende bi dönem merak sarmıştım, ancak imkan/zaman meselesi nasip ise ileride.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
haha. merak etme oraları Türkiyenin dalış merkezleri.
orada av yapmaya kalkanın kökününü kurutan çıkar oralarda.

tam tersine bu sporu başka seven çıkar mı diye bakıyorum...

Kaş yazmışsınız antalya'daki kaş değil mi :D balayını orada geçirdik dalış yapmayı çok istemiştim eşimi kandıramamıştım :)
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
162
Arkadaşlar üst reklamdaki ürünü kullanan oldu mu? Action camcorder 159 TL dediği tabi pek kaliteli bir görüntü vermiyordur ama idare eder seviyede bir görüntü alabilir miyiz?
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
27 Temmuzda 79$ a sipariş vermiş olduğum sj4000 gümrüksüz elime kadar an itibariyle ulaştı. Ürün paket ve genel özellikler ile orjinal gibi duruyor. Yarın istanbula gitmeyi planlıyorum çekim yaparsan buradan yayınlarım.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
27 Temmuzda 79$ a sipariş vermiş olduğum sj4000 gümrüksüz elime kadar an itibariyle ulaştı. Ürün paket ve genel özellikler ile orjinal gibi duruyor. Yarın istanbula gitmeyi planlıyorum çekim yaparsan buradan yayınlarım.

Hayırlı olsun Orhan abi , en yakın sürede videolarını bekliyoruz . :cherry:
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
http://www.indirdik.com/Mini-Aksiyon-Kamera-Sualtinda-10-Metreye-Kadar-Cekim-Yapin

bundan kullanan var mı?

gelecek hafta kullanmam gerektiği için ebaydan daha iyi birşey almayayım alayım işimi göreyim diyorum 720p yeterli bence değil mi?

çekilmiş bi video görsem keşke

Aldım ve ilk video çekimini izlediğim anda zaman kaybetmemek adına hemen paketleyip geri gönderdim. Eski,ilk kameralı nokia 7210 tadında bir çekim kalitesi var. Çok pişman oldum.
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
76
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
118
Banggood sitesine girin oradan alin hem güvenilir hem orijinal ben aldim sikinti yok.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
arkadaşlar konuyu fortlatalım :)
bende sj4000 alacam ama orjinal ve sahte ürünler çok var riskede girmek istemiyorum..aramızda yeni alanlar link atabilirmi...mümkünse fazladan bataryalı aksesuarda üst nokta olan ilanlar olursa çokta memnun olurum :) birde yukarıda arkadaşında sorduğu gibi wifi lı olanları var deyen oldumu...
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Arkadaşlar, alıp da herkese tavsiye ettiğim SJ4000 kameramı sezon sonu olması dolayısı ile isteyene satabilirim.
kredi kartı vermek istemeyenler, beklemek istemeyenler, orjinal olur mu korkusu yaşayanlar benimkini alabilir. (ki bence hepsi boş, gidip siteden sıfırını alın bence)
tüm aparatları, yedek pilleri, extra pil şarj ünitesi, göğüs ve motor tutma aparatları, selfie çubuğu gibi bir sürü extrası var.

Açıkcası bunu şimdi verirsem yeni sezonda wifi özelliği olanı almayı tercih ederim.
wifi bana lazım değil, motora takıp yada sualtında kullanacağım diyen özelden mesaj atsın...
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
34
arkadaşlar merhaba bende sj400 kamera aldım fakat kask montajıyla ilgili kafama takılan bişey var yapışkanlı kısmı kaska yapıştırdıktan sonra kamerayı takıyoruz,bu yapışkan ne kadar güçlüdür motosiklette rüzgarda çıkmazmı düşmezmi,düşmesine karşı bir önlem varmı?
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
arkadaşlar merhaba bende sj400 kamera aldım fakat kask montajıyla ilgili kafama takılan bişey var yapışkanlı kısmı kaska yapıştırdıktan sonra kamerayı takıyoruz,bu yapışkan ne kadar güçlüdür motosiklette rüzgarda çıkmazmı düşmezmi,düşmesine karşı bir önlem varmı?
Maksimum 150km/h ile kullandım, düşmedi :) Yaklaşık 4.5 saat çekim yaptım yüksek hızlarda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Bu arada ben de satmayı düşünüyorum arkadaşlar.
Orjinal SJ4000. 2 yedek pili, ekstra sarj cihazı tüm aksesuarları, taşıma çantası ile birlikte. Kutusu, klavuzu herşeyi duruyor.
Fiyat olarak son 275TL düşünüyorum.
Sadece 3 kez kullandım, pilleri 2'şer kez şarj oldu.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
34
Maksimum 150km/h ile kullandım, düşmedi :) Yaklaşık 4.5 saat çekim yaptım yüksek hızlarda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Bu arada ben de satmayı düşünüyorum arkadaşlar.
Orjinal SJ4000. 2 yedek pili, ekstra sarj cihazı tüm aksesuarları, taşıma çantası ile birlikte. Kutusu, klavuzu herşeyi duruyor.
Fiyat olarak son 275TL düşünüyorum.
Sadece 3 kez kullandım, pilleri 2'şer kez şarj oldu.

eyvallah hocam ama aklım hep orda kalır benim :) bi çözüm bulmam lazım bu işe
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
eyvallah hocam ama aklım hep orda kalır benim :) bi çözüm bulmam lazım bu işe

Daha güçlü bir çift taraflı bant kullanabilirsin. 3M'in metrekarede 100kg'ye dayanıklı olduğunu iddia ettiği kuvvetli bantlar var.
Bununla da arka tarafa çakarlı stop yapıştırdım. O da yine 140-150km/h'ye dayanıyor.

O da içinizi rahatlatmazsa gidona bağlayacaksınız, başka çare yok.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Merhaba arkadaşlar,
Ben de 15 gün önce aliexpress'den kamera siparişi verdim ve bugün elime ulaştı. Fazladan yedek pil söylemiştim 2 tanesini satıyorum.
İsteyen arkadaşlar bu linkten alabilir.

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-video-kamera-sj4000-nopro-orjinal-yedek-batarya-pil-179789384/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

Dün kamera ile deneme çekimi yaptım. Bir pil ile 1080p'de 90 dk çekim yapmışım.

43:44 dk'lık çekim 4GB yer kaplamış. Toplamda ise 90 dk 8,70 GB yer tutmuş.

Yedek pil ve 16GB'lık hafıza kartı ile yaklaşık 3 saatlik bir çekim yapabilirsiniz.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Hangisini önerirsiniz arkadaşlar belki gelecek ay alabilirim ? Güvenilirlik açısından soruyorum birde hepsi aynı aparatları veriyor sanırım kaska bağlama aparatı vs ?

Birde kaskın cenesine bağlamak istiyorum ben oluyormu yoksa sadece yanamı takabiliyoruz ?

http://www.banggood.com/SJ4000-Waterproof-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-1080P-p-917037.html

http://www.amazon.com/SJ4000-Recorder-Waterproof-Motorbike-Camcorder/dp/B00ISUNBPU

http://www.dx.com/p/sj4000-1-5-tft-12-0-mp-2-3-cmos-1080p-full-hd-outdoor-sports-digital-video-camera-black-288812
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst